* Vief wacht op *pics or it didn't happen-reactie van toevallig langslurkende puistnerd .quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:05 schreef conleche het volgende:
Greys en ik hebben echt een heerlijk middagje gehad en ik zit nu helemaal rozig aan de wodka. We hebben gesaunaad, we hebben een goddelijke massage gehad. (ik die met hete stenen, god, wat was dat lekker) Ene Claire heeft een opgietritueel gedaan en met handdoeken gewapperd; ze was nogal raar, maar ook dat was heerlijk. Dieettechnisch hadden we het heel wat slechter kunnen doen: allebei een fruitsmoothie, samen een bittergarnituurtje gedeeld en allebei een vers fruit met yoghurt coupe. Niet helemaal low carb though, maar we waren daar sws de dunste. O nee toch niet, in de kleedkamer waren er 2 dames die elkaars minispijkerrokjes maat 27 en 28 gingen uitproberen. Dat hebben wij dan weer niet. Wel had Greys met stip de mooiste tieten van alle aanwezigen!!
Naar welke sauna zijn jullie geweest?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:05 schreef conleche het volgende:
Greys en ik hebben echt een heerlijk middagje gehad en ik zit nu helemaal rozig aan de wodka. We hebben gesaunaad, we hebben een goddelijke massage gehad. (ik die met hete stenen, god, wat was dat lekker) Ene Claire heeft een opgietritueel gedaan en met handdoeken gewapperd; ze was nogal raar, maar ook dat was heerlijk. Dieettechnisch hadden we het heel wat slechter kunnen doen: allebei een fruitsmoothie, samen een bittergarnituurtje gedeeld en allebei een vers fruit met yoghurt coupe. Niet helemaal low carb though, maar we waren daar sws de dunste. O nee toch niet, in de kleedkamer waren er 2 dames die elkaars minispijkerrokjes maat 27 en 28 gingen uitproberen. Dat hebben wij dan weer niet. Wel had Greys met stip de mooiste tieten van alle aanwezigen!!
* Greys zwoele stemopzet en beetje gek praat à la iets te veel gewapperde Claire:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:05 schreef conleche het volgende:
Greys en ik hebben echt een heerlijk middagje gehad en ik zit nu helemaal rozig aan de wodka. We hebben gesaunaad, we hebben een goddelijke massage gehad. (ik die met hete stenen, god, wat was dat lekker) Ene Claire heeft een opgietritueel gedaan en met handdoeken gewapperd; ze was nogal raar, maar ook dat was heerlijk.
Vréselijke vrouwen. Beetje achterlijk slank en bruin gaan staan zijn daar en dan hardop roepen dat ze hun dochters rokjes aan hebben. Hoe dúrven zequote:Dieettechnisch hadden we het heel wat slechter kunnen doen: allebei een fruitsmoothie, samen een bittergarnituurtje gedeeld en allebei een vers fruit met yoghurt coupe. Niet helemaal low carb though, maar we waren daar sws de dunste. O nee toch niet, in de kleedkamer waren er 2 dames die elkaars minispijkerrokjes maat 27 en 28 gingen uitproberen.
quote:Wel had Greys met stip de mooiste tieten van alle aanwezigen!!
Pijnacker! www.centredulac.nlquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Naar welke sauna zijn jullie geweest?Gewoon ff nieuwsgierig; mijn zusje bezit / runt ook een sauna.
Daar moet je een eindje voor rijden: http://www.saunahotstones.nl/ . Absoluut niet massaal en uiteraard erg tof. Nee, ff serieus, ben zelf een saunaliefhebber en ze heeft er gewoon een prachtig bedrijf van gemaakt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Pijnacker! www.centredulac.nl
Enorme aanrader!
Welke is van je zusje? We zoeken nog leuke saunatips! Niet te massaal graag
Wat is er mop?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:34 schreef Vivi het volgende:
oeps..
Ow niks, ik probeerde een youtube filmpje te plaatsen maar het lukte nietquote:
Ben een keer bij Co in d'r galerie geweest (ik ging ook een keer met de trein hoor... meteen drie uur vast in de stilstaande trein vanwege een springerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow niks, ik probeerde een youtube filmpje te plaatsen maar het lukte niet
Maar jij en Co kennen elkaar dus al lang irl? Of was dit jullie eerste tietenmeet?
Be careful what you wish for...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Oh en we gaan er een vast ritueel van maken, dus Viev... ga een keer mee!
Ik wil jouw tieten ook zien!
Pics or it didn't happen!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |