Dat verandert wel als je de man van de ANWB vaker ziet dan je eigen familie.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:52 schreef moniek2006 het volgende:
Nee, TS heeft auto niet verkocht, TS is nog steeds dol op haar lichtgroene Twingootje![]()
Als dat zou kunnen blijf ik mijn Twingo trouwquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verandert wel als je de man van de ANWB vaker ziet dan je eigen familie.
Ik heb voor mijn werk in een Renault gereden en bij de Renault-garage hanteerden de monteurs de slogan:"Renault, creatuer d'overspannen monteur."
Wij hadden een andere variant:"Renault, demonteur d'automobile"
Jawel hoor, een auto met airco, alarm, JBL geluidsinstallatie, electrische ramen, centrale deurvegrendeling met AB, een turbodiesel en fatsoenlijke ruimte.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:16 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen blijf ik mijn Twingo trouw![]()
Er gaat niets boven mijn Twingo, Zwart met schuifdak en airco
Check Check dubbel check (Die Twingo RS met z'n 1.2 liter turbomotortje met 100 pk )quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:29 schreef MarksterGTX het volgende:
[..]
Jawel hoor, een auto met airco, alarm, JBL geluidsinstallatie, electrische ramen, centrale deurvegrendeling met AB, een turbodiesel en fatsoenlijke ruimte.
Dus geen twingo
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:38 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Check Check dubbel check (Die Twingo RS met z'n 1.2 liter turbomotortje met 100 pk )
Ok, geen diesel en geen JBL geluidsinstallatie.
Idd franse auto's zijn niet bepaald de beste....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:40 schreef Heremeteit het volgende:
Het is altijd uitkijken met die dingen. Omdat er meestal vrouwen inzitten houd ik altijd voldoende afstand. Ik zou er nooit één kopen/leasen maar dat geldt voor alle auto's die uit de fabriek van Renault komen rollen.
Zolang je maar een echte auto rijdt is het voordeel van die dingen dat je bij een botsing zelf hoogstens wat lakschade hebt als 'ie al niet van de weg wordt geblazen door de luchtdrukquote:
Peugeots zijn vaak wel mooi, 407 (sedan, stations zijn bijna altijd lelijk) vind ik een hele mooie wagen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:48 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Idd franse auto's zijn niet bepaald de beste....
En dan nog pik je die zeepkist er zo tussenuitquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat ook heel belangrijk is, want je wil dat ding zoveel mogelijk uit het zicht houden
Ik dus wel. Ik rij Renault Twingo en ik ben er trots opquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:12 schreef MarksterGTX het volgende:
[..]
Het blijft een wijvenbak
Een beetje feyenoorder rijdt toch niet in een Twingo
Heb ik allemaal in mijn Twingo (buiten de diesel)quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:29 schreef MarksterGTX het volgende:
[..]
Jawel hoor, een auto met airco, alarm, JBL geluidsinstallatie, electrische ramen, centrale deurvegrendeling met AB, een turbodiesel en fatsoenlijke ruimte.
Dus geen twingo
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mishandel dat karretje elke keer als ik erin rij (altijd minimaal 70 in 2, 120 in 3 enz) en hij vindt het heerlijk![]()
Plaats de foto dan eens?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag een Renault Twingo met straalmotor op de foto gezette geniaal gewoon
probleem is ff dat ik ook nog 825 andere fotos heb gemakt vandaag...quote:
Veel meer dan een beetje vuur spuwen doet 'ie niet héquote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
probleem is ff dat ik ook nog 825 andere fotos heb gemakt vandaag...![]()
filmpje van youtube dan maar
Draak zonder tanden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Veel meer dan een beetje vuur spuwen doet 'ie niet hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |