Gisteren nog een BMW 318i geklaard en ik deed niet eens mn best.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan kan die gast niet schakelen, geef mij een 156 en ik rij je eruit in je kut-twingo
318 was gewoon sedan. Fabrieksopgave van mijn Twingo is 11.7quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef retuow82 het volgende:
Ja maar wat wil je hier nu mee zeggen? Moet ik hier door de Twingo wel mooi vinden? Moet ik hem nu snel vinden omdat je een 318 eruit hebt getrokken?
En je hebt wel degelijk je best moeten doen want de langzaamste 318 (ik heb alle modellen nagekeken) doet er 12.8 seconden over (station uitvoering) en jij met je twingo 13.3. En ook hier geldt dat de kans er is dat de BMW niet zijn best heeft gedaan.
Zo je ook doen als je er een keer in had geredenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:43 schreef Markster het volgende:
Dat iemand zijn twingootje zo wil verdedigen
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=26570&cache=noquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
318 was gewoon sedan. Fabrieksopgave van mijn Twingo is 11.7
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=33674&cache=noquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:29 schreef retuow82 het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=26570&cache=no
Nu jij weer, ik zeg 13,3. Zolang ik geen tegenbericht zie dan houden we dat aan
BMW komt ongeveer uit 2005quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:36 schreef retuow82 het volgende:
en nog steeds een fout maken, je hebt een 2002 model en geen 2004- 2006 model. Oke maakt niets uit qua rijgedrag, prestaties of uiterlijk maar oke.
En het type van de bmw weten we nu, nu het bouwjaar nog ongeveer, dan kunnen we pas echt vergelijken.
Maar nog steeds, ik blijf bij mijn mening dat ik liever een BMW heb die iets langzamer is dan een Twingo als dat ik een een frietbakje moet rijden
Das heul niet eerlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:35 schreef Tomasso het volgende:
Zo, net weer een Twingo eruit getrokken, en ik hoefde daar verre van m'n best voor te doen. Dat ondanks m'n auto wel een paar honderd kilo zwaarder is.
Irritatie100, wedstrijdje doen? Kijken of je twingo het ook wint van een C5 3.0 V6
Nee, jouw achterlijke vergelijkingen wel? Ik kan met m'n fiets nog wel een Alfa 156 eruit trekken met een sprintje als er een oma inzit en niet z'n best doet. Met een 45 km/u wagentje ,wat een twingo ook is, kan ik ook een 318 inhalen op een 30 km/u weg als hij ook echt 30 km/u rijdt. Echt, wat jij hier heel de tijd in het topic aan het doen bent gaat echt nergens over en je internetpiemel wordt er ook echt niet groter door, eerder kleiner.quote:
Win je niet:quote:
Hebben mensen met een twingo een piemel danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, jouw achterlijke vergelijkingen wel? Ik kan met m'n fiets nog wel een Alfa 156 eruit trekken met een sprintje als er een oma inzit en niet z'n best doet. Met een 45 km/u wagentje ,wat een twingo ook is, kan ik ook een 318 inhalen op een 30 km/u weg als hij ook echt 30 km/u rijdt. Echt, wat jij hier heel de tijd in het topic aan het doen bent gaat echt nergens over en je internetpiemel wordt er ook echt niet groter door, eerder kleiner.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:47 schreef Markster het volgende:
[..]
Hebben mensen met een twingo een piemel dan
Natuurlijk, al mijn vergelijkingen kloppen, want alles wat ik zeg is waarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, jouw achterlijke vergelijkingen wel? Ik kan met m'n fiets nog wel een Alfa 156 eruit trekken met een sprintje als er een oma inzit en niet z'n best doet. Met een 45 km/u wagentje ,wat een twingo ook is, kan ik ook een 318 inhalen op een 30 km/u weg als hij ook echt 30 km/u rijdt. Echt, wat jij hier heel de tijd in het topic aan het doen bent gaat echt nergens over en je internetpiemel wordt er ook echt niet groter door, eerder kleiner.
Gelukkig lees je de rest van m'n post ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Natuurlijk, al mijn vergelijkingen kloppen, want alles wat ik zeg is waar
In z'n 3 gaat ie juist het snelst vooruitquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:13 schreef KhaZ het volgende:
Het gaat om de sprintjes van 80 t/m 140 in z'n 3, en dan ben je met zo'n koffiemolen hopeloos verloren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |