quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:30 schreef minilot het volgende:Jemig SHE, heb je ons nét allemaal naar
matig met carbs en een beetje vet is oké gejaagd; ga je zelf een geile, platte buik zitten krijgen door vetvrij eten mét pasta en boterhammen! Mooi is dat!
Verder ben ik zondag met mijn lief naar het strand geweest en barstte mijn lijf uit in felrode vlekken en opgezette blaasjes zodra ik mijn kleren uittrok. Ik zat er helemaal onder, ik kon er zó mee op de kermis gaan staan. Vanmorgen naar de dokter geweest en ik blijk plotsklaps te beschikken over een stevige zonneallergie.
Nou ben ik al nooit een enorme fan geweest van bakken in de zon en voorzag ik met plezier een toekomst als roomwit en rimpelvrij bejaard dametje, maar toch.
Dit is puur experimenteel

Geen idee nog of het zinnig is het een ander aan te raden.
Die zonne allergie ken ik; ik ben ook elke lente de lul. Heb ik opgelost met de zonnebank. Elk begin van de zomer een stevige kuur en ik heb nergens meer last van. Best gek , want ik heb een licht getinte huid, dus ik ging er vanuit dat ik resistent was. Blijkbaar heb ik de gevoeligheid van mijn bleke mama mee gekregen.