En honger.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:41 schreef RWest het volgende:
Ja doe dat. Tip: in Uganda hebben ze heeeeeeele mooie vleermuisgrotten.
Ik nu ook.quote:
in Portugal, albufeira. Was best leuk daar, de eerste dagen... daarna ook nog wel een beetje maar toch minder natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:15 schreef geenID het volgende:
Waar ben je geweest?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
in een vleermuisgrot geweest?
ja, de strip is gezellig. Daar stond ons appartement, dus prima gelegen. Oude gedeelte van albufeira vond ik ook wel erg leuk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:50 schreef stbabylon het volgende:
Take us to the beginning of the Strip(bar)
Goeie herinneringen aan Albufeira
In klaagbaak mag je klagen en dat doe ik dan ook. Ja, er zijn ergere dingen natuurlijk zoals de ziektes die hierboven genoemd worden. Aids, vleermuizenziekte enzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:21 schreef SuperwormJim het volgende:
stel je niet aan
Die van ons ook, boven een engels cafe, vrij aan het begin. Overigens had mijn toenmalige vriendin daar toen last van.. nou ja... we moesten dus bij de drogist die geen engels kon Norit proberen te krijgen. Vrij lastig.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:44 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
ja, de strip is gezellig. Daar stond ons appartement, dus prima gelegen. Oude gedeelte van albufeira vond ik ook wel erg leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |