abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2008 @ 22:15:44 #101
163650 Greys
pi_60351036
Chicolate, wat shocking
Dan hebben ze idd weinig rekening gehouden met mensen die niet willen kijken zeg, of op hun eigen manier op hun eigen moment.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60351219
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Chicolate, wat shocking
Dan hebben ze idd weinig rekening gehouden met mensen die niet willen kijken zeg, of op hun eigen manier op hun eigen moment.
Volgens mij hadden ze een beetje een hekel aan hun vader. Hij was opeens christen geworden, waar zij niets van moesten hebben en eigenlijk spraken ze hem al tijden niet meer. Weigerden contact, weet ook niet of ze allemaal zijn gekomen uiteindelijk. Zijn uitdrukkelijke wensen hebben ze dus ook straal genegeerd. Dit is tenminste wat ik er toen van heb meegekregen. Maar aan de andere kant waren er ook familieleden van hem echt oprecht verdrietig, jongen die voor mij liep aan het eind begon keihard te huilen ...

Maargoed, ontopic kan ik ook nog wat melden . Het gaat heerlijk met werken, val af/kom niet aan, drink heel erg veel (minstens 1,5 liter per dag, staan apparaten met ijskoud water waar je kan aanvullen) en loop de benen uit mn lijf. Heerlijk. Zou ook heerlijk slapen als het niet zo warm was. En ik eet al wat meer, en gevarieerder, maar mijn poging een komkommershake te maken in de ochtend is behoorlijk mislukt. Vanmorgen was het niet sterk genoeg, nam 's middags een slok en heb het weggekieperd, zo zout was het. Bah . Dus, niet kokkerellen voordat ik gegeten heb. En nu een bakje Lays Baked omdat ik vind dat ik lief ben geweest en het weekend is. Morgen hele dag bij vriendje, daar snoep/chips ik nooit . Komt allemaal goed joh.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:23:30 #103
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60352499
Hallo, even een kort bericht, want ik heb pijn in mijn muil van het witten.

Ik schijn een van de mensen te zijn met extreem gevoelige tanden/tandvlees, hoezee.

Dat witmens zei ook nog een aantal keren verwijtend dat ik wel erg veel speeksel aanmaakte, alsof ik mijn speekselklieren kan uitzetten ofzo .

Ik heb nu vier ibs op en volgens meneer Vivi gaat de zon schijnen als ik lach (of dat voorheen dan niet zo was, vroeg ik, en dat wel zo zegt ie, alleen was de zon dan wat geler ).

Ik ga maar naar bed, dan is het sneller morgen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60352737
Ik vind het altijd maar vreemd, naar een lijk kijken. Dat lijk heeft weinig meer met de persoon te maken die je hebt gekend. Als je ook weet wat een moeite ze moeten doen om iemand na vijf dagen een beetje toonbaar te maken. Ik hecht geen waarde aan een dood lichaam...
pi_60356547
Goedemorgen dames

whehe nou wat een onderwerpen hier

Doet t al minder pijn Vivi?
Chicolate, komkommershake? dat lijkt me enorm smerig

Hier zag ik vanmorgen op de weegschaal 75 (wel nog met een 8 achter de komma...maar eey boeiuh..ik ben er blij mee)
pi_60356859
Komkommershake hoef ik nooit meer sinds ik een vastenweek heb gedaan waarbij ik alleen fruit - en groentenshakes mocht hebben. Een van de groentenshakes was een komkommer/tomatenshake met flink peper en zout. *ril*.
pi_60356919
Ik zal zo ff mijn voorraaadje Japanse rijst maken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 juli 2008 @ 10:17:31 #108
163650 Greys
pi_60357010
Dames, help even... ik doe een saunamiddagje straks, maar ik bedenk me ineens dat ik geen badslippers heb Wel van die rieten flipflops van de H&M, maar die mogen zeker niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60357095
In de sauna verhuren ze doorgaans slippers of je kunt wegwerpslippers kopen.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:30:43 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60357138
goeiemorgen, weer terug van vakantie. geen tijd om t topic dat ik gemist heb helemaal door te lezen. zo eerst maar eens douchen en op de weegschaal voor t moment van de waarheid. belachelijk slecht gegeten in londen, maar ook veel gelopen.

ben blij dat k weer thuis ben, dan kan ik weer eens echt goed vor mezelf gaan zorgen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60357409
Change of plans. Ik ga zo eerst maar eens naar de markt op de Binnenrotte om wat inkopen te doen voor volgende week. Daarna ga ik mijn rijst maken. Nu een kommetje goji-muesli met yoghurt en zoetstof.
pi_60357748
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 10:17 schreef Greys het volgende:
Dames, help even... ik doe een saunamiddagje straks, maar ik bedenk me ineens dat ik geen badslippers heb Wel van die rieten flipflops van de H&M, maar die mogen zeker niet?
Maar das toevallig, ik doe ook een middagje sauna en ik ga op gewonen slippers.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:19:21 #113
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60357817
hoera! er is maar 1 onsje bij na een week vreten in londen.

nu weer gezond gaan eten. ben benieuwd wanneer ik de 81 ga zien...

straks fietsen naar een recreatiemeertje, en lekker in mn boekje lezen. nog even doen alsof t vakantie is, maandag roept de plicht weer...
pi_60357834
Morgen komt een vriend van ons eten en ik heb even een menu samengesteld dat ook voor mij goed te doen is:

voorgerecht: Japanse rundvleessoep met shii-take en tofu
hoofdgerecht: roergebakken broccoli met biefstuk en rode peper, loempiaatjes en gebakken rijst

En ik haal wel een kant-en-klaar toetje als nagerecht, want ik vind het niet leuk om ietste maken en er dan zelf niet van te eten.
pi_60359531
Het is buiten een sauna. Vandaag eet ik ook rijst, lekker makkelijk.

Menu klinkt leuk Ise en WB kwak!
Springfield's looking pretty dusty today
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:22:44 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60359653
Ik krijg geen hap door mijn keel; ouders komen eten dus stress-level = >100
Alles moet natuurlijk perfect zijn; want die lijers accepteren niets minder dan flawless

Het wordt een mediterrane BBQ; met zelfgemaakte tapenade, tzaziki, aioli, koolsalade, gemarineerde olijven, dikke entrecots, gemarineerde lamsrackjes, lamskotelet, zelfgemaakte worstjes, kebabjes, mici's
Ik ben al sinds 6 uur bezig
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 juli 2008 @ 13:27:08 #117
163650 Greys
pi_60359709
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar das toevallig, ik doe ook een middagje sauna en ik ga op gewonen slippers.
Toevallig zeg! Misschien zie ik je daar wel

Oh wacht, jij bent al onderweg als het goed is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60359766
Jemigdepemig wat is het bloody hot buiten. Pfff.... De markt was helemaal hellish, maar ik heb wel veel groente en fruit gekocht voor weinig geld.

Weinig honger met die hitte dus zit nu aan een shake van aardbeien, kiwi en wat sinaasappelsap.
pi_60360444
Ik weet natuurlijk eigenlijk wel beter dan te kopen bij een kraam waar je het niet zelf mag pakken... Ze hebben me verdomme twee verrotte ananassen verkocht. Die kraam heeft normaal erg goede groente, maar ik ga er dus nooit meer kopen.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:45:45 #120
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60362651
pfoeh wat warm, en de verlichtende onweersbui blijft nog wat uit hier...

lekker de hele middag aan een meertje gelegen, waar t stikte van de blauwalgen en al die stomme ouders hun kleine kindjes gewoon lieten zwemmen (echt, er hingen wel tien aanplakbiljetten dat er blauwalg was, dat je er ziek van werd, en dat je niet in de groene olievlekken van algen moest zwemmen -- dat was ds de hele ondiepe kant van t meer)
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:49:21 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60362735
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
Ik krijg geen hap door mijn keel; ouders komen eten dus stress-level = >100
Alles moet natuurlijk perfect zijn; want die lijers accepteren niets minder dan flawless

Het wordt een mediterrane BBQ; met zelfgemaakte tapenade, tzaziki, aioli, koolsalade, gemarineerde olijven, dikke entrecots, gemarineerde lamsrackjes, lamskotelet, zelfgemaakte worstjes, kebabjes, mici's
Ik ben al sinds 6 uur bezig
Het klinkt iig goddelijk

Muilpijn is ovah
Oh ja, en 74 zei de weegschaal vanmorgen .
pi_60362753
Hier ook geen enkel teken van onweer...

Net bij de Wah Nam Hong (Chinese supermarkt) geweest. Heb o.a. een kilo roze garnalen (diepvries) gekocht. En een zak kamperfoelie-thee. Geen idee of dat lekker is, maar daar komen we snel achter.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:51:47 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60362783
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:31 schreef Isegrim het volgende:
Jemigdepemig wat is het bloody hot buiten. Pfff.... De markt was helemaal hellish, maar ik heb wel veel groente en fruit gekocht voor weinig geld.

Ik begrijp nooit waarom mensen de markt zo goedkoop vinden, ik was alweer 40 euro kwijt aan groenten en fruit. Ik ga wel altijd na de markt nog naar de AH, zou dat er iets mee te maken hebben? De markt is leuk en zigeunerachtige enzo, maar bij de AH kan ik tenminste alles vinden .

Het begint hier trouwens ook te rommelen en te waaien..arme SHE .
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:53:05 #124
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60362808
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het klinkt iig goddelijk

Muilpijn is ovah
Oh ja, en 74 zei de weegschaal vanmorgen .
Ik ga bijna huilen. Mijn teerbeminde leek het wel leuk om ook twee vrienden uit te nodigen; want die had hij al zo lang niet gezien.
Echt hoor...als de visite weg is vanavond, dan sloop ik 'm !!!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:56:03 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60362874
Was wel leuk geweest als ie dat even had overlegd. Maar aan de andere kant houd ik wel van de spontane "schuif maar aan" mentaliteit. Als ik niet giga gestressed ben dan.

Maar kom op, jouw "kennende" is het eten overheerlijk, laat het gewoon los dan, en probeer zelf ook een beetje van de avond te genieten .

Of zijn het types die niet echt met je ouders accorderen, zeg maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')