Fijn wel hoor om iemands dag goed te maken.quote:
Carrieremiep met hoge hakken, kort rokje en te kleine auto. Soort secretaresse die denkt dat ze heel belangrijk is door hard te rijden enzo.quote:
Vrouwen nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Een voordeel van een Twingo is, dat je hem zelfs op de kleinste plekken kunt parkeren
Ja hallow, welke auto is er nu lelijker dan een multipla?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:43 schreef moniek2006 het volgende:
En hij is altijd nog mooier dan een Multipla![]()
Zoals ik al in een eerdere reactie zei tegen TS, zolang je er zelf blij mee bent dan is alles goed.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Fijn wel hoor om iemands dag goed te maken.
Ik heb wel 16 kleppen
En een schuifdak tot achteren, wat heerlijk is in dit weer. Dus we zijn allebei nu blij.
Precies, de pedaaltjes zitten te dicht bij elkaar voor mannenschoenen. Als je gas geeft trap je gelijk op de rem. 1 keer in gereden, precies genoeg.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:45 schreef Oranje0031 het volgende:
Twingo is vrouwen auto, als je een vrouw bent is het goed.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:42 schreef karr-1 het volgende:
Twingo's zijn oerlelijk, maar sinds ik aangereden ben door een MAN in een paarse Twingo heb ik er helemaal iets op tegen.
Het blijft een wijvenbakquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Renault Twingo
Ik (man) rij er ook in eentje. Hij is 24 juni 6 geworden
Maar wat een heerlijke auto is het, ik heb airco, elektrische ramen en spiegels, leer.... 1.2 16v motor met 75 pk op nog geen 800 kgIk mishandel dat karretje elke keer als ik erin rij (altijd minimaal 70 in 2, 120 in 3 enz) en hij vindt het heerlijk
zelfs 160 rijden is geen enkel probleem!
Oftewel: Renault Twingo![]()
![]()
Zeer terechte klacht dus
PS: ik plas niet zittend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |