Info en foto's op: http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/courant.html
quote:
op 11-15-1999 om 09:51 AM schreef Hunter het volgende:
Zoals ik al zei aan gene zijde: dit is gewoon een verkapte contact-advertentie
nee dit zou best een swaar kunnen zijn..
denk ik ....
quote:
op 11-15-1999 om 10:57 AM schreef Raylo het volgende:
Ik woon namelijk ook onder utrecht en men noemt onze plaats ook wel een gehucht, dus vandaar.....
quote:
op 11-15-1999 om 11:31 AM schreef pidi het volgende:
Wat was er nou laats met Anouk toen ze zat te kotsen?
Was dat van de spanning, of had ze wat verkeerds gegeten?
Ze had een reactie op de vis die Willem gebakken had, OF hij was bedorven OF het was een gewone allergische reactie.
quote:De plaats onder Utrecht noemt men "het riool", maar daar woont geen Angelique, anders zou ik haar wel kennen.
Iemand enig id uit welk boerengehucht ze dan komt? Ik woon namelijk ook onder utrecht en men noemt onze plaats ook wel een gehucht, dus vandaar.....
Den Bosch ligt onder Utrecht.. En eindhoven en maastricht ook..
kijk uit dit is weer zoiets om te kijken hoe de media geilt op BB. Probeer het zelf maar uie, zet een semi-serieuze site op dat je zusje het huis in gaat en voor je het weet staat willibrord frequin voor de deur.
Eerst zien dan geloven!
Groetjes, Casey
quote:
Iemand enig id uit welk boerengehucht ze dan komt? Ik woon namelijk ook onder utrecht en men noemt onze plaats ook wel een gehucht, dus vandaar.....
Tiel is toch nog een aardig eindje bij Utrecht vandaan, leuk huisje heb je trouwens!!
Ruud: "Ik zie dit project als een tour de france ........ ik wil weten wie de sterkste is" Van degenen die begonnen zijn wel te verstaan! En daar ben ik het helemaal mee eens.
Met alle respect voor Anouk maar dat kon ze weten toen ze er inging.
Ik heb gesproken, Casey
quote:
op 11-15-1999 om 03:49 PM schreef Hawkwind het volgende:
Tiel is toch nog een aardig eindje bij Utrecht vandaan, leuk huisje heb je trouwens!!
Hai, uhm... ja leuk huis he? Maaruh.... ken ik jou?
Die Angelique is ZO MOGELIJK nog lelijker dan Anouk en Steriel!!!!
Wat KNAP! Hoe kunnen ze het?! Zo'n paardenbek te fabriceren! Naja, dan moeten ze Mona's hoefsmit maar weer uit de stallen halen want die moet vast en zeker ook weer beslagen worden!
Grtz,
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |