De beenruimte achterin een Twingo is echt veel hoor. Zelfs de grootste anti-Twingo persoon zou dat toe moeten geven!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nu ga je echt te verMisschien dat je dan 1,40 meter bent ofzo, maar riante beenruimte
Echte mannen zitten ook niet achter het stuur van een Twingo, principekwestie jeweetz....quote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De cd-speler werkt alleen goed als er echte mannen achter het stuur zitten.
In een andere auto uit deze klasse is het geen van beide dus zeur nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:54 schreef Thrackan het volgende:
Het is of beenruimte of bagageruimte, dus even een paar mensen van het vliegveld halen is er niet echt bij
Als je die bank naar achter zet kan je nog net een envelopje neerleggen in je kofferbak...
Ik zeur over die klasse, sowieso, dus helemaal over je Twingoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In een andere auto uit deze klasse is het geen van beide dus zeur niet
Bank naar achter is precies ruimte voor 2 kratten bier achterin. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:54 schreef Thrackan het volgende:
Het is of beenruimte of bagageruimte, dus even een paar mensen van het vliegveld halen is er niet echt bij
Als je die bank naar achter zet kan je nog net een envelopje neerleggen in je kofferbak...
Vergelijk dat met ruimte voor 4 kratten in mijn kleine kut corsaatje als ik de bank compleet naar achter heb...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Bank naar achter is precies ruimte voor 2 kratten bier achterin. Niks mis mee.
Als je gaat stapelen zekerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:53 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Vergelijk dat met ruimte voor 4 kratten in mijn kleine kut corsaatje als ik de bank compleet naar achter heb...
Wij hebben ooit met 6 man in een twingo gezeten. 2 voorin, 3 achterin en 1 in de kattebakquote:Op maandag 28 juli 2008 23:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja want als je regelmatig 3 man op de achterbank moet vervoeren koop je idd een auto uit de Twingo-klasse
Bovendien, de 2 man die wél kunnen zitten hebben echt riante beenruimte. Ik heb achterin de Twingo net zoveel beenruimte als achterin de Passat van m'n pa. En een Passat kan je niet bepaald klein noemen.
Opvallend is niet altijd positiefquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
De auto valt op tussen het verkeer.
Ik haalde daarnet met mijn Twingo een dikke Mercedes C-klasse en een toerende motorclub in op de snelweg en bij het stoplicht reed ik een Alfa 156 eruitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:32 schreef 2609 het volgende:
wtfik werd toenstraks gewoon ingehaald door een twingo
ik was wel aan het bellen dus daarom reed ik even rustig gewoon 100 op middelbaan want dat mocht daar zo hard en opeens zag ik zo een gele twingo in mn linkerspiegel ik wou hem dr nog voorgooien maar ik dacht nohh is lullig hij of zij rijd al zo een lelijke homo auto
ik moest meteen aan deze topic denken
Gelukkig wel ja. Het waait al hard genoeg in zo'n ding bij 45+.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zoiets als een voorruit
Gast serieus...misplaatste trots...tenzij je een meid bent...dan is 't okquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik haalde daarnet met mijn Twingo een dikke Mercedes C-klasse en een toerende motorclub in op de snelweg en bij het stoplicht reed ik een Alfa 156 eruit
Het was idd jammer dat de Mercedes zich gewoon netjes aan de snelheid hield dus ik hoefde maar 130 te gaan om hem in te halen. In Frankrijk was het mooier toen er een dikke BMW met 165 reed en ik daar met mijn Twingo'tje met 180 voorbij ging. Toen zag je die vent echt denken: he, die Twingo heeft haast! Wacht eens, Twingo???????quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:06 schreef 2609 het volgende:
maarja iedereen denkt verder wel dat je homo bent dus of je nou echt trots ken zijn
Ik ben gewoon een hetero-man hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gast serieus...misplaatste trots...tenzij je een meid bent...dan is 't ok
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het was idd jammer dat de Mercedes zich gewoon netjes aan de snelheid hield dus ik hoefde maar 130 te gaan om hem in te halen. In Frankrijk was het mooier toen er een dikke BMW met 165 reed en ik daar met mijn Twingo'tje met 180 voorbij ging. Toen zag je die vent echt denken: he, die Twingo heeft haast! Wacht eens, Twingo???????
Huh huhquote:PRESTATIES
topsnelheid 151 km/h
acceleratie 0-100 km/h 13,4 s
verbruik binnen beb. kom 7,5 l/100km
verbruik buiten beb. kom 5,1 l/100km
verbruik gecombineerd 6,0 l/100km
CO2 uitstoot 143 g/km
Dan haalt ie 't nog niet, tenzij je van een klif rijdt of zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is de 8v met 50 pk, ik heb de 16v met 75 pk (en ik ging bergje af)
Ok ok, teller gaf 178 aan...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:36 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Dan haalt ie 't nog niet, tenzij je van een klif rijdt of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |