Dan rij je in een auto die in de zelfde klasse als kia zit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:23 schreef 2609 het volgende:
maar echt wtf alsof ik om die nieuwsbrief gevraagt heb ik krijg zomaar![]()
hoe kan dat
dat is dan illegaal, je mag mensen niet zonder toestemming mail sturenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:24 schreef Adidah het volgende:
Ze gingen er gemakshalve vanuit dat jij wel interesse zou hebben. Doelgroep enzo.
ik weet niet hoor ik maar ik rij gewoon een m3 uit 2002quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan rij je in een auto die in de zelfde klasse als kia zit.Hyundai of Dacia.
Dus voor je iemand een mail stuurt moet je de persoon in kwestie eerst om toestemming vragen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
dat is dan illegaal, je mag mensen niet zonder toestemming mail sturen
Inderdaad, je moet die persoon eerst mailen met de vraag of je hem mag mailen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
dat is dan illegaal, je mag mensen niet zonder toestemming mail sturen
De E46 is de marrokanenbak bij uitstek..quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik weet niet hoor ik maar ik rij gewoon een m3 uit 2002dus ook niet zo een oude gare zoals die marrokkannen
Nee hoor, marrokanen kopen een E46 a 7000 euro. Jatten dat ding van jou en zetten alles over. Alleen voor het tanken gebruiken ze je oude kentekenplaatjes.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:30 schreef 2609 het volgende:
ja maar ik bedoel die daarvoor daar rijden er pas veel in en als het marrokkannen zijn dan rijden ze heus niet in een m3 hoor is kkduur auwe :S
Even gefixed.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik weet niet hoor ik maar ik rij gewoon een 316i uit 1992zo een oude gare zoals die marrokkannen
heel leuk maar ik zei wat ik reed en niet wat jij alleen maar kan betalenquote:
Daewooquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:02 schreef DroogDok het volgende:
Kia is toch Chevrolet geworden?
dat zou wel kunnen!! ik deed mee aan die telesport ek poule!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:43 schreef Mindstate het volgende:
Kreeg hem net ook, is wss omdat je je hebt ingeschreven bij de EKManager van Telegraaf/Hyves
bij reclame wel ja.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:28 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Dus voor je iemand een mail stuurt moet je de persoon in kwestie eerst om toestemming vragen?
je hebt dezelfde snob achtige houding als die uitgewonde slet & blaf rat in je avatar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:23 schreef 2609 het volgende:
wtf man :S ik kijk net in mn email krijg ik opeens een nieuwsbrief van kiadat automerk
alsof ik in een kia ga rijden ik rij echt niet in een auto die onder de harde merken zit zoals bmw mercedes porsche en als het dan moet audi
![]()
maar echt wtf alsof ik om die nieuwsbrief gevraagt heb ik krijg zomaar![]()
hoe kan dat
ja dat ben ik dat jij nou niks beters kunt rijdenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:03 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
je hebt dezelfde snob achtige houding als die uitgewonde slet & blaf rat in je avatar.
meneer zou te goed zijn om een kia te rijden
Eh? Verkeerde conclusie?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:03 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
je hebt dezelfde snob achtige houding als die uitgewonde slet & blaf rat in je avatar.
meneer zou te goed zijn om een kia te rijden
ik rijdt geen kia,maar ook geen bmw of mercedes....en ook al zou ik een kia rijden dan voel ik me niet minder dan iemand in een patserbak.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:04 schreef 2609 het volgende:
[..]
ja dat ben ik dat jij nou niks beters kunt rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |