Heel veel dingen zijn gigantisch veel goedkoper en vaak ook nog beter. Je bent er alleen veel meer tijd aan kwijt. En als jij bij AH meer dingen kunt kopen dan op de markt, dan zegt dat denk ik meer over die markt. Ik kan op de markt de gekste dingen kopen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit waarom mensen de markt zo goedkoop vinden, ik was alweer 40 euro kwijt aan groenten en fruit. Ik ga wel altijd na de markt nog naar de AH, zou dat er iets mee te maken hebben? De markt is leuk en zigeunerachtige enzo, maar bij de AH kan ik tenminste alles vinden.
Het begint hier trouwens ook te rommelen en te waaien..arme SHE.
Nou, dan zou ik daar eens lekker mee ophouden, met die onzekerheid, je hebt toch zat gepresteerd, of niet soms?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:58 schreef SHE het volgende:
Jij kent mijn ouders niet Vief, die zijn nogal veeleisend. Ik ben op mijn dertigste nog steeds onzeker als ik iets moet presteren voor ze.
En mijn papa kennende gaat hij allemaal onfatsoenlijke vragen stellen aan die mensen en mijn moeder gaat hoogstwaarschijnlijk voortdurend zoeken naar iets imperfects.
Grappig dat je Hyacinth noemt; zoiets is het dus. Mijn vader is 180gr anders. Hij is groot, donker, praat veel en hard en kan echt belachelijk bot, brutaal en cheeky zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:05 schreef Vivi het volgende:
Oh, en anders voer je ze gewoon allemaal dronken.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Grappig dat je Hyacinth noemt; zoiets is het dus. Mijn vader is 180gr anders. Hij is groot, donker, praat veel en hard en kan echt belachelijk bot, brutaal en cheeky zijn.
Die twee hebben dan ook al 38 jr ruzie met elkaar.
Jawohl, buienradar zegt dat utreg droog is vanaf 19.00 en daarbij is ons terras deels overdekt. Komt goed!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik haat de markt. Het stinkt overal naar vis, bij welke kraam je ook staat. En ze zetten dat klote ding ook alleen maar op als ik haast heb en met de fiets over het marktterein moet scheuren.
Ik heb een hele slechte dag vandaag. Dit is de eerste keer sinds het dieet dat ik echt finaal de mist in ben gegaan. Gisteren van alle commotie toch maar een biertje gedronken. En nog meer. En nu is het hersteldag, en zakjes en herstel gaan niet samen. Dus ik heb vandaag helemaal niet geshaked
. Durf ook niet op de weegschaal morgen. Eigen schuld
.
SHE, komt het nog wel goed met de BBQ met dit kloteweer??
Den Haag ook de hele dag erg warm, geen regen en heb lekker op het strand gelegen in Katwijk. Gisteren heb ik gezondigd en niet zon' beetje. Pizza shoarma en aantal mars/snicker repen en een wafel. Weet niet wat het was, het ging een soort van onbewust (dus echt genoten ervan heb ik ook niet helaas). Vandaag alles weer netjes gedaan. Wel vreemd dat ik na zo'n dag wel 1,3 kg zwaarder weeg, dat kan gewoon niet. Dus ben nu in totaal na 3 weken pas 0,3 kg afgevallen, begin toch echt het idee te krijgen dat mijn gewicht per dag gewoon zo'n 1,5 kg kan verschillen, ook al eet ik consequent. Merk in elk geval wel dat mijn benen strakker worden van het hardlopen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:54 schreef kwakveense het volgende:
bizar, er is in leiden haast geen druppel gevallen (en walgelijk warm)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |