Elke zelfrespecterende Groninger student weet dat je je kebap bij TopKapi moet halenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:44 schreef Igen het volgende:
zelfmedelijden
OZAN! en is het niet kebaB?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:46 schreef starla het volgende:
[..]
Elke zelfrespecterende Groninger student weet dat je je kebap bij TopKapi moet halen
Misschien ben ik wel geen student?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:46 schreef starla het volgende:
[..]
Elke zelfrespecterende Groninger student weet dat je je kebap bij TopKapi moet halen
Ben je nu wel of niet een student?quote:
Van hun website:quote:
Zie OP, klachten nummer 1 en 5.quote:4. Dürüm ¤ 4,90
Oosters brood met kippenvlees, tomaat, sla en ui
Geloof ik graag.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Hier in Rotterdam is er zoveel concurentie dat je het bijna gratis krijgtEn het smaakt nog goed ook.
HOMO ALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dan heb jij het ook over Kobayashi, wat dat kleine mormel weggestouwd krijgt in dat lichaam van hem is ongelofelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HOMO ALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'n sig is pas een caloriën overkill![]()
Komt dat vieze bedelwijf daar ook nog? Zogenaamd geld inzamelen voor zielige katjes enzo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:12 schreef Sport_Life het volgende:
Ga dan ook naar de Febo op de grote markt!! Werkt die ene kerel die voor 10 man gelijk werkt daar nog steeds trouwens?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb jij het ook over Kobayashi, wat dat kleine mormel weggestouwd krijgt in dat lichaam van hem is ongelofelijk.
Ik weet niet, ben er al 1,5 jaar weg. Maar zal d'r best wel een keertje gezien en aangesproken hebben met mn dronken kopquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:14 schreef starla het volgende:
[..]
Komt dat vieze bedelwijf daar ook nog? Zogenaamd geld inzamelen voor zielige katjes enzo.
Ik heb een keer met haar gepraat en ze bleek in opleiding te zijn voor neurochirurge toen
ze psychotisch werd
Dat kende ik niet totdat ik een keer een verkeerde bestelling thuis kreeg bezorgd wat ik eigenlijk helemaal niet erg vond dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |