Dus ik dacht laat ik eens hip wezen en een paar sneakers via het internet te bestellen. Ik dus zo naar een webwinkel van mijn keuze toegesurft. Even de site bekeken, ziet er allemaal goed verzorgd uit, hier durf ik mijn zuur via uitkering verkregen centjes wel te besteden.
Dus ik alle schermen netjes invullen, accountje aanmaken enzo. Wil ik betalen, gaat dat gewoon niet lukken, hoe vaak ik ook op betalen druk. 'Nou, dat is lekker', denk ik bij mezelf en sta op het punt om de koop dan maar te annuleren. De sneakers, Le Coq Sportifs voor de kenner, die ik totaal niet nodig heb zien er toch wel cool uit en en ik klik eens op de optie onder rembours in de verwachting dat ik daarna nog een aantal schermpjes zal moeten doorklikken. Niets van dat al, de koop is beklonken, alleen nu betaal ik wel luizige rembourskosten terwijl dat helemaal niet nodig was geweest als ik via IDeal had betaald.
Klacht: Falende pagina's op het wereldwijde web, waardoor ik 5 euro extra moet betalen
Geen bonusklachten
[ Bericht 2% gewijzigd door right_turn op 24-07-2008 19:50:08 ]