Roesten zal het wel jaquote:Op maandag 28 juli 2008 13:40 schreef MPG het volgende:...
Verder maak je als man in een Twingo gewoon een statement: "Ik kies bewust voor de auto die ik rij, en dat alle onwetende n00bs het maar niks vinden zal me aan mijn reet roesten."
Een euthanasiesessie is wel op z'n plaats.quote:
Inderdaad. Interieur a.k.a. plastic zooi in pasteltintenquote:Op maandag 28 juli 2008 17:55 schreef Red_85 het volgende:
als ik achter zo'n ding zit krijg ik meestal spontaanen dat is niet goed op de weg. wat een saaaaaaaie auto is dat. lelijk van binnen en buiten, onlogisch en een tyfusdashboard met digitale klokken in het midden. wat een verrotte ding is dat. valt me nog mee dat er geen 45 km bord op de achterbumber moet.
kutauto 1ste klas
Ontzettend lelijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:57 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Inderdaad. Interieur a.k.a. plastic zooi in pasteltinten.
[ afbeelding ]
Hoe verzin je het.
Je kiest er ook wel 1 uit zeg....quote:Op maandag 28 juli 2008 17:57 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzin je het.
*Ik rij altijd rechts en bijna altijd harder dan 120quote:Op maandag 28 juli 2008 17:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Standaard Twingo-rijders-reactie.
*Netjes 100 rijden op de linkerbaan zonder dat je iemand inhaalt
*Bumperkleven doen ze niet aan, nogal wiedes met bovenstaand feit.
*Rare invoegmanoeuvres.
*Met TomTom nog gevaarlijker!
Waar zijn de meters??quote:Op maandag 28 juli 2008 17:57 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzin je het.
LOL!quote:Op maandag 28 juli 2008 18:40 schreef Irritatie100 het volgende:oor de enorme trekkracht van de motor
Iets met sarcasme..quote:Op maandag 28 juli 2008 18:48 schreef Markster het volgende:
[..]
LOL!
Nooit wat anders gereden zeker?![]()
![]()
ENORME TREKKRACHT
![]()
![]()
Met de wind in je gezicht lijkt het al snel heel wat.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Iets met sarcasme..
Maar als je goed je best doet rijd ie nog best hard door hoor.
Ik heb geen tomtomquote:Op maandag 28 juli 2008 17:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Standaard Twingo-rijders-reactie.
*Netjes 140 rijden op de linkerbaan zonder dat je iemand inhaalt
*Bumperkleven doen ze soms aan, nogal wiedes met bovenstaand feit.
*Rare invoegmanoeuvres.
*Met TomTom nog gevaarlijker!
Ik heb ook nog zoiets als een voorruitquote:Op maandag 28 juli 2008 20:00 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Met de wind in je gezicht lijkt het al snel heel wat.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:37 schreef Sk00p het volgende:
Overstappen op een KIA Picanto..dat zijn tenminste wel mooie kleine auto's
De cd-speler werkt alleen goed als er echte mannen achter het stuur zitten.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:13 schreef retuow82 het volgende:
Even een vraagje, de cd-spelers in alle twingo's waarin ik heb gezeten sloegen over als je over een drempel/put in de weg reed, ligt dit nu aan de cd-spelers zelf of de hoek van 45 graden waarin de radio is gemonteerd?
Ja want als je regelmatig 3 man op de achterbank moet vervoeren koop je idd een auto uit de Twingo-klassequote:Op maandag 28 juli 2008 23:35 schreef tralalala het volgende:
Achterin is het ook onmogelijk om met z'n 3e te zitten, omdat diegene die in het midden zit anaal gepenetreerd wordt door die riemsluitingen
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja want als je regelmatig 3 man op de achterbank moet vervoeren koop je idd een auto uit de Twingo-klasse
Bovendien, de 2 man die wél kunnen zitten hebben echt riante beenruimte. Ik heb achterin de Twingo net zoveel beenruimte als achterin de Passat van m'n pa. En een Passat kan je niet bepaald klein noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |