abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2008 @ 10:14:09 #201
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60391084
Ik denk rond 22 augustus. Kan ook een dag eerder of later zijn .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60391129
OK... en wat wil je dan wegen? 70?
  maandag 28 juli 2008 @ 10:17:53 #203
14746 k_i_m
pi_60391135
Dat zou ik wel heel leuk vinden ja .
In my life
Why do I smile
  maandag 28 juli 2008 @ 10:18:13 #204
14746 k_i_m
pi_60391141
Maargoed, ik wil morgen ook wel vast 70 wegen .
In my life
Why do I smile
pi_60391260

Straks weer zwemmen; ik heb een sportkaart aangeschaft, nu mag ik voor 17 euro het hele jaar zwemmen bij het sportcentrum hier. Hopen dat het een fatsoenlijk bad is Badmuts verplicht
  maandag 28 juli 2008 @ 10:26:55 #206
14746 k_i_m
pi_60391280

Leuk man, gewoon een nieuwe hype starten .
In my life
Why do I smile
pi_60391355
Die's tof
ik heb nu zo'n saaie blauwe speedo die veel te snel oogt voor mijn bejaarde revalidatie-tempo
pi_60391381
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:25 schreef ColdFeet het volgende:

Straks weer zwemmen; ik heb een sportkaart aangeschaft, nu mag ik voor 17 euro het hele jaar zwemmen bij het sportcentrum hier. Hopen dat het een fatsoenlijk bad is Badmuts verplicht

foto's

Ja doei.
pi_60391391
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Die's tof
ik heb nu zo'n saaie blauwe speedo die veel te snel oogt voor mijn bejaarde revalidatie-tempo
met spoilers? Voor een goede waterafvoer?
Ja doei.
  maandag 28 juli 2008 @ 10:41:09 #210
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60391489
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Die's tof
Ik had een prachtig zwart speedo wedstrijdbadpak, met rits aan de achterkant (die was helemaal dicht) en een hoge hals, zat prachtig. Helaas heeft ie het leven gelaten Mag ook wel na 2 jaar intensief gebruik

Toen ik nog op wedstrijdzwemmen zat, droeg ik altijd een badmuts. Ben je gestroomlijnder en je hebt geen last van rondsliertend haar. Als je een goede koopt die waterdicht is, scheelt het enorm voor je haar

En ach, als iedereen er 1 draagt, loop je tenminste niet voor lul.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60391519
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, Ewelina. Maar ik heb gewoon een beetje last van het psychologische effect: ik zie er veel te snel uit met badmuts en brilletje. Dankzij verrotte knie en 5 maanden niet sporten, ben ik namelijk zo sloom als een slak
  maandag 28 juli 2008 @ 10:47:33 #212
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60391609
Dan kun je gebruikmaken van een ander psychologisch effect: intimidatie Als ze denken dat je heel snel bent, schrikken ze en gaan ze langzamer zwemmen waardoor je er alsnog voorbijkunt

Brilletjes droeg ik overigens nooit. Kutdingen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60392203
heb even snel wat teruggelezen dus even wat kleine dingetjes:

gecondoleerd iedereen die een dierbare/bekende heeft verloren....

jullie hebben het zonder mij over poepen gehad

Deadliest Catch is tof

Veel nieuwe (nou ja, nieuw, nieuw) gezichten Welkom!!

En nou ja.. dat was 't wel zo'n beetje van wat ik heb teruggelezen

Weegschaal zei vanochtend 71,0kg. 1kg schade dus sinds ik mij 's ochtends woog op de dag van vertrek... ik vind het geweldig

die kilo is er zo weer af
Ja doei.
  maandag 28 juli 2008 @ 11:56:10 #214
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60392888
hellow

ik kom ook ff een kijkje nemen, heb alleen zelf ff niets te melden.
Sta een beetje stil op de weegschaal...

wel leuk dat nu heel veel mensen ineens opmerkingen gaan maken (positief).

en nu zowel van boven als onder maat 40 zelfs van EDC (van Esprit )

en ow ja 19 augustus gaan we ook eindelijk op vakantie.!
(een 5 * hotel in Side - Turkije)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 28 juli 2008 @ 12:22:05 #215
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60393332
Zo, ik ben er ook weer even.
Hele vreemde gewaarwording bij de overschakeling van low carb naar high carb/low fat. Mijn buik was super onrustig, beetje opgezet en nu ineens lijkt ie zowaar zo plat te worden dat ik ervan schrik.
Ik kan niet anders dan concluderen dat de effecten van low carb/high fat idem zijn aan high carb/low fat.
Sterker nog, ik durf zelfs voorzichtig te stellen dat high carb/low fat toch wel iets beter aanvoelt en vooral voor vrouwenbuikjes een positief effect heeft.

Ik snak alleen naar pindakaas

Vanavond wel lekker pasta; al moet ik erg wennen aan het idee dat ik iets eet wat in mijn optiek nutteloos is
Maar gelukkig gooi ik een flinke bak fruits de mer en verse tomaten door die slierten.

@ BJ : Word je nagefloten?
pi_60393342
Haii
pi_60393518
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Dan kun je gebruikmaken van een ander psychologisch effect: intimidatie Als ze denken dat je heel snel bent, schrikken ze en gaan ze langzamer zwemmen waardoor je er alsnog voorbijkunt

Brilletjes droeg ik overigens nooit. Kutdingen
Ik vind een brilletje juist echt belangrijk; zonder heb ik het gevoel dat ik uit de richting raak

Afijn, ik ga 's met de fiets naar de bakker, zo.
  maandag 28 juli 2008 @ 12:46:11 #218
14746 k_i_m
pi_60393742
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Zo, ik ben er ook weer even.
Hele vreemde gewaarwording bij de overschakeling van low carb naar high carb/low fat. Mijn buik was super onrustig, beetje opgezet en nu ineens lijkt ie zowaar zo plat te worden dat ik ervan schrik.
Ik kan niet anders dan concluderen dat de effecten van low carb/high fat idem zijn aan high carb/low fat.
Sterker nog, ik durf zelfs voorzichtig te stellen dat high carb/low fat toch wel iets beter aanvoelt en vooral voor vrouwenbuikjes een positief effect heeft.

Ik snak alleen naar pindakaas

Vanavond wel lekker pasta; al moet ik erg wennen aan het idee dat ik iets eet wat in mijn optiek nutteloos is
Maar gelukkig gooi ik een flinke bak fruits de mer en verse tomaten door die slierten.
Dieetn00b; Mag je bij high carb/low fat dan wel aardappels en pasta? En wat nog meer dan, aan dingen die je absoluut niet mocht bij de omgekeerde variant??
In my life
Why do I smile
  maandag 28 juli 2008 @ 12:54:54 #219
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60393914
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Verslapen, snel naar het werk moeten, maar dan toch eerst nog even op Fok! posten

haha, ja klinkt tegenstrijdig: maar ik doe altijd een computerrondje terwijl mn lunchbrood in de broodrooster zit en ik mn ontbijtje opeet, bij gebrek aan krant etc.

inmiddels hard aan de slag. gelukkig een mooie ingang gevonden om mezelf aan t werk te krijgen zonder meteen er weer helemaal "in" te moeten zitten qua denkniveau: mechanische klusjes!!! (als in: lijstjes overtikken/uitp-luizen, zoekwoord analyses over mn data laten gaan etc.)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 28 juli 2008 @ 12:55:55 #220
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60393927
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:22 schreef SHE het volgende:

@ BJ : Word je nagefloten?
LOL

nee dat geloof ik niet maar ik heb ook niet zulke goede voelsprieten voor zulke dingen...
als ze kijken, denk ik dat ze kijken omdat ik dr slecht uitzie... en als ze fluiten denk ik dat het voor iemand anders is
dus geen idee......

ga ff shoppen.... doei doei
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 28 juli 2008 @ 13:11:26 #221
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60394229
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:46 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dieetn00b; Mag je bij high carb/low fat dan wel aardappels en pasta? En wat nog meer dan, aan dingen die je absoluut niet mocht bij de omgekeerde variant??
Yup, je mag brood, aardappels, pasta en rijst. Alleen absoluut geen vet. Sowieso al geen enkele vorm van boter. Matig olie.
Als je olie nodig hebt, moet je afdeppen zodat je minimaal vetten gebruikt, veel grillen, veel stomen/koken.
Je draait dus het hele proces om.
Ook mag je geen toegevoegde suikers, wel natuurlijke.
Vlees alleen magere soorten en ook niet teveel. Veel groenten, veel vis.
Op je brood dus alleen mager beleg of liefst rauwkost.

Cambridge zou er in elk geval blij mee zijn
Het enige kleine beetje vet wat je dus binnenkrijgt is bedoeld om je darmen op gang te houden. Naar het schijnt verandert de bacterie flora in je darmen als je high carb/low fat eet en dit kan een breekpunt zijn voor mensen en dan met name vrouwen die op een vast punt komen te zitten met afvallen.
Nadeel van low carb is dat je op een gegeven moment gewoon stopt met afvallen. Vaak moet je dan carbs cyclen om weer op gang te komen.

Met high carb heb je dit niet; het proces is geleidelijker en vooral langduriger van aard.
Volgens de internist ook langer vol te houden; maar dat weet ik niet. Je let in de supermarkt dus niet meer op de KH's, maar op de hoeveelheid vet.
Wel opletten dat er geen onnatuurlijke suikers in een product zitten.
  Vis een optie? maandag 28 juli 2008 @ 13:28:07 #222
70532 loveli
N
pi_60394589
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef SHE het volgende:
Het enige kleine beetje vet wat je dus binnenkrijgt is bedoeld om je darmen op gang te houden.
En voor transport van bepaalde vetoplosbare vitamines, lijkt me.
crap in = crap out
pi_60394707
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef SHE het volgende:

Je let in de supermarkt dus niet meer op de KH's, maar op de hoeveelheid vet.
Wel opletten dat er geen onnatuurlijke suikers in een product zitten.

dat is in nederlandse supermarkten in ieder geval makkelijk shoppen....'0% vet', 'Geen toegevoegde suikers' is veel gangbaarder dan 'low-carb' en 'low-GI'
  maandag 28 juli 2008 @ 13:39:50 #224
14746 k_i_m
pi_60394832
Aiaiai, dat zou dus niks voor mij zijn. Ik kan niet zonder de salami pizza van de italiaan op de hoek .
In my life
Why do I smile
pi_60394964
O: gekookt eitje met plakje ham
L: bakje Japanse zeewiersalade en 4 mini gehaktballetjes. Die zeewiersalade heb ik bij de AH gekocht en hij is niet vies, maar haalt het niet bij de salade die je krijgt in een Japans restaurant.

Mij lijkt high carb/low fat wel moeilijk vol te houden juist. Mag je bv wel of geen eieren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')