in zijn OP staat dat je er ook 1 of het liefste 2 mag hebben. Daarnaast staat in zijn profiel delft dus waarschijnlijk daar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:12 schreef Rokossovski het volgende:
Moeten ze alle 4 tegelijk afgenomen worden of mag ook eentje...en waar is dat dan? Ze zien er werkelijk mooi uit zeg...
Ooops...quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:23 schreef bioloogje het volgende:
[..]
in zijn OP staat dat je er ook 1 of het liefste 2 mag hebben. Daarnaast staat in zijn profiel delft dus waarschijnlijk daar.
het is je vergevenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:06 schreef Rokossovski het volgende:
[..]
Ooops...zo snel niet gezien en om eerlijk te zijn kijk ik nooit een profiel in...enfin...Delft - Papenburg is wel erg ver uiteen...
Ja, de konijntjes wonen dus in Delft. Een stuk tegemoet komen zou opzich kunnen (heb auto van de zaak), maar helemaal het land door wordt misschien wat gortig.. jammer!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:41 schreef Greys het volgende:
Rokossovski, misschien kan TS je ergens tegemoet komen halverwege?
Die zal al lang blij zijn als zijn prachtige knijntjes een goed huisje krijgen!
Misschien is hij mee verwijderd met de onzinreacties in het begin?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had hier toch gepost?
Even goed lezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Wonen ze nu de hele tijd in zo een hokje?
Ja, ik kan wel lezen. Maar op de foto's kun je niet goed zien wat voor hok het is dus vraag ik het. Of het nu 2 of 7 konijnen zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:57 schreef Jape het volgende:
[..]
Even goed lezenZe zijn al een paar weken vertrokken, de laatste drie wonen nu bij elkaar in een weitje. Alleen moeders en een jong zitten nu gezellig met z'n tweeën in een supersized hok.
Het is een zelfgebouwd hok (door zwager), beduidend groter dan vergelijkbare hokken die je ziet bij tuincentra e.d. Voor zeven konijntjes was het te krap (want ze worden erg snel groot), maar nu met zijn tweetjes hebben ze ruim voldoende plek.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel lezen. Maar op de foto's kun je niet goed zien wat voor hok het is dus vraag ik het. Of het nu 2 of 7 konijnen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |