quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:15 schreef Greys het volgende:Chicolate, wat shocking

Dan hebben ze idd weinig rekening gehouden met mensen die niet willen kijken zeg, of op hun eigen manier op hun eigen moment.
Volgens mij hadden ze een beetje een hekel aan hun vader. Hij was opeens christen geworden, waar zij niets van moesten hebben en eigenlijk spraken ze hem al tijden niet meer. Weigerden contact, weet ook niet of ze allemaal zijn gekomen uiteindelijk. Zijn uitdrukkelijke wensen hebben ze dus ook straal genegeerd. Dit is tenminste wat ik er toen van heb meegekregen. Maar aan de andere kant waren er ook familieleden van hem echt oprecht verdrietig, jongen die voor mij liep aan het eind begon keihard te huilen ...
Maargoed, ontopic kan ik ook nog wat melden

. Het gaat heerlijk met werken, val af/kom niet aan, drink heel erg veel (minstens 1,5 liter per dag, staan apparaten met ijskoud water waar je kan aanvullen) en loop de benen uit mn lijf. Heerlijk. Zou ook heerlijk slapen als het niet zo warm was. En ik eet al wat meer, en gevarieerder, maar mijn poging een komkommershake te maken in de ochtend is behoorlijk mislukt. Vanmorgen was het niet sterk genoeg, nam 's middags een slok en heb het weggekieperd, zo zout was het. Bah

. Dus, niet kokkerellen voordat ik gegeten heb. En nu een bakje Lays Baked

omdat ik vind dat ik lief ben geweest en het weekend is. Morgen hele dag bij vriendje, daar snoep/chips ik nooit

. Komt allemaal goed joh.
Op
maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)