abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60318415
Zo dom. Van die mensen die irriteren zeggen of schrijven als ze ergeren bedoelen.
Dus: Ik erger me aan mensen die irriteren verkeerd gebruiken.
en: Het irriteert me als mensen irriteren verkeerd gebruiken.

Wie heeft er praktijkvoorbeelden?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60318440
VOORBEELD:
quote:
Vaginale irritatie
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Men spreekt van vaginale irritatie indien de vaginastreek rood en/of lichtjes opgezwollen is en/of er jeuk optreedt. Buiten een geslachtsziekte, kunnen er meerdere oorzaken aan de basis van dit probleem liggen.

Bij het baden kan er teveel shampoo, schuim of antibacteriële zeep worden gebruikt, zodat de detergenten die in deze producten zitten de gevoelige huid en slijmvliezen aantasten.

Irritatie kan ook ontstaan door contact met achtergebleven urine of uitwerpselen in het ondergoed. Vermijd het meerdere dagen achter elkaar dragen van hetzelfde slipje.

Te veel reinigen is even slecht als te weinig reinigen. Het schrobben of uitermate veelvuldig wassen van de vagina veroorzaakt overgevoeligheid en dus irritatie. Hetzelfde geldt voor lotions, crèmes, poedertjes, zalfjes en geparfumeerd toiletpapier.

Zorg verder voor voldoende verluchting. Draag zo weinig mogelijk nylon ondergoed, spannende broeken en shorts, of panties onder een jeansbroek. Strakke kleding verhindert dat het natuurlijke vaginale vocht een uitweg vindt, met irritatie als gevolg.

Tot slot zijn er de urineweginfecties of infecties door wormen of bepaalde huidproblemen. Ook zij zijn potentiële veroorzakers van irritatieproblemen.

pi_60318450
bagger
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')