Is ie tegen je trein aangereden?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:42 schreef karr-1 het volgende:
Twingo's zijn oerlelijk, maar sinds ik aangereden ben door een MAN in een paarse Twingo heb ik er helemaal iets op tegen.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:43 schreef moniek2006 het volgende:
De Twingo is nog altijd mooier dan een Multipla
Nee tegen mijn fiets, terwijl ik erop zat.quote:
hoezo, twingo's zijn toch ook van die 45km/h invalidenwagentjes?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:49 schreef edcetera het volgende:
Liever een Aixim, daar heb je geen rijbewijs voor nodig om voor schut te mogen rijden
o wacht, brommerrijbewijs heb je dus nodigquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoezo, twingo's zijn toch ook van die 45km/h invalidenwagentjes?
soort twix, alleen dan taaier.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef D-FENS het volgende:
Twingo. klinkt als een cheap-ass chocoladereep van de Aldi.
1 wiel meer!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:34 schreef Pollewoppie het volgende:
stofzuiger-autotje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Die vergelijking slaat ook als een lul op een drumstel. Ongeveer hetzelfde als zeggen: "Kanker hebben is altijd beter als aids"quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:43 schreef moniek2006 het volgende:
En hij is altijd nog mooier dan een Multipla![]()
Leer rijden/inparkeren en koop een echte auto.quote:
Een voordeel van een Twingo is, dat je hem zelfs op de kleinste plekken kunt parkerenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Leer rijden/inparkeren en koop een echte auto.
wat ook heel belangrijk is, want je wil dat ding zoveel mogelijk uit het zicht houdenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Een voordeel van een Twingo is, dat je hem zelfs op de kleinste plekken kunt parkeren
Je hebt ook zwarte kikkers hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:29 schreef ondeugend het volgende:
Mijn zwarte Twingo lijkt niet op een kikker.
Ik doe....quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:01 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Je hebt ook zwarte kikkers hoor
[ afbeelding ]
En je maakt mijn dag echt goed als je nu verteld dat je paarse bekleding in je auto hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |