FOK!forum / Klaagbaak / Callcenters zonder tijd
Rotutidonderdag 24 juli 2008 @ 16:41
De telefoon ging hier net. Ik neem 'm netjes op, zeg mijn naam, zoals me is geleerd, maar een zwoele damesstem onderbrak mij.
- "U wordt doorverbonden met uw contactpersoon."
Apart, dat heb ik nog niet eerder gehad. Nog geen seconde nadat ze was uitgepraat begon ze alweer!
- "Eén moment geduld alstublieft. Er is op dit moment niemand beschikbaar."
"Ja, potverdorie, als je geen tijd voor me hebt, bel me dan niet. Ik heb ook wel betere dingen te doen!" *hoorn op de haak smijt*

Klacht: Callcenters die bellen, maar stiekem eigenlijk geen tijd voor je hebben.

Edit:

Disclaimer:
De exacte teksten van deze zwoele computerstem weet ik helaas niet meer, maar ze zijn zeker van dezelfde strekking als hierboven genoemd.

[ Bericht 13% gewijzigd door Rotuti op 24-07-2008 16:48:04 (Disclaimer toegevoegd.) ]
Queueddonderdag 24 juli 2008 @ 16:43
Was het geen collect-call gesprek?
Ascendancydonderdag 24 juli 2008 @ 16:43
TS is zelfs te onbelangrijk voor call-centers
jordeeehdonderdag 24 juli 2008 @ 16:43
Whehe dat is wel dom
Fhadonderdag 24 juli 2008 @ 16:44
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Ascendancy het volgende:
TS is zelfs te onbelangrijk voor call-centers
Dat moet pijn doen..
wolferldonderdag 24 juli 2008 @ 16:45
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:41 schreef Rotuti het volgende:


Klacht: Callcenters die bellen, maar stiekem eigenlijk geen tijd voor je hebben.
Terechte klacht, dunkt mij.
Rotutidonderdag 24 juli 2008 @ 16:46
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Queued het volgende:
Was het geen collect-call gesprek?
Nee, dan vragen ze toch eerst of je wilt betalen?
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Ascendancy het volgende:
TS is zelfs te onbelangrijk voor call-centers
Zo had ik het nog niet bekeken
edceteradonderdag 24 juli 2008 @ 16:51
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Queued het volgende:
Was het geen collect-call gesprek?
Dat krijg je van tevoren toch te horen aangezien je daar toestemming voor moet geven
TryXdonderdag 24 juli 2008 @ 16:52
Klacht?
Queueddonderdag 24 juli 2008 @ 16:54
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:46 schreef Rotuti het volgende:
[..]
Nee, dan vragen ze toch eerst of je wilt betalen?
[..]
Misschien kwam die vraag nog nadat je de "hoorn op de haak" gegooit had
Rotutidonderdag 24 juli 2008 @ 16:56
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:54 schreef Queued het volgende:

[..]

Misschien kwam die vraag nog nadat je de "hoorn op de haak" gegooit had
Dus ze zeggen eerst dat ze me doorverbinden met een medewerker (o.i.d.), vervolgens vragen ze een moment geduld omdat er niemand beschikbaar is en daarna zouden ze nog vragen of ik een collect-call gesprek wil accepteren?

Ik denk dat ze zelfs bij KPN wel iets minder omslachtig zijn
Rotutidonderdag 24 juli 2008 @ 16:57
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:52 schreef TryX het volgende:
Klacht?
Users die geen OP lezen.
Jarnodonderdag 24 juli 2008 @ 16:58
Sorry maar hier kan een slotje op. Fabriceer eerst maar eens een OP die aan boswachter's strenge eisen voldoet.
Rotutidonderdag 24 juli 2008 @ 17:05
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:58 schreef Jarno het volgende:
Sorry maar hier kan een slotje op. Fabriceer eerst maar eens een OP die aan boswachter's strenge eisen voldoet.
Als hier een slotje op komt, is het door alle bagger
TryXdonderdag 24 juli 2008 @ 17:13
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:57 schreef Rotuti het volgende:

[..]

Users die geen OP lezen.
Juist wel drol, mensen smijten juist hun tel direct ernaast of kapot tegen de muur, alleen bij de gedachtte al dat zo'n achterlijke callcenter hun gaat bellen.

En jij gaat hier zitten huilen dat ze opgooien
Rotutidonderdag 24 juli 2008 @ 17:19
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 17:13 schreef TryX het volgende:

[..]

Juist wel drol, mensen smijten juist hun tel direct ernaast of kapot tegen de muur, alleen bij de gedachtte al dat zo'n achterlijke callcenter hun gaat bellen.

En jij gaat hier zitten huilen dat ze opgooien
Laten we maar besluiten dat we elkaar niet begrijpen
For the record: Ik gooide de telefoon op de haak.
Rotutidonderdag 24 juli 2008 @ 17:20
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 16:58 schreef Jarno het volgende:
Sorry maar hier kan een slotje op. Fabriceer eerst maar eens een OP die aan boswachter's strenge eisen voldoet.
Ik begrijp ineens wat je bedoelt trouwens