abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60362901
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik begrijp nooit waarom mensen de markt zo goedkoop vinden, ik was alweer 40 euro kwijt aan groenten en fruit. Ik ga wel altijd na de markt nog naar de AH, zou dat er iets mee te maken hebben? De markt is leuk en zigeunerachtige enzo, maar bij de AH kan ik tenminste alles vinden .

Het begint hier trouwens ook te rommelen en te waaien..arme SHE .
Heel veel dingen zijn gigantisch veel goedkoper en vaak ook nog beter. Je bent er alleen veel meer tijd aan kwijt. En als jij bij AH meer dingen kunt kopen dan op de markt, dan zegt dat denk ik meer over die markt. Ik kan op de markt de gekste dingen kopen.
pi_60362919
Ik heb op de markt trouwens ook gerookte kipfilet gekocht bij de poelier. Daar zitten waarschijnlijk niet de toevoegingen in die er bij AH wel in zitten.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:58:33 #128
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60362926
Jij kent mijn ouders niet Vief, die zijn nogal veeleisend. Ik ben op mijn dertigste nog steeds onzeker als ik iets moet presteren voor ze.
En mijn papa kennende gaat hij allemaal onfatsoenlijke vragen stellen aan die mensen en mijn moeder gaat hoogstwaarschijnlijk voortdurend zoeken naar iets imperfects.

*adem in*

Maak je nog ff een mooie foto van je oogverblindende smile? jij ouwe milf, jij.
pi_60363016
Zoals jij het vertelt klinken je ouders als nare mensen...
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:04:13 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60363039
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:58 schreef SHE het volgende:
Jij kent mijn ouders niet Vief, die zijn nogal veeleisend. Ik ben op mijn dertigste nog steeds onzeker als ik iets moet presteren voor ze.
En mijn papa kennende gaat hij allemaal onfatsoenlijke vragen stellen aan die mensen en mijn moeder gaat hoogstwaarschijnlijk voortdurend zoeken naar iets imperfects.

Nou, dan zou ik daar eens lekker mee ophouden, met die onzekerheid, je hebt toch zat gepresteerd, of niet soms?

En een vader die onfatsoenlijke vragen stelt is alleen maar grappig bij je moeder krijg ik nu trouwens zo'n "Hyacinth Bouquet" associatie .

Relax beeb, je doet het vast allemaal fantastisch, Hell, je hebt hier je hele eigen SHE-movement opgezet .
En als het niet genoeg is, dan toch maar niet (maar ik weet zeker dat je ouders hartstikke trots op je zijn hoor). Neem een lekkere borrel en chill.

Morgen maak ik foto's! In bikini, dus dat is 2 vliegen in een .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:05:55 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60363077
Oh, en anders voer je ze gewoon allemaal dronken.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:06:05 #132
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60363081
Je moet het in perspectief zien..zij hebben de mediterane mentaliteit; veel geschreeuw, veel overdrijven, veel gedoe, veel pietje precies.
Ze zijn moeilijke ouders geweest, veel te veeleisend. Maar als opa en oma zullen ze het weer waanzinnig doen, dat weet ik zeker.

en anders verhuis ik naar venezuela
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:08:17 #133
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60363113
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:05 schreef Vivi het volgende:
Oh, en anders voer je ze gewoon allemaal dronken.
Grappig dat je Hyacinth noemt; zoiets is het dus. Mijn vader is 180gr anders. Hij is groot, donker, praat veel en hard en kan echt belachelijk bot, brutaal en cheeky zijn.
Die twee hebben dan ook al 38 jr ruzie met elkaar.
pi_60363119
Moet je nog wel even gaan fokken.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:10:04 #135
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60363150
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:08 schreef SHE het volgende:

[..]

Grappig dat je Hyacinth noemt; zoiets is het dus. Mijn vader is 180gr anders. Hij is groot, donker, praat veel en hard en kan echt belachelijk bot, brutaal en cheeky zijn.
Die twee hebben dan ook al 38 jr ruzie met elkaar.
pi_60363205
Trouwens even een illustratie van het goedkoper-zijn van de markt. Ken je die lekkere, oranje sweetbite paprikaatjes? Die kocht ik vandaag voor ¤ 0,75 per kilo! In de winkel koop je er een stuk of zes voor ¤ 1,99 of meer.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:21:38 #137
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60363390
Ik haat de markt. Het stinkt overal naar vis, bij welke kraam je ook staat. En ze zetten dat klote ding ook alleen maar op als ik haast heb en met de fiets over het marktterein moet scheuren .

Ik heb een hele slechte dag vandaag . Dit is de eerste keer sinds het dieet dat ik echt finaal de mist in ben gegaan. Gisteren van alle commotie toch maar een biertje gedronken. En nog meer. En nu is het hersteldag, en zakjes en herstel gaan niet samen. Dus ik heb vandaag helemaal niet geshaked . Durf ook niet op de weegschaal morgen. Eigen schuld .

SHE, komt het nog wel goed met de BBQ met dit kloteweer??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60363533
Voor vanavond heb ik merguez. En ik ga die paprikaatjes roerbakken erbij. Voor vriendlief nog wat aardappeltjes uit de over erbij.

Vandaag heb ik erg weinig gegeten:

O: yoghurt met goji-muesli
T / L: fruitshake van aardbeien, kiwi en sinaasappelsap

Dat was het tot nu toe. Had ook geen zin om de gebakken rijst te maken... Doe ik morgenochtend wel en dan schuif ik de rijstdagen door naar zondag/maandag.

Verder tussendoor water met citroen. En nu ga ik wat bramen eten. Avondeten doen we wat later in verband met het weer.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:31:42 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60363601
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik haat de markt. Het stinkt overal naar vis, bij welke kraam je ook staat. En ze zetten dat klote ding ook alleen maar op als ik haast heb en met de fiets over het marktterein moet scheuren .

Ik heb een hele slechte dag vandaag . Dit is de eerste keer sinds het dieet dat ik echt finaal de mist in ben gegaan. Gisteren van alle commotie toch maar een biertje gedronken. En nog meer. En nu is het hersteldag, en zakjes en herstel gaan niet samen. Dus ik heb vandaag helemaal niet geshaked . Durf ook niet op de weegschaal morgen. Eigen schuld .

SHE, komt het nog wel goed met de BBQ met dit kloteweer??
Jawohl, buienradar zegt dat utreg droog is vanaf 19.00 en daarbij is ons terras deels overdekt. Komt goed!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:32:57 #140
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60363633
Het ging hier net zo hard dat het water totaan de deur van het balkon kwam. Dat komt normaal nooit verder dan 1/3 .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60363643
Bramen kun je maar het beste met latex handschoenen aan eten.

Paarse vingers.
pi_60363652
Hier nog geen druppel, ff buienradar checken.
pi_60364710
De Lidl heeft vanaf volgende week donderdag een mooie grillpan in de aanbieding. Die ga ik dus ff halen.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:54:06 #144
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60364906
Yay for Ise, ik ben nog steeds niet naar Lidl geweest; scuzi

Helemaal droog hier, en de volgende buienronde staat op de radar voor 22.00.

Thank god 4 Karma
pi_60365545
SHE meid je BBQ is vast een succes, ook al zal moeders vast wel iets te miepen vinden zoals alleen (schoon)moeders dat kunnen.

Mijn vent wil ook een bbq'tje als hij vanavond thuiskomt (met ordinaire broodjes hambuhgah), dus ik hoop voor hem dat het droog is dan.
Springfield's looking pretty dusty today
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 juli 2008 @ 19:34:52 #146
163650 Greys
pi_60365554
Co en ik hadden in Pijnacker heel de dag stralende zon tijdens ons saunadagje (dus lekker buiten gepoedeld en op bedjes gelegen) en nu ik thuis ben schijnt de zon nog steeds heerlijk in Bleiswijk!

SHE, het komt vast goed. Al schiet ik ook altijd spontaan in de stress als mijn ouders komen. Vooral omdat ze nog steeds denken (of willen denken....) dat ik niet rook. Dus ga ik niet roken als ze er zijn, dús schiet ik nog meer in de stress
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 juli 2008 @ 19:54:00 #147
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60365908
bizar, er is in leiden haast geen druppel gevallen (en walgelijk warm)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60366120
Greys en ik hebben echt een heerlijk middagje gehad en ik zit nu helemaal rozig aan de wodka. We hebben gesaunaad, we hebben een goddelijke massage gehad. (ik die met hete stenen, god, wat was dat lekker) Ene Claire heeft een opgietritueel gedaan en met handdoeken gewapperd; ze was nogal raar, maar ook dat was heerlijk. Dieettechnisch hadden we het heel wat slechter kunnen doen: allebei een fruitsmoothie, samen een bittergarnituurtje gedeeld en allebei een vers fruit met yoghurt coupe. Niet helemaal low carb though, maar we waren daar sws de dunste. O nee toch niet, in de kleedkamer waren er 2 dames die elkaars minispijkerrokjes maat 27 en 28 gingen uitproberen. Dat hebben wij dan weer niet. Wel had Greys met stip de mooiste tieten van alle aanwezigen!!
pi_60366139
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 19:54 schreef kwakveense het volgende:
bizar, er is in leiden haast geen druppel gevallen (en walgelijk warm)
Den Haag ook de hele dag erg warm, geen regen en heb lekker op het strand gelegen in Katwijk. Gisteren heb ik gezondigd en niet zon' beetje. Pizza shoarma en aantal mars/snicker repen en een wafel. Weet niet wat het was, het ging een soort van onbewust (dus echt genoten ervan heb ik ook niet helaas). Vandaag alles weer netjes gedaan. Wel vreemd dat ik na zo'n dag wel 1,3 kg zwaarder weeg, dat kan gewoon niet. Dus ben nu in totaal na 3 weken pas 0,3 kg afgevallen, begin toch echt het idee te krijgen dat mijn gewicht per dag gewoon zo'n 1,5 kg kan verschillen, ook al eet ik consequent. Merk in elk geval wel dat mijn benen strakker worden van het hardlopen.
pi_60366221
Ik ga trouwens ook maar eens wat meer koolhydraten vermijden, minder brood en meer kwark, ei en mager vlees.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')