quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:03 schreef starla het volgende:
Hogyha nem vagy diák, akkor városi vagy. A városiak pedig patkányok. És tudomásom szerint patkányok nem nyithatnak új topikot.
Precies, daar heb ik het in de OP over ja. Slecht is die hč.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:39 schreef Schuttingbeer het volgende:
Hasret aan de westerhaven! niet die ander
Úgy érted 'olvass'?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:56 schreef Igen het volgende:
[..]
De nem minden varosi. A bizonyíték olvassz.
Lasagnaquote:
Marcatorplein heeft ook goede tentjes.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:48 schreef Biels het volgende:
De beste kebab haal je toch nog gewoon op het plein voor de HvA bij Amsterdam Amstel. Daar rij ik echt gewoon voor om.
Ja, maar als ik weer te lui ben om naar college te fietsen ben ik met de metro vanaf Weesperplein snel op Amstelquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:50 schreef Adidah het volgende:
[..]
Marcatorplein heeft ook goede tentjes.
Vorig jaar kwam ik haar nog tegen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:24 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik weet niet, ben er al 1,5 jaar weg. Maar zal d'r best wel een keertje gezien en aangesproken hebben met mn dronken kop![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:10 schreef Babbatuur het volgende:
Wat ben je voor een kankermongool, bah, ik word doodziek van dit slag mensen dat zich te groot voelt voor Hasret. Hasret is de creme de la creme op het gebied van Kebab enzeux. Dinsdag menu met Lavas Durum ftw.
Wat ben jij een cultuurbarbaar, mijn verbazing en boosheid is in geen woord uit te drukken, misbaksel dat je er rondloopt
Sfeer!?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:11 schreef Babbatuur het volgende:
en je moet het daar op eten mafkees, je krijgt dan bovenop een flinke portie (gratis!) saus ook een portie ongekende sfeer.
Ja dat vind ik gezellig ja!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Sfeer!?
D'r was niks te doen, behalve dat een van de medewerkers bezoek kreeg van een of andere vrouw die kwam vertellen dat ze gezeik had met de politie. Gezellig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |