abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 1999 @ 10:56:00 #1
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_219809
Ok, na alle topics over het gedrag van de bewoners wordt het es tijd om over Bartje te discuseren.

Ok, hij neukte Bien.
Ok, hij kan leuke kunstjes.
Ok, hij heeft veel gelezen.

Maar, die gozer is nog luier dan een hond waarvan 3 poten zijn geamputeerd. Zodra hij naar de wc is geweest om ff te ontsluiten, zoekt hij de bank weer op om daar weer de volgende 6 uur door te brengen. Tis echt ongelofelijk. Of hij ligt te pitten OF hij ligt gewoon. Oh wacht, hij doet wel iets. Hij kneed brood. APPLAUS!!!!!!!

Volges mij is die gozer gewoon het leger uitgetrapt omdat ie nog te beroerd was om z'n geweer op te tillen als de vijand voor z'n neus stond.

Ben ik de enige die zich hier zo aan irriteerd?

Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

pi_219810
quote:
op 11-15-1999 om 10:56 AM schreef Doopy-X het volgende:

Ben ik de enige die zich hier zo aan irriteerd?

nee hoor
inderdaad hij lijkt weinig te doen maar hij doet volgens mij precies genoeg...

plsu wat hij altijd met de weekopdracht flikt zorgt ervoor dat hij in de groep niks fout kan doen!!

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  maandag 15 november 1999 @ 15:54:00 #3
374 beelzebub
master of disaster
pi_219811
Maximaal rendement met minimale inspanning. Zo hoort 't ook, honderd dagen op water en droog brood is niet niks. Hij als commando weet hoe je zuinig met je krachten moet omspringen
pi_219812
Bart is volgens mij helemaal niet zo lui. Als ik iemand vaak dingen zie doen, is hij het wel. Samen met Karin maakt hij bijv. best veel schoon, enzo. De overige bewoners zaten dan gewoon op de bank.

Volgens mij is Anouk veel luier. Als ik iemand niets zie doen, is zij het wel.

En laten we eerlijk zijn: wat valt er nou helemaal te doen in dat huis? Bart heeft volgens mij gewoon geen zin om zich helemaal te gaan uitsloven met allemaal spelletjes enzo. Als de klusjes geklaard zijn, gaat ie lekker op de bank liggen. De rest doet niet veel meer denk ik!

Bart staat bij mij van de bewoners op dit moment met stip op nummer 1. Hij is zo ongeveer nog de enige die ik dat kwart miljoen gun!

maandag 15 november 1999 @ 17:21:00 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_219813
quote:
op 11-15-1999 om 03:54 PM schreef beelzebub het volgende:
Maximaal rendement met minimale inspanning. Zo hoort 't ook, honderd dagen op water en droog brood is niet niks. Hij als commando weet hoe je zuinig met je krachten moet omspringen

Geen wonder dat die oefening met bientje zo kort (< 1 sec.) duurde, hij was gewoon krachten aan het sparen

Wat mij betreft is ie zo lui als hij zelf wil, hij stond wel in het donker te oefenen voor de circus-opdracht toen de rest op hun luie achterwerken zaten! En de spiegeltjes van het camera kruis te poetsen toen de rest wederom nix deed!

Dat hij weigert om tbv het groepsgevoel "lekker mee te doen" vind ik alleen maar een pluspunt, want het brave gedoe van de rest zorgt net zo min voor spannende tv.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 15 november 1999 @ 17:26:00 #6
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_219814
quote:
op 11-15-1999 om 03:54 PM schreef beelzebub het volgende:
Hij als commando weet hoe je zuinig met je krachten moet omspringen

Commando
Tankboer zal je bedoelen

Is het al tijd voor aktie ?

maandag 15 november 1999 @ 17:37:00 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_219815
Ik zal het maar eerlijk toegeven: Ik ben een Bart-fan. Hij moet gewoon winnen. Bart is iemand die zich uitstekend zal redden in deze maatschappij. Want laten we wel zijn, je moet het op deze aardkloot toch allemaal zelf doen. Okee, soms met een beetje hulp van anderen en dat is precies wat Bart doet. En dat hij zich afzet tegen het groepsproces, ik zou er persoonlijk behoorlijk gestoord van worden; alle verplichte knuffels, leuke toneelstukjes etc.
Dat hij zich afzet tegen Karin is een beetje dom (Karin is nl. mijn andere favoriet), aangezien zij volgens mij de enige is die hem begrijpt. Dat ze zich soms aan hem stoort, logisch want hij zet zich immers tegen haar af. Karin weet als geen ander dat je het toch allemaal maar zelf moet doen. Misschien botsen ze juist wel daarom.
De bewoners zouden wel heel dom zijn om Bart bij de volgende nominaties massaal te nomineren, want hij is de enige die ze kan redden tijdens de weekopdrachten. Als hij weg moet, hebben zij straks alleen nog maar groenten en eieren en daar worden ze ook niet vrolijker van!
Okee, Bart is wel erg zelfverzekerd, maar dat is geen reden om hem eng te vinden. Hij is zich gewoon bewust van kwaliteiten, doet er alleen te weinig mee.
Als je goed op heb gelet, zou je moeten weten dat Bart toch altijd een helpende hand uitsteekt. Hij weet dondersgoed dat hij de anderen nodig heeft.
Ik zie het gewoon zo: Hij is nog jong en moet zijn kop nog stoten. Gebeurt dat niet in BB, dan wel als hij terug is. Denk dat Sabien nog wel een leuke verrassing voor hem in petto heeft (Leuk voor daar, maar niet voor thuis). Dat is zijn absolute zwakke plek. Dat zou pas mooie beelden opleveren. Maar er zal snel iemand zijn die de traantjes voor hem zal drogen. Bart is interessant en moet daarom blijven!!!!!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_219816
Dutchie, Ik ben het helemaal met je eens.

Hummie bij B&vD: Bart gebruikt zijn energie gewoon op een goed manier.

Greetz Tina

maandag 15 november 1999 @ 18:41:00 #9
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_219817
Eerlijk gezegd moet ik toegevemn dat ik Bartje intussen ook hoger inschat dan in het begin. Oke hij bluft een beetje, maar mag hij? Hij presteert tenminste !!
Als ik zo'n idioot van een maurice zag stuntelen met alle opdrachte en met het tafeltennis batje kon ik het ook niet laten een beetje extra mijn best te doen.
En zonder gelul, wat die gozer deed met de postcodes is echt knap. Even systeempje doorzien, ff strak leren en hup alles goed. Doe ut um maar na. Nee die gozer mag ik wel.
pi_219818
quote:
op 11-15-1999 om 10:56 AM schreef Doopy-X het volgende:
Ok, na alle topics over het gedrag van de bewoners wordt het es tijd om over Bartje te discuseren.

Ok, hij neukte Bien.
Ok, hij kan leuke kunstjes.
Ok, hij heeft veel gelezen.

A man's gotta do what a man's gotta do, Doopy. Zo moet je het zien. Pure energiebesparing inderdaad, en een kwestie van kosten/baten.

Wat schiet je ermee op om je de hele dag in te spannen? Geen fuck. Lekker languit op de bank hangen, boekje erbij, dát is de winnaars-mentaliteit waar wij van houden.

Een schizofreen is nooit alleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')