quote:Op maandag 28 juli 2008 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
Straks weer zwemmen; ik heb een sportkaart aangeschaft, nu mag ik voor 17 euro het hele jaar zwemmen bij het sportcentrum hier. Hopen dat het een fatsoenlijk bad isBadmuts verplicht
met spoilers? Voor een goede waterafvoer?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Die's tof![]()
ik heb nu zo'n saaie blauwe speedo die veel te snel oogt voor mijn bejaarde revalidatie-tempo
Ik had een prachtig zwart speedo wedstrijdbadpak, met rits aan de achterkant (die was helemaal dicht) en een hoge hals, zat prachtig. Helaas heeft ie het leven gelatenquote:Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Die's tof![]()
ik heb nu zo'n saaie blauwe speedo die veel te snel oogt voor mijn bejaarde revalidatie-tempo
Ik vind een brilletje juist echt belangrijk; zonder heb ik het gevoel dat ik uit de richting raakquote:Op maandag 28 juli 2008 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Dan kun je gebruikmaken van een ander psychologisch effect: intimidatieAls ze denken dat je heel snel bent, schrikken ze en gaan ze langzamer zwemmen waardoor je er alsnog voorbijkunt
Brilletjes droeg ik overigens nooit. Kutdingen
Dieetn00b; Mag je bij high carb/low fat dan wel aardappels en pasta? En wat nog meer dan, aan dingen die je absoluut niet mocht bij de omgekeerde variant??quote:Op maandag 28 juli 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Zo, ik ben er ook weer even.
Hele vreemde gewaarwording bij de overschakeling van low carb naar high carb/low fat. Mijn buik was super onrustig, beetje opgezet en nu ineens lijkt ie zowaar zo plat te worden dat ik ervan schrik.
Ik kan niet anders dan concluderen dat de effecten van low carb/high fat idem zijn aan high carb/low fat.
Sterker nog, ik durf zelfs voorzichtig te stellen dat high carb/low fat toch wel iets beter aanvoelt en vooral voor vrouwenbuikjes een positief effect heeft.
Ik snak alleen naar pindakaas
Vanavond wel lekker pasta; al moet ik erg wennen aan het idee dat ik iets eet wat in mijn optiek nutteloos is
Maar gelukkig gooi ik een flinke bak fruits de mer en verse tomaten door die slierten.
haha, ja klinkt tegenstrijdig: maar ik doe altijd een computerrondje terwijl mn lunchbrood in de broodrooster zit en ik mn ontbijtje opeet, bij gebrek aan krant etc.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]Verslapen, snel naar het werk moeten, maar dan toch eerst nog even op Fok! posten
![]()
LOLquote:
Yup, je mag brood, aardappels, pasta en rijst. Alleen absoluut geen vet. Sowieso al geen enkele vorm van boter. Matig olie.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dieetn00b; Mag je bij high carb/low fat dan wel aardappels en pasta? En wat nog meer dan, aan dingen die je absoluut niet mocht bij de omgekeerde variant??
En voor transport van bepaalde vetoplosbare vitamines, lijkt me.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef SHE het volgende:
Het enige kleine beetje vet wat je dus binnenkrijgt is bedoeld om je darmen op gang te houden.
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef SHE het volgende:
Je let in de supermarkt dus niet meer op de KH's, maar op de hoeveelheid vet.
Wel opletten dat er geen onnatuurlijke suikers in een product zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |