Ok, hij neukte Bien.
Ok, hij kan leuke kunstjes.
Ok, hij heeft veel gelezen.
Maar, die gozer is nog luier dan een hond waarvan 3 poten zijn geamputeerd. Zodra hij naar de wc is geweest om ff te ontsluiten, zoekt hij de bank weer op om daar weer de volgende 6 uur door te brengen. Tis echt ongelofelijk. Of hij ligt te pitten OF hij ligt gewoon. Oh wacht, hij doet wel iets. Hij kneed brood. APPLAUS!!!!!!!
Volges mij is die gozer gewoon het leger uitgetrapt omdat ie nog te beroerd was om z'n geweer op te tillen als de vijand voor z'n neus stond.
Ben ik de enige die zich hier zo aan irriteerd?
quote:
op 11-15-1999 om 10:56 AM schreef Doopy-X het volgende:
Ben ik de enige die zich hier zo aan irriteerd?
nee hoor
inderdaad hij lijkt weinig te doen maar hij doet volgens mij precies genoeg...
plsu wat hij altijd met de weekopdracht flikt zorgt ervoor dat hij in de groep niks fout kan doen!!
Volgens mij is Anouk veel luier. Als ik iemand niets zie doen, is zij het wel.
En laten we eerlijk zijn: wat valt er nou helemaal te doen in dat huis? Bart heeft volgens mij gewoon geen zin om zich helemaal te gaan uitsloven met allemaal spelletjes enzo. Als de klusjes geklaard zijn, gaat ie lekker op de bank liggen. De rest doet niet veel meer denk ik!
Bart staat bij mij van de bewoners op dit moment met stip op nummer 1. Hij is zo ongeveer nog de enige die ik dat kwart miljoen gun!
quote:
op 11-15-1999 om 03:54 PM schreef beelzebub het volgende:
Maximaal rendement met minimale inspanning. Zo hoort 't ook, honderd dagen op water en droog brood is niet niks. Hij als commando weet hoe je zuinig met je krachten moet omspringen
Geen wonder dat die oefening met bientje zo kort (< 1 sec.) duurde, hij was gewoon krachten aan het sparen
Wat mij betreft is ie zo lui als hij zelf wil, hij stond wel in het donker te oefenen voor de circus-opdracht toen de rest op hun luie achterwerken zaten! En de spiegeltjes van het camera kruis te poetsen toen de rest wederom nix deed!
Dat hij weigert om tbv het groepsgevoel "lekker mee te doen" vind ik alleen maar een pluspunt, want het brave gedoe van de rest zorgt net zo min voor spannende tv.
quote:
op 11-15-1999 om 03:54 PM schreef beelzebub het volgende:
Hij als commando weet hoe je zuinig met je krachten moet omspringen
Hummie bij B&vD: Bart gebruikt zijn energie gewoon op een goed manier.
quote:
op 11-15-1999 om 10:56 AM schreef Doopy-X het volgende:
Ok, na alle topics over het gedrag van de bewoners wordt het es tijd om over Bartje te discuseren.Ok, hij neukte Bien.
Ok, hij kan leuke kunstjes.
Ok, hij heeft veel gelezen.
A man's gotta do what a man's gotta do, Doopy. Zo moet je het zien. Pure energiebesparing inderdaad, en een kwestie van kosten/baten.
Wat schiet je ermee op om je de hele dag in te spannen? Geen fuck. Lekker languit op de bank hangen, boekje erbij, dát is de winnaars-mentaliteit waar wij van houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |