En allemaal deden ze niet hun best. Je denkt toch niet dat je het met je auto van een motor gaat winnen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik haalde daarnet met mijn Twingo een dikke Mercedes C-klasse en een toerende motorclub in op de snelweg en bij het stoplicht reed ik een Alfa 156 eruit
Mijn Twingo kan allesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:37 schreef retuow82 het volgende:
[..]
En allemaal deden ze niet hun best. Je denkt toch niet dat je het met je auto van een motor gaat winnen?![]()
Ik dacht dat jullie alleen rosé kochten...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Bank naar achter is precies ruimte voor 2 kratten bier achterin. Niks mis mee.
Iedereen kan iemand anders passeren, vooral als de ander geen moeite wil doen ook ook maar enige weestand te bieden. Totaal geen uitdaging en het zegt helemaal niets over hoe snel (of langzaam in dit geval) je auto is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:45 schreef Irritatie100 het volgende:
en ik zei dat die motorenclub op de snelweg was dus geen sprintje![]()
Stapelend kon ik er 9 kwijt zonder dat ik het zicht door mijn binnenspiegel kwijt was, en zonder de bank te gebruikenquote:
Alfa was wel een sprintjequote:Op woensdag 30 juli 2008 09:02 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie alleen rosé kochten...
[..]
Iedereen kan iemand anders passeren, vooral als de ander geen moeite wil doen ook ook maar enige weestand te bieden. Totaal geen uitdaging en het zegt helemaal niets over hoe snel (of langzaam in dit geval) je auto is.
Ook wind in de rug zekerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is de 8v met 50 pk, ik heb de 16v met 75 pk (en ik ging bergje af)
Dude...quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:55 schreef retuow82 het volgende:
Als we toch met "speciale edities" komen van de Twingo dan heb ik er ook nog één. En deze is dus wel op de gewone weg te vinden, de Twingo Benetton editie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En ja, die velgen zijn echt in 4 kleuren gespoten.... Je kon hem ook minder opvallend krijgen, dan deden ze 1 kleur per velg maar wel ieder velg in een andere kleur![]()
[ afbeelding ]
Wil je ook nog een close up van de stoelen? Komt ie:
[ afbeelding ]
Lol, een Veyron rijd je in zijn 2 al met gemak voorbij manquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn Twingo kan allesBugatti Veyron? Geen probleem. Motorenclub? Geen probleem.
en ik zei dat die motorenclub op de snelweg was dus geen sprintje![]()
Bij KLB moet je met extremen komen anders komt het niet overquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dude...Je kiest ze ook wel uit he
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef moniek2006 het volgende:
ik heb dit topic vorige week donderdag geplaatst en nog steeds gaat de discussie tussen haters en twingolovers. Al die Twingohaters hebben nog nooit Twingo gereden, wanneer je eenmaal in zo'n mooi bakkie rijdt wil je nooit meer anders, ik zou hem nog niet inruilen voor een Jaguar
hey, dat je je eigen bakkie leuk vindt is tot daar aan toe, maar nou niet gaan overdrijven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef moniek2006 het volgende:
ik heb dit topic vorige week donderdag geplaatst en nog steeds gaat de discussie tussen haters en twingolovers. Al die Twingohaters hebben nog nooit Twingo gereden, wanneer je eenmaal in zo'n mooi bakkie rijdt wil je nooit meer anders, ik zou hem nog niet inruilen voor een Jaguar
Meid, ik heb mijn mening over de Twingo gebaseerd op eigen ervaringen met die bak. Ik heb er in gezeten en ik heb alles met eigen ogen en oren mogen beleven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef moniek2006 het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:37 schreef Markster het volgende:
Als je je Jaguar verkoopt, kan je er 25 twingootjes van halen!
tenkjoequote:Op donderdag 31 juli 2008 14:10 schreef bluebit het volgende:
[..]
![]()
ja, dus, is dat beter dan 1 twingo, kun je ze samenvoegen a la transformers tot wel een veilige auto met vermogen?
25 vuilniszakken met rotzooi is toch ook niet beter dan 1 vuilniszak?
Wil je niet zo'n voorbarige conclusie trekken?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef moniek2006 het volgende:
* retuow82 kijkt naar de foto's van de Renault Twingo Benetton en zeikt in zijn broek van het lachenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef moniek2006 het volgende:
Al die Twingohaters hebben nog nooit Twingo gereden, wanneer je eenmaal in zo'n mooi bakkie rijdt wil je nooit meer anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |