Idd. KLB is in tijden niet zo leuk geweest. Boswachter heeft schijnbaar al diverse keren met tranen achter zijn scherm gezeten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb zelden zo gelachen als de laatste paar dagen. Pure poezie.
Pas op pas op! Straks ga je nog te ver!quote:
Ze kunnen blijkbaar wel dreigmailtjes sturenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om te beginnen omdat modjes, inwerkperiode of niet, niet kunnen bannen. Meestal is dat ook een uitstekend idee.
Aarslikkert nummer 1 is er ook weer.quote:
Waarom jij nog geen ban hebt is mij een raadsel. Er zijn users voor minder gebanned dus ik kan jou net zo goed verdenken van aarslikken.quote:
Geeft je te denken, niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom jij nog geen ban hebt is mij een raadsel.
Waarom zou hij op een normale manier users te woord staan die alleen maar lopen te klooien en te baggeren? Als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, zou ik eerst maar eens beginnen door zelf eens normaal te doen. Ik kan best wel tegen bagger, maar jouw gebagger is niet eens leuk of origineel, het is gewoon ontzettend irritant.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Pardon? Hij vertikt het gewoon om op normale manier users te woord te staan. Sorry, maar uit nog helemaal niks is geschiktheid voor deze functie gebleken van deze knul. Nogmaals, hij vindt het wel lachen allemaal. Zijn forum. Wat híj zou komen redden. En daar mag je dan weer niks van vinden kennelijk.
Ach. Sterf.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom jij nog geen ban hebt is mij een raadsel. Er zijn users voor minder gebanned dus ik kan jou net zo goed verdenken van aarslikken.
Of ergelijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou hij op een normale manier users te woord staan die alleen maar lopen te klooien en te baggeren? Als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, zou ik eerst maar eens beginnen door zelf eens normaal te doen. Ik kan best wel tegen bagger, maar jouw gebagger is niet eens leuk of origineel, het is gewoon ontzettend irritant.
"Hij begon."quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou hij op een normale manier users te woord staan die alleen maar lopen te klooien en te baggeren? Als jij verwacht dat iemand normaal tegen je doet, zou ik eerst maar eens beginnen door zelf eens normaal te doen. Ik kan best wel tegen bagger, maar jouw gebagger is niet eens leuk of origineel, het is gewoon ontzettend irritant.
Staat op doodsverwensingen geen ban meer tegenwoordig?quote:
quote:
Ga jij met je schoolplein niveau eens ergens anders heen.quote:
Vraag het even na in FB, kneusje.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat op doodsverwensingen geen ban meer tegenwoordig?
Ga je nou net als die bosrukker en zijn kloontjes dreigen en zagen om bans? Je weet toch hoe succesvol je blauwe vriend daar in was?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wereldargument inderdaad. Nog even los van het feit dat je als mod best een iets dikkere huid mag hebben. Of als Admin trouwensquote:
Hij zegt toch geen 'sterft' (gebiedende wijs)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was jouw argument ow helderste sterretje aan het firmament.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:23 schreef BobbyB het volgende:
Ga jij met je schoolplein niveau eens ergens anders heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |