abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60376316
Mijn titties zijn mijn grote trots, compenseren redelijk mijn stalpootjes.
Ik durf hier geen bikinifoto's te plaatsen, al zou ik het moeten doen want ik heb laatst toch een gave (=dure) bikini gekocht!!!!!

Gister was apart. Bootje gevaren op de Loosdrechtse plassen, en toen we bijna terug waren overvallen door nodweer, waarbij hagelstenen als keien dwars door het kajuitzeil heenvlogen en ons blauwe plekken bezorgden. Het was echt wel even paniek. Dit gebeurde rond een uur of 17:00.

Jullie geen hagel gehad dan?
  zondag 27 juli 2008 @ 13:24:49 #177
211002 Goodbye
Awesome!
pi_60376505
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn titties zijn mijn grote trots, compenseren redelijk mijn stalpootjes.
Ik durf hier geen bikinifoto's te plaatsen, al zou ik het moeten doen want ik heb laatst toch een gave (=dure) bikini gekocht!!!!!

Gister was apart. Bootje gevaren op de Loosdrechtse plassen, en toen we bijna terug waren overvallen door nodweer, waarbij hagelstenen als keien dwars door het kajuitzeil heenvlogen en ons blauwe plekken bezorgden. Het was echt wel even paniek. Dit gebeurde rond een uur of 17:00.

Jullie geen hagel gehad dan?
Ik woon daar ook in de buurt en het was echt noodweer! Wij waren ook van plan even het water op te gaan, maar ben blij dat we dat uiteindelijk toch niet hebben gedaan .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60376551
Woa. Hier geen drupje van wat dan ook.
  zondag 27 juli 2008 @ 13:29:31 #179
211002 Goodbye
Awesome!
pi_60376584
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:27 schreef Isegrim het volgende:
Woa. Hier geen drupje van wat dan ook.
We keken ook even op buienradar en er waren een paar vlekjes boven Nederland, waar wij dus precies onder zaten Ik sprak met mijn ouders en die hadden de hele dag gewoon stralend weer!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60377019
Net gebakken rijst gemaakt maar de rijst was véél te plakkerig. Te lang gekookt denk ik...
  Vis een optie? zondag 27 juli 2008 @ 14:01:47 #181
70532 loveli
N
pi_60377243
Tip voor rijst koken uit m'n studententijd: Koken tot het net niet gaar is, afgieten en even neerzetten. Het overgebleven water wordt dan opgenomen door de rijst, waardoor het precies goed is. En ik doe er bij het koken altijd een scheutje olie bij. Zetmeel heeft de neiging om te gaan plakken, olie zorgt ervoor dat dit niet gebeurt. Als je de technische details wilt weten, dan mag je googelen op zetmeel verstijfseling en retrogradatie.

Voor mij is geloof ik een nieuwe reeks nodig, niet 'slank' de zomer in, maar 'slim'. Ik weet dat het slecht voor me is, maar toch heb ik me gisteren bezondigd aan een flinke bak yoghurt met chocoladevla (ja, die combinatie vind ik lekker). Voor mij is dit het perfecte recept om m'n spijsvertering om zeep te helpen.

Verder iedereen gefeliciteerd met kater en/of tieten.
crap in = crap out
pi_60377544
De vorige keer had ik de rijst zeg maar 'al dente' gekookt en toen was het niet plakkerig geworden. Nu gewoon niet goed opgelet denk ik.
pi_60383891
Mijn avondeten was heel goed gelukt.

Vooraf: Japanse rundvleessoep met portobello en tofu
Hoofdgerecht: geroerbakte broccoli met biefstukblokjes en loempia's met kip, wortel en taugé
Nagerecht: aardbeien met vanilleslagroom

Ik heb één lomepia gehad. Zelf heb ik uiteraard geen aardbeien met slagroom gehad, maar gewoon netjes een blokje bittere chocola. Het enige wat ik vandaag verder gegeten heb, was één kommetje gebakken rijst. Ik heb overdag gewoon geen trek met deze hitte. Wel veel gedronken (water met citroen).
  zondag 27 juli 2008 @ 22:23:44 #184
331 Merel
Be here now.
pi_60385269
Nou dan zou ik toch echt gewoon een bak aardbeien zónder slagroom nemen hoor! Hoe kan je aardbeien nou weerstaan??

Mijn boobies zijn ook m'n grote (haha ) trots, die mogen niet kleiner worden door afvallen. Met m'n taille en kont ben ik ook wel tevreden, het is vooral dat buikje dat weg moet!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60385335
Ik kan alles weerstaan, behalve verleiding.

(Oscar Wilde)
  zondag 27 juli 2008 @ 22:55:13 #186
331 Merel
Be here now.
pi_60386000
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan alles weerstaan, behalve verleiding.

(Oscar Wilde)
Ik heb die uitspraak ooit eens uitgeknipt uit een tijdschrift waar ze 'm paginagroot citeerden, en dat knipsel boven m'n bed geplakt

Maar op aardbeien is ie ook heel goed van toepassing hoor!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60386042
Ik wilde liever een stukje chocola en er waren toch niet zo veel aardbeien meer.
pi_60386249
Ik zie niet in waarom je aardbeien zou moeten weerstaan In het geval van aardbeien: altijd opeten. De vreugde is groter dan het calorieëntal

Lekker op het balkon met de mister naar het onweer in de verte gekeken, hoe burgerlijk zijn wij Maar het was vandaag te warm om te pilatessen, nota bene Morgen weer zwemmen!
pi_60386329
Ik had trouwens wel hele móóie aardbeien. Met een dieprode kleur en hele volle kroontjes. Zoiets:

zondag 27 juli 2008 @ 23:47:48 #190
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60387046
weer geen onweer hier... dat wordt weer een nachtje watertrappen in mn bedje...

en morgen weer de eerste werkdag na de vakantie. heb mezelf als doel gesteld zo veel mogelijk te doen meteen, zodat de workload wellicht mee blijkt te vallen en ik eind augustus nog een paar daagjes er tussenuit kan nemen, of middagen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60387173
snelle tvp, morgen verslag.

1,3kg erbij, schijnt, volgens de weegschaal vanmiddag.. schade valt allezins mee, is er zo weer af, en dan húp, echt die buik en benen laten krimpen vanaf nu!

truste!
Ja doei.
  maandag 28 juli 2008 @ 09:07:21 #192
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60390116
WB moblo!

ugh! niet geslapen haast van de muggen, en nu dus hard verslapen.... snel aan de slag maar om naar t werk te komen dus...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60390277
ik heb de hele zomer nog geen mug gezien/gehoord.....was wel heel vroeg wakker wegens heftig onweer
pi_60390310
Mogge! Het heeft hier de hele nacht gezeken van de regen, maar het is nog steeds benauwd En ik ben lekgeprikt, ook dat nog Sounds like a case of the Mondays Kent iemand hier de film Office Space?
  maandag 28 juli 2008 @ 09:28:56 #195
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60390384
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60390430
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:28 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]

I could put strychnine in the guacamole
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 juli 2008 @ 09:32:00 #197
163650 Greys
pi_60390432
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:07 schreef kwakveense het volgende:
WB moblo!

ugh! niet geslapen haast van de muggen, en nu dus hard verslapen.... snel aan de slag maar om naar t werk te komen dus...
Verslapen, snel naar het werk moeten, maar dan toch eerst nog even op Fok! posten

Mogguh allemaal!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60390815
Oh en speciaal voor conleche, onze eetlijstjesfreak, mijn lijst voor vandaag (cq de inhoud van mijn tas )

8:30 Bak kwark, koffie, beetje smoothie
10:30 Smoothie van aardbeien, sap van twee sinaasaappels en een scheut magere yoghurt
12:30 Spinazie-doperwtensoep met een plak in de oven gedroogde parmaham ( ) en een nog te kopen biologische zuurdesembol, straks even op de fiets naar het dorp hier
14:30 Bakje walnoten
16:30 Twee vijgen, gekookt eitje

19:30 Warm eten, gekookt door de mister. Waarschijnlijk kliekjes uit de vriezer
  maandag 28 juli 2008 @ 09:57:54 #199
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60390838
Het leek er vanochtend op dat ik alle uitspattingen weer teniet heb gedaan. Dat was wel positief. In ieder geval nog in de 75, en niet zoals ik gevreesd had rond de 78 .

En nu echt geen haar meer toegeven, er moet zoveel mogelijk af voor de vakantie .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60390977
Wanneer ga je ook alweer, Kim?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')