Ik woon daar ook in de buurt en het was echt noodweer! Wij waren ook van plan even het water op te gaan, maar ben blij dat we dat uiteindelijk toch niet hebben gedaanquote:Op zondag 27 juli 2008 13:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn titties zijn mijn grote trots, compenseren redelijk mijn stalpootjes.
Ik durf hier geen bikinifoto's te plaatsen, al zou ik het moeten doen want ik heb laatst toch een gave (=dure) bikini gekocht!!!!!
Gister was apart. Bootje gevaren op de Loosdrechtse plassen, en toen we bijna terug waren overvallen door nodweer, waarbij hagelstenen als keien dwars door het kajuitzeil heenvlogen en ons blauwe plekken bezorgden. Het was echt wel even paniek. Dit gebeurde rond een uur of 17:00.
Jullie geen hagel gehad dan?
We keken ook even op buienradar en er waren een paar vlekjes boven Nederland, waar wij dus precies onder zatenquote:
Ik heb die uitspraak ooit eens uitgeknipt uit een tijdschrift waar ze 'm paginagroot citeerden, en dat knipsel boven m'n bed geplaktquote:Op zondag 27 juli 2008 22:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan alles weerstaan, behalve verleiding.
(Oscar Wilde)
quote:Op maandag 28 juli 2008 09:07 schreef kwakveense het volgende:
WB moblo!
ugh! niet geslapen haast van de muggen, en nu dus hard verslapen.... snel aan de slag maar om naar t werk te komen dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |