Dan zuipen ze maar iets anders dat ze lekker vinden. En zo te zien is er niet veel wat ze NIET lekker vindenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:30 schreef 2609 het volgende:
ze kunnen het toch lekker vinden shit
Ja dat viel me ook op, maar als je er eenmaal staat valt het mee.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:33 schreef Metalfrost het volgende:
Lange toonbank.
Of om op te drinken tijdens " Studio Sport "quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:34 schreef Knekwurst het volgende:
Goeie paint. Volgens mij kopen ze het omdat ze voor hun gevoel dan iets aan sport doen.
Maar gelukkig was jij em voor he!quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:35 schreef Bullebak het volgende:
Wilde jij die gore roodkleurige Aquarius kopen![]()
![]()
![]()
Neen, maar ik kon zo snel geen afbeelding vinden van die wittequote:Op donderdag 24 juli 2008 18:35 schreef Bullebak het volgende:
Wilde jij die gore roodkleurige Aquarius kopen![]()
![]()
![]()
ZE HADDEN GODDOMME GEEN ANDERE SMAKEN MEERquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:36 schreef TerroRobbie het volgende:
TS durfde geen ander smaakje te nemen maar ging naar huis om een topic op fok te openen
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:37 schreef 2609 het volgende:
en misschien kocht hij het wel voor zn zoons of dochters en zoiezo als je tennist heb je geen recht van spreken echt een battyboysport
Als je zo spelt dan heb je al helemaal geen recht van spreken.quote:zoiezo
Nee man, de koelvlooistofquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:36 schreef Teunebeun het volgende:
De witte is het lekkerstCitrus smaak volgens mij
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:45 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Dus jij bent zo'n idioot die voor 200% van de prijs dingen gaat kopen in een tankstation
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |