Zoals gezegd, was de ontvangst niet geweldig, maar de opnames zijn beter gelukt omdat we nu WEL een goede MD-recorder hebben gebruikt. Helaas was de avond niet zo spannend als de vorige keer, en zijn we om 22:30 maar weer weg gegaan. Vanaf 22:00 hebben we alleen maar naar wat ping-pong geluiden zitten luisteren. Toch zitten er wel interessante uitspraken in van Anouk, die het steeds heeft over weg gaan. Ook vertelt ze iets over castingburo 'moeder Anne'.
In de loop van de week zal ik wat beschrijvingen bij de MP3'tjes zetten.
Excuses voor de ruis, daar konden we helaas niets aan doen. Door de grote hoeveelheid aan stalen hekwerken die de beveiliging om het huis gezet heeft, is de ontvangst er ook niet echt beter op geworden.
Wij wensen je weer veel luisterplezier (trek er maar een paar uurtjes voor uit ).
Het luisterteam: Raylo, Radev, Jochie
p.s. je kan ze beluisteren op: http://www.xs4all.nl/~gekmaken
Ik heb er zelf helaas weinig tijd voor.
Zoals de site er nu uitziet, is het geen gezicht.
quote:
op 11-16-1999 om 06:27 PM schreef John het volgende:
Mocht er nog een "luistervink III" komen dan
wil ik met alle plezier een prof. ontvanger
voor deze freq. meenemen (AOR 3000A). Mobiel
antenne met 3dB versterking is ook aanwezig. Ik heb echter geen auto (ivm de 12 volt), maar hier is vast wel een mouw aan te passen. Er woont vast wel iemand van operatie Luister
vink in de buurt van Rotterdam / Schiedam. Lijkt me wel leuk een dagje/avondje BB.
Vervoer kan geregeld worden. Alleen zit ik (nog) niet in de operatie. We hebben wat ideetjes voor relays.
Voor jullie als echte nachtbrakers heb ik een beam van 2.00 meter klaarliggen.
Ik denk dat een goed ontvangst dan wel zou moeten lukken. Er zit alleen geen coax meer
aan dacht ik, maar dat is een kwestie van een kabeltje maken en gaan met die banaan.
Deze antenne stel ik beschikbaar tegen een link op de webpagina van de audiobestanden.
De antenne hoef ik na dit project niet meer terug.
Ik heb er namelijk geen plek meer voor. Wie wil er hem ????????????????????????
Reacties alleen via E-Mail naar:
luistervink.donatie@mediadating.com
quote:
op 11-16-1999 om 03:07 PM schreef Roark het volgende:
Nogmaals proberen. Excuses.i/s/smile.gif
ZO DAN?
Maar de antenne die wij gebruiken, is speciaal voor frequenties rond de 770 MHz. Bovendien staat de antenne op een auto, dus een antenne van 2 meter is een beetje veel van het goede. In ieder geval bedankt.
we zoeken dus nog mensen die in het bezit zijn van een van de volgende zaken:
- Antennes voor de 40 cm band,
- ontvangers die zeer gevoelig zijn rond de 770 MHZ,
- auto
We zijn al in het bezit van opname apparatuur, dus dat is niet zo'n groot probleem.
Het makkelijkste is als je in de buurt van Amsterdam woont, i.v.m. organisatie en overleg.
stuur me ff een mailtje, of bel de luistervinklijn 06-51698968
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |