Ik vond dat ene nummer met die spicegirl wel leukquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:54 schreef beelz het volgende:
Bryan
Hij heeft dus ook nog eens een stom geschreven voornaam.
Zijn ouders moeten ook geslagen worden met een stuk hout waar prikkeldraad omheen zit
Dat is ongeveer 1 van de ergste nummers ooit gemaaktquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:55 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik vond dat ene nummer met die spicegirl wel leuk
dat is idd waarquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 1 van de ergste nummers ooit gemaakt
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 1 van de ergste nummers ooit gemaakt
Doe eens niet die bagger in mijn mooie topic posten...quote:
Jezus wat een kotsnummerquote:
Mijn oren wat doe jequote:
O wow... met deze informatie wordt Bryan Adams ineens een stuk beter. Niet dus. De grootste fout die Hitler heeft gemaakt is dat hij de schudl gaf aan de joden terwijl het allemaal de schuld is van de ouders van Bryan Adams. Als Hitler de ouders van Bryan Adams had doodgemaakt had niemand een hekel aan hem gehad.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:18 schreef RWest het volgende:
MAARRRRRRRR: wisten jullie dat Summer of 69 niet over de zomer van 1969 gaat (Bryan was toen 10), maar over standje 69?
Ik bedoel maar.
Haha, jij bent meer een 50-cent typje zeker. Mongool, sterf of zo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn oren wat doe je![]()
Nog zo'n klapmongool die ze achter de dijk een nekschot moeten geven die Ryan Adams...
Is jou scrotum niet al totaal verneukt door die neger dan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Jezus wat een kotsnummer
Ik snijd nog liever mijn scrotum eraf met een roestig zakmes dan dat ik dit live zou moeten aanhoren anderhalf uur lang. Zelfs 4 minuten lukte me niet
Bagger dus.
50 centquote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, jij bent meer een 50-cent typje zeker. Mongool, sterf of zo.![]()
Bryan Adams vind ik tof. Maar Ryan Adams is GEWELDIG. Echt heerlijke muziek, Wonderwall is ook een mooie cover, Maar vrijwel alles van hem is lekker, lekker afwisselend, singer-songwriter in combi met country.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Doe eens niet die bagger in mijn mooie topic posten...
Ik hoop dat je jeuk op je rug krijgt en hele korte armpjes zonder ellebogenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Prego het volgende:
[..]
Chicane & Bryan Adams - Don't Give Up
o jee, nou doe ik het toch weer...
Ik hoop echt dat je een geintje maakt, anders moet jeje echt de ogen uit je kop gaan schamen! Do heeft Heaven helemaal verziekt met dr achterlijke coverquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:54 schreef Berkery het volgende:
Bryan Adams is tof. Hij had alleen nooit dat nummer van Do moeten coveren![]()
Slechte Garp..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:54 schreef Berkery het volgende:
Eensch!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:01 schreef ScudRaket het volgende:
Onterechte klacht. Bryan Adams heerst. Met name live.
Terechte klachtquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:46 schreef beelz het volgende:
Brian Adams.
Wat een spastische kutmuziek maakt die gast.
Enorme jankbek is het... van mij mag hij een trein koppen.
Ik heb de radio op mijn werk aan en ik hoor die slijmjurk dus ik sta op om een andere zender op te zetten. Muziek is weer prima dus ik kan weer rustig aan mijn bureau zitten. Nog geen 10 m inuten later ook op die zender die achterlijke kutmuziek van Brian Adams.Zo kan ik toch niet rustig niets doen.
Brian Adams mag van mij dood.
Hedendaagse muziek (lees: top 40 meuk) is inderdaad bagger. Om te zetggen dat alle oude muziek goed is gaat me te ver. Bryan Adams is namelijk rijp voor de gaskamer en disco is ook kankerverwekkend.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 06:30 schreef elfzesendertig het volgende:
TS, je snapt het niet helemaal: Bryan Adams is geweldig, want het is oude muziek. Daar valt niet over te twisten. Vroeger werd immers goede muziek gemaakt en alles van nu is regelrechte bagger. Bryan Adams is een muziekgod.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:54 schreef Berkery het volgende:
Echt, even los van het feit of hij nu wel of niet goed is, dit gaat een beetje erg ver, of niet? Doe gewoon je radio uit en anders laat je je trommelvliezen maar verwijderen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Hedendaagse muziek (lees: top 40 meuk) is inderdaad bagger. Om te zetggen dat alle oude muziek goed is gaat me te ver. Bryan Adams is namelijk rijp voor de gaskamer en disco is ook kankerverwekkend.
Hij heeft laatst nog een hitje gescoord met Mel Cquote:Op zondag 27 juli 2008 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maakt Bryan Adams nog nieuwe muziek dan?
Ja, dat was 10 jaar geleden, 1998.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft laatst nog een hitje gescoord met Mel C
Ja, hij heeft dit jaar nog een (prima!) album uitgebracht, 11 heet die.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:42 schreef BobbyB het volgende:
...
Maakt Bryan Adams nog nieuwe muziek dan?
...
Oh ok, dan ga ik die maar eens even zoeken.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, hij heeft dit jaar nog een (prima!) album uitgebracht, 11 heet die.
Wonderwall is niet zo goed, maar dan nog ben je een drol, want Ryan Adams is fantastisch. Ga zelf een treintje koppenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn oren wat doe je![]()
Nog zo'n klapmongool die ze achter de dijk een nekschot moeten geven die Ryan Adams...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |