Hand in hand lopen én een twingo?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jongen, lul niet, Renault Twingo is gewoon de shit jeweets![]()
Heul nietquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hand in hand lopen én een twingo?![]()
Homo
Kan goed zijn, toch ben je homo.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Once you go Twingo you never go back
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je mijn eerste post in dit topic had gelezen had je geweten dat ik niet zittend plas
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kan goed zijn, je bent alsnog homo verklaard.
Kastflikkerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
![]()
Ik drink bier, hou van tieten, hou van voetbal en ik rij Renault Twingo. Dan kan je toch moeilijk zeggen dat ik homo ben
Je zou zelf eens Twingo moeten gaan rijden en ervaren wat een mannelijke auto het eigenlijk isquote:
Mannelijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je zou zelf eens Twingo moeten gaan rijden en ervaren wat een mannelijke auto het eigenlijk is
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je zou zelf eens Twingo moeten gaan rijden en ervaren wat een mannelijke auto het eigenlijk is
Dit is een mannelijke auto:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toch wel. Als je het portier dichttrekt is het net of je oma's koektrommel plaatsneemt. En zo rijdt het ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is echt overduidelijk dat hier veel mensen zonder Twingo-ervaring rondlopen....
Maar ik ga zo weer ff een stukkie in mn Twingo rijden en alle Golf-petjes eruit boeken
Weldegelijk Twingo ervaring, mijn vriendin heeft er een.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is echt overduidelijk dat hier veel mensen zonder Twingo-ervaring rondlopen....
Maar ik ga zo weer ff een stukkie in mn Twingo rijden en alle Golf-petjes eruit boeken
Maar ik heb dan ook een Twingo uit 2002 van na de facelift. Met metallic lak, meegespoten bumpers, mistvoorlichten en lichtmetalen velgen. Gelijk al een heul stuk stoerder als die Twingo die jij postquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dit is een mannelijke auto:
[ afbeelding ]
()
Vergelijk dat met een twingo
[ afbeelding ]
Dan is die twingo ineens wel erg onverkapt homosexueel.
-Wegligging heb ik totaal geen problemen mee, of ik nou 50 of 150 rijquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:37 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Weldegelijk Twingo ervaring, mijn vriendin heeft er een.
Absoluut niet te vergelijken met andere auto's. Nou ja, een Daewoo/Chevrolet Matiz komt een beetje in de buurt.
Voor vrouwen misschien een ideale bak, ik vind dat het ding:
- Een vreselijk enge wegligging heeft
- Ontieglijk spartaans is ingericht (koekblik-effect), zelfs een dahboardKASTje is teveel dus krijg je maar een vakje
- Verkrijgbaar is in de meest misselijkmakende kleurstellingen (mintgroen anyone?) die dan ook door het hele interieur verwerkt zijn
Kortom, een auto waarbij de alarmlichtknop het meest prominent aanwezige deel is, moet wel voor vrouwen zijn.
hey, ik moest even googlen maar vond nog een foto van je, die precies jouw opmerking kan verklaren.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ehm.. haha?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hey, ik moest even googlen maar vond nog een foto van je, die precies jouw opmerking kan verklaren.
[ afbeelding ]
Dude, je autotje is net zo mannelijk als Gordon die Joling in zijn poepertje neemt, en je weet gewoon dat het zo is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook een Twingo uit 2002 van na de facelift. Met metallic lak, meegespoten bumpers, mistvoorlichten en lichtmetalen velgen. Gelijk al een heul stuk stoerder als die Twingo die jij post
Waar is TS eigenlijk??? Ze pesten mij met mn Twingoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dude, je autotje is net zo mannelijk als Gordon die Joling in zijn poepertje neemt, en je weet gewoon dat het zo is.
Dat ziet er dus echt uit als een Twingo rijder.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hey, ik moest even googlen maar vond nog een foto van je, die precies jouw opmerking kan verklaren.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |