abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60318537
... lijkt zich te ergeren. Of kan ik beter zeggen dat mijn schaamstreek irriteert?

Hoe dan ook, het jeukt. Wellicht komt het omdat ik mijn schaamhaar regelmatig scheer, maar dit nu al weer een tijdje geleden heeft. Hoe kan ik de jeuk/irritatie/ergernis tegengaan?

Iemand praktijkvoorbeelden?

IK KAN D'R NIET MEE OMGAAN!

Paint volgt.
pi_60318545
JA SLOTJES
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_60318570
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:25 schreef vdvorst het volgende:
JA SLOTJES

IS JE SCHAAMSTREEK GEÏRRITEERD? DAN WEET IK NOG WEL EEN AANTAL TOPICS WAAR JIJ JE VRAGEN KAN STELLENN!!
pi_60318571
JA SLOTJES
pi_60318587
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:26 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

IS JE SCHAAMSTREEK GEÏRRITEERD? DAN WEET IK NOG WEL EEN AANTAL TOPICS WAAR JIJ JE VRAGEN KAN STELLENN!!
SMS ''PUBES AAN'' NAAR 6969!
pi_60318601

IK VERWIJS JE GRAAG NAAR DEZE TOPICCSZZZ
pi_60318607
Kan dit zijn, TS:
quote:
Vaginale irritatie
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Men spreekt van vaginale irritatie indien de vaginastreek rood en/of lichtjes opgezwollen is en/of er jeuk optreedt. Buiten een geslachtsziekte, kunnen er meerdere oorzaken aan de basis van dit probleem liggen.

Bij het baden kan er teveel shampoo, schuim of antibacteriële zeep worden gebruikt, zodat de detergenten die in deze producten zitten de gevoelige huid en slijmvliezen aantasten.

Irritatie kan ook ontstaan door contact met achtergebleven urine of uitwerpselen in het ondergoed. Vermijd het meerdere dagen achter elkaar dragen van hetzelfde slipje.

Te veel reinigen is even slecht als te weinig reinigen. Het schrobben of uitermate veelvuldig wassen van de vagina veroorzaakt overgevoeligheid en dus irritatie. Hetzelfde geldt voor lotions, crèmes, poedertjes, zalfjes en geparfumeerd toiletpapier.

Zorg verder voor voldoende verluchting. Draag zo weinig mogelijk nylon ondergoed, spannende broeken en shorts, of panties onder een jeansbroek. Strakke kleding verhindert dat het natuurlijke vaginale vocht een uitweg vindt, met irritatie als gevolg.

Tot slot zijn er de urineweginfecties of infecties door wormen of bepaalde huidproblemen. Ook zij zijn potentiële veroorzakers van irritatieproblemen.
pi_60318613
Waarom slotjes?

Dit is een gedegen klacht.
pi_60318622
Ik zou een vlakbandschuurmachine, groffe korrel, proberen....
'Ja' op alles...
pi_60318627
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:27 schreef Xith het volgende:
Kan dit zijn, TS:
[..]

Dat had het kunnen zijn, ware het niet dat ik niet over een vagina beschik.

Maar bedankt voor dit praktijkvoorbeeld.
pi_60318646
Een kaasschaaf kan wellicht helpen.
pi_60318698
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:28 schreef zarGon het volgende:
Een kaasschaaf kan wellicht helpen.
Serieus graag. Dit is verdomme ONZ niet. Het is hier KLB!

Ik ga straks toch maar weer aan het scheren denk ik, wellicht helpt het.

Vooralsnog: HET IRRITEERT!
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:31:19 #13
212162 Keesch
Kopkaasch.
pi_60318751
Het is Patat!
pi_60318826
Bagger.

Ga eens naar de dokter, het lijkt zich te verspreiden.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')