abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 1999 @ 09:01:00 #1
954 ReBa
Als ik het niet dacht
pi_219783
Angelique een 21 jarige uit een boerendorpje net onder Utrecht is de vervangster van Anouk
Veronica verwacht dat Anouk een deze dagen vrijwillig opstapt.

Info en foto's op: http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/courant.html

Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

pi_219784
Lees het mee in prive, story, weekend etcetc
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_219785
Zoals ik al zei aan gene zijde: dit is gewoon een verkapte contact-advertentie
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_219786
quote:
op 11-15-1999 om 09:51 AM schreef Hunter het volgende:
Zoals ik al zei aan gene zijde: dit is gewoon een verkapte contact-advertentie

nee dit zou best een swaar kunnen zijn..
denk ik ....

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  maandag 15 november 1999 @ 10:57:00 #5
1413 Raylo
rare jongens, die Veronica
pi_219787
Iemand enig id uit welk boerengehucht ze dan komt? Ik woon namelijk ook onder utrecht en men noemt onze plaats ook wel een gehucht, dus vandaar.....
pi_219788
quote:
op 11-15-1999 om 10:57 AM schreef Raylo het volgende:
Ik woon namelijk ook onder utrecht en men noemt onze plaats ook wel een gehucht, dus vandaar.....

Men noemt die plaats net onder Utrecht ook wel en dorp
Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
pi_219789
Wat was er nou laats met Anouk toen ze zat te kotsen?
Was dat van de spanning, of had ze wat verkeerds gegeten?
  maandag 15 november 1999 @ 11:44:00 #8
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_219790
quote:
op 11-15-1999 om 11:31 AM schreef pidi het volgende:
Wat was er nou laats met Anouk toen ze zat te kotsen?
Was dat van de spanning, of had ze wat verkeerds gegeten?

Ze had een reactie op de vis die Willem gebakken had, OF hij was bedorven OF het was een gewone allergische reactie.

Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

maandag 15 november 1999 @ 12:11:00 #9
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_219791
quote:
Iemand enig id uit welk boerengehucht ze dan komt? Ik woon namelijk ook onder utrecht en men noemt onze plaats ook wel een gehucht, dus vandaar.....
De plaats onder Utrecht noemt men "het riool", maar daar woont geen Angelique, anders zou ik haar wel kennen.

Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 15 november 1999 @ 12:14:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_219792
>>Ik woon namelijk ook onder utrecht en men noemt onze plaats ook wel een gehucht, dus vandaar.....
>Men noemt die plaats net onder Utrecht ook wel en dorp

Den Bosch ligt onder Utrecht.. En eindhoven en maastricht ook..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_219793
Ja , en als je naar hoogte kijkt dan ligt Eindhoven weer boven Utrecht en b.v. Amsterdam en Groningen weer onder Utrecht.Bedoelen ze vlakbij Utrecht maar nog wel boven de sloot ?
pi_219794
Weer een mediastunt !!

kijk uit dit is weer zoiets om te kijken hoe de media geilt op BB. Probeer het zelf maar uie, zet een semi-serieuze site op dat je zusje het huis in gaat en voor je het weet staat willibrord frequin voor de deur.
Eerst zien dan geloven!

Quia Unitarii Amicitia Sodales Tenemur, Q.U.A.S.T. !!
  maandag 15 november 1999 @ 14:45:00 #13
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_219795
Hoe dan ook, of het nu waar is of niet, laten we met zijn allen dit afspreken: Als VOO er weer een nieuw persoon instopt, moeten we met zijn allen BB gaan boycoten. J. C. wat wordt ik hier ziek van. Als iemand 30 dec. het huis vrijwillig verlaat, stoppen ze er dan ook een nieuwe in? En van die muts van een Asnoepje had de stomste lul kunnen zien aankomen dat ze er rap weer uit zou gaan. Nog nooit iemand imn zo korte tijd zoveel zien huilen. Kotsen was ook geen reactie op vis; gewoon heimwee.
En dan nog iets. Iedereen in Nederland die de beschikking heeft over tv, radio, krant, roddelblad of internet weet hoe er gereageerd kan worden op mensen in het BB huis. Mensen die er nu nog vrijwillig in gaan, doen dit dus puur uit mediageilheid. Als deze mensen zo ontzettend graag met hun smoel op de buis wilen, zullen ze wat mij betreft de consequenties daarvan volledig moeten dragen. Dus geen gezeik over zielig etc, als ik die nieuwe wil afzeiken zeik ik ze af. Lekker puh.

Groetjes, Casey

pi_219796
Precies, niet nog eens een nieuwe bewoner. Zo kankt er natuurlijk nooit iemand in het huis. Het gaat erom dat de spanning eens even flink opgevoerd moet worden, en dat bereik je natuurlijk niet door er telkens bliksemafleiders in te zetten. Geen niuwe bewoner of anders een volstrekt onaangepast persoon die werkelijk eens wat verandering in de tent brengt.
pi_219797
quote:

Tiel is toch nog een aardig eindje bij Utrecht vandaan, leuk huisje heb je trouwens!!

Ik ben online
  maandag 15 november 1999 @ 15:53:00 #16
1660 amappa
is BB a young one?
pi_219798
Het maakt me echt niet uit. Of ze heet Anouk of ze heet Angelique, maar bij de volgende stemronde gaat ze eruit.

Ruud: "Ik zie dit project als een tour de france ........ ik wil weten wie de sterkste is" Van degenen die begonnen zijn wel te verstaan! En daar ben ik het helemaal mee eens.

Met alle respect voor Anouk maar dat kon ze weten toen ze er inging.

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  maandag 15 november 1999 @ 18:25:00 #17
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_219799
Nouwww, dat weet ik zo net nog niet.
Zeker als Apoes der in blijft, kon het wel eesn zo zijn dat ze wel genomineerd wordt, maar dat het nl. publiek toch de andere genomineerde eruit stemt (Bart? Mauries?) Asnoepje blijft natuurlijk errug lekker om naar te kijken. En wat mij betreft: ik erger me dood aan die simpele doos, en dat is toch leuker dan je nergens aan te ergeren. Laten we maar hopen dat Apoes gewoon blijft, komt die Angelique ook niet (21!!! en dat terwijl Adoos al veel te jong is met haar 23! Wie volgt Voo nog?).

Ik heb gesproken, Casey

maandag 15 november 1999 @ 18:30:00 #18
1201 tina
Fok!Member
pi_219800
Bij Rtl Live hadden ze het vandaag ook over die Angelique. Ik geloof er niets van maar alles is beter dan balk Anouk
Greetz Tina

maandag 15 november 1999 @ 23:24:00 #19
1413 Raylo
pi_219801
quote:
op 11-15-1999 om 03:49 PM schreef Hawkwind het volgende:
Tiel is toch nog een aardig eindje bij Utrecht vandaan, leuk huisje heb je trouwens!!

Hai, uhm... ja leuk huis he? Maaruh.... ken ik jou?

pi_219802
Anouk heeft aangekondigd binnen 1 of 2 dagen het huis te verlaten. Dus we zullen spoedig weten of er inderdaad een Angelique klaar staat om haar plekkie in te nemen. Ze zal zich toch wel effe goed moeten beraden of ze echt het huis in wil. Cyril en Anouk waren binnen 2 weken weer weg, en ook Angelique (of wie dan ook) heeft grote kans er bij de 1e nominatieronde uit te vliegen. Of zal er een nieuwe regel komen dat er niet op haar gestemd mag worden door de medebewoners (ik geloof dat de eerstvolgende ronde volgende week al is...)
  dinsdag 16 november 1999 @ 16:55:00 #21
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_219803
Raylo(ver) uit Ijsselstein?
pi_219804
GOH!!!!....

Die Angelique is ZO MOGELIJK nog lelijker dan Anouk en Steriel!!!!

Wat KNAP! Hoe kunnen ze het?! Zo'n paardenbek te fabriceren! Naja, dan moeten ze Mona's hoefsmit maar weer uit de stallen halen want die moet vast en zeker ook weer beslagen worden!

Grtz,

Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij!

woensdag 17 november 1999 @ 17:05:00 #23
1413 Raylo
pi_219805
Hawkwind: Zou je me kunnen vertellen wie je bent? Ik hou er niet zo van om dit soort berichten te ontvangen en daarna genegeerd te worden.... nieuwsgierig misschien....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')