met de admin van meidenhoek,quote:
Iemand heeft gebeld, wij willen ons detail.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:44 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Of hij wel eens last heeft van roos (in zijn haar).
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Iemand heeft gebeld, wij willen ons detail.
Half detail dan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:49 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Bellen met Roos. Niet met haar vader.
maar je kan toch niet om 22,49 nog bellenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:49 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Bellen met Roos. Niet met haar vader.
Jep een best noemenswaardige collectie zelfs.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:38 schreef Stommie het volgende:
[..]
het zou kunnen, heb niet geklikt...
gewoon rotten.com shit dus?
mss wel een puik ideequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Jep een best noemenswaardige collectie zelfs.
misschien even de link verwijderen voordat je er problemen mee krijgt op fok
Bijzondere collectie inderdaad. Vroeger keek ik al die zooi maar ik merkte dus ook dat het me niets meer deed. Toen ben ik gestopt met op die links te klinken. Het was dan ook fijn geweest als er even bij had gestaan dat er opengesneden lijken enzo te zien zijn. Ik hoef dat namelijk niet meer te zien. Ik wil daar lekker geshockeerd van blijven raken. Net zoals echte mensenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Jep een best noemenswaardige collectie zelfs.
misschien even de link verwijderen voordat je er problemen mee krijgt op fok
Doe eens helemaal.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:52 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik heb een keer met Roos ********* ** ******* ********** *** ***** ***.
hopelijk krijgt die hoer een banquote:ik krijg allemaal vieze plaatjes van deze user, hier ben ik absoluut niet van gediend en zoals je begrijpt ben ik er misselijk van geworden.
mvg,
Je wil gewoon te veel en te snel. Denk je dat die meid niet door heeft dat ze plotseling heel bekend is geworden? Gewoon even met rust laten... En achter een weekje als ze denkt: hehe gelukkig geen vuige berichten en telefoontjes meer lassen we een mad-pizza-delivery-friday in waarna weer een week rust en dan de destructive donderdag waar we met zijn allen met witte lakens en brandende fakkels een stille toch van het huis van marc naar het huis van roos lopen om aldaar aangekomen gezellig te picknicken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Doe eens helemaal.
Ten eerste wordt het toch niks meer, niemand belt en MH is boring, dus dan gaat dit topic op slot en weg met de pret.
Zeg het gewoon, anders moet ie dicht.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:55 schreef wazoomie het volgende:
Bel zelf dan.
Ik wil wel bellen, maar dat staat raar.
Je moet het topic niet gaan uitmelken, het is leuk geweest.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:56 schreef santax het volgende:
[..]
Je wil gewoon te veel en te snel. Denk je dat die meid niet door heeft dat ze plotseling heel bekend is geworden? Gewoon even met rust laten... En achter een weekje als ze denkt: hehe gelukkig geen vuige berichten en telefoontjes meer lassen we een mad-pizza-delivery-friday in waarna weer een week rust en dan de destructive donderdag waar we met zijn allen met witte lakens en brandende fakkels een stille toch van het huis van marc naar het huis van roos lopen om aldaar aangekomen gezellig te picknicken.
Daarna houden we een maand rust en dan komt Stevige September, waarbij we elke dag 1 dood dier sturen naar d'r...
Jawel, dit topic heeft nog steeds potentie...Think big!
Ja maar... wat moet ik dan in september gaan doenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je moet het topic niet gaan uitmelken, het is leuk geweest.
Ga maar naar MH.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:58 schreef santax het volgende:
[..]
Ja maar... wat moet ik dan in september gaan doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |