Graag On-topic. Waarom moet in KLB altijd alles grappig zijn?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:42 schreef jordeeeh het volgende:
Niet echt grappig, om eerlijk te zijn.
Niet alles moet grappig zijn in KLB, maar dat probeer je nu wel te zijn met dit topic.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:45 schreef deepart het volgende:
[..]
Graag On-topic. Waarom moet in KLB altijd alles grappig zijn?
Geen geld.. Geen posts in dit topic. Heel jammer voor jou jordeeeh, maar we moeten streng zijn.
Over hete kolen uiteraard.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:46 schreef wolferl het volgende:
Sponsorloop.
Voor elke ronde die jij loopt, krijg je een euro.
Dit topic is niet bedoelt grappig te zijn... Die gast is de hele dag al bezig met zijn "irritant" topics. Zijn boswachter haat posts. Dus wil ik daarvoor best wat geld voor geven om hem een enkeltje verweg te bezorgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet alles moet grappig zijn in KLB, maar dat probeer je nu wel te zijn met dit topic.
Aangezien het A. niet grappig is, en B. geen serieuze klacht is, voorspel ik een slotje op dit topic.
Deal... Jordeeeh.. Op je knieen jijquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:50 schreef Triptamine het volgende:
Ik geef je een euro als je Jordeeh gaat swaffelen
Ok, ik zou m ook wel geld geven voor een enkeltje shredder, als je dat voor had gesteld had ik je serieuzer genomenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Dit topic is niet bedoelt grappig te zijn... Die gast is de hele dag al bezig met zijn "irritant" topics. Zijn boswachter haat posts. Dus wil ik daarvoor best wat geld voor geven om hem een enkeltje verweg te bezorgen
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ok, ik zou m ook wel geld geven voor een enkeltje shredder, als je dat voor had gesteld had ik je serieuzer genomen [ afbeelding ]
Ik dacht ik brei er ook eens een leuk verhaal aanquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ok, ik zou m ook wel geld geven voor een enkeltje shredder, als je dat voor had gesteld had ik je serieuzer genomen [ afbeelding ]
Genoteerd! Dankje voor deze gulle gift!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef Renzoku het volgende:
Renzoku: 25 euro
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ik geef je 100 euro.De rest is namelijk voor het geniale idee.
Hier kan ik wat mee mensen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Coltz40 13,75
Die 100 euro van BobbyB is voor deepart voor de moeite.
t-8one en Copykutquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:05 schreef deepart het volgende:
[..]
Hier kan ik wat mee mensen!![]()
We hebben inmiddels 139,75¤ Bijeen gebracht. Genoeg om 3 users een ticket te bezorgen!!
Jullie mogen bepalen welke users dat zijn. Zie OP voor meer informatie
Genoteerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |