Gebroken PDFs zijn de nieuwe rickrollsquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef -Raffie- het volgende:
HIj doet het nietgeeeft aan dat hij beschadigd is en niet kan worden gerepareerd.
Tuurlijk, zaterdag staat de volgende toer op het programma. Ik weet nog niet precies wat, maar denk dat het weer zo rond de 70km zal liggen. Ligt er overigens ook aan hoe laat het vrijdagnacht wordtquote:
Geloof het of niet, maar heb vrijdagnacht me laatste biertje gedronkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij is pas echt seriues als ook de alcoholische versnapperingen nog steeds in de koelkast liggen..
![]()
Ook al gaan jullie niet, ik ga zekerquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:29 schreef FJD het volgende:
Het leuke is dat die hele Alpe d'Huez 1 grote hoax is. Staat ie daar dalijk de 19e 's ochtends vroeg met z'n fietsie en een lever die al anderhalve maand werkloos is
Dan moet ik toch wat meer gaan fietsenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:29 schreef FJD het volgende:
Respect Jorrit
Dat fietsen is trouwens wel goed voor je gewicht. Ik eet me een ongeluk aan alles wat goed en koolhydraatrijk is en ondertussen blijven de kilo's er af vliegen. Vorige maand was ik ongeveer 7kg zwaarder dan nu en ik zit me steeds toch een partij te bunkeren
Doet het nu wel. Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Gebroken PDFs zijn de nieuwe rickrolls
-edit-
FixedLogo is nog steeds low-def omdat InDesign liep te bokken en ik het wel mooi vond
Ach het niet drinken is gewoon een extra uitdaging. De laatste tijd draaide ik mijn hand niet meer om voor 18 flesjes op een avond, tja en dan moet je toch eens te raden gaan bij jezelf.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:29 schreef FJD het volgende:
Respect Jorrit
Ik dronk al niet zo heel veel (behalve dan bij BoF om toch een beetje een image te bouwen) en ik drink gewoon nog steeds. Zolang ik maar niet knetterlam ben zal t allemaal welJij bent elk weekend wel een paar keer in de kroeg en als je dan helemaal droog gaat dan is dat toch wel een prestatie
![]()
Dat fietsen is trouwens wel goed voor je gewicht. Ik eet me een ongeluk aan alles wat goed en koolhydraatrijk is en ondertussen blijven de kilo's er af vliegen. Vorige maand was ik ongeveer 7kg zwaarder dan nu en ik zit me steeds toch een partij te bunkeren
How did you knowquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je dat vrouwtje je slaapkamer in hebt gekregen? Wat een wijvenserie is dat zeg dat Alias![]()
[..]
Stiekumpjes toch voor de ene laatste foto hier komen hequote:Op donderdag 31 juli 2008 00:26 schreef Stefan740 het volgende:
Die ene laatste foto![]()
![]()
Dat is de laatste keer dat ik hier stiekom kom kijken
Yup :p Vrouwtje keek tv ook altijd. Deel 3 is nog missing, 4&5 heb ik geloof ik nog liggen :pquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:00 schreef Viro het volgende:
How did you knowMe watching Alias told you everything about it ain't it so ?
Je kan het ook een verslaving noemenquote:Op donderdag 31 juli 2008 07:19 schreef FJD het volgende:
[..]
@Jorrit, ja 18 flesjes wordt wel een beetje te gek. Je verliest je drankcapaciteiten wel snel dus je kunt gewoon dronken blijven worden alleen dan goedkoper :p
Dat zou kunnen, echter dan zou ik nu toch echt iets meer moeite moeten hebben met stoppenquote:Op donderdag 31 juli 2008 07:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je kan het ook een verslaving noemen![]()
mogguh
Dan is het net zoals bij Ursel een gewoonterecht geweestquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, echter dan zou ik nu toch echt iets meer moeite moeten hebben met stoppen
Heb nu ook helemaal geen behoefte of zin in bier.
Zo nu me huis even helemaal binnenste buiten halen en schoonmaken
Dat is het nog steeds..quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dan is het net zoals bij Ursel een gewoonterecht geweest
Ik doe het niet alleen maar omdat ik een heuvel op ga rijden. Het is gewoon een extra uitdaging die ik mezelf stelquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is het nog steeds..![]()
Beetje bier laten staan omdat je een heuveltje op gaat rijden..
Enige verschil is dat ik het gewoon bij 1 a 2 hou..
Zo.. zo ff Aaron lek laten prikken en ook weer naar mijn werk..
Mogguh verders nog..![]()
op een gegeven moment word je toch volwassen en zie je in dat (veel) bier niet nodig is om plezier te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik doe het niet alleen maar omdat ik een heuvel op ga rijden. Het is gewoon een extra uitdaging die ik mezelf stel
Kev heeft het licht gezienquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
op een gegeven moment word je toch volwassen en zie je in dat (veel) bier niet nodig is om plezier te maken.
K zag het net toen ik een half uur geleden er langs fietstequote:Op donderdag 31 juli 2008 13:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Kev heeft het licht gezien
Overigens heeft de bovenbuurvrouw van onze buren het licht niet helemaal begrepen..
Hangt nu een mooi laken voor der raam met de tekst "Peace no War"..
Die bloemenboer tegenover ons begon er opeens over toen ik langs liep..quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:55 schreef Viro het volgende:
[..]
K zag het net toen ik een half uur geleden er langs fietste
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Die bloemenboer tegenover ons begon er opeens over toen ik langs liep..
Bloemenboer : "tis Vrede en geen oorlog he.. "
Ursel : "WTF lul je man.. "(bloemenboer is met zijn ene armpie niet altijd even duidelijk
)
Bloemenboer : "Tis Vrede jongen en geen oorlog".
Ursel : " Ja, mooi he, verder alles goed met je"
Bloemenboer : "Ja, dat mens boven jullie is nu helemaal gek geworden"
(Vooral ook de nadruk leggen op helemaal)
Ursel : "Ooh, zei, tja, sta nergens meer van te kijken. Tis wachten tot ze met een mes naakt op straat loopt. Wordt ze misschien eindelijk eens afgevoerd.."
Ik weet al langer dat ik het niet nodig heb om plezier te maken, echter als je eenmaal begint met drinken dan gaat het met bier gewoon zo makkelijk achter elkaar dat je aan het einde van de avond heel wat op hebtquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
op een gegeven moment word je toch volwassen en zie je in dat (veel) bier niet nodig is om plezier te maken.
Hij heeft het licht uit z'n ogen gekotst bedoel je?quote:
dat noemen ze disciplinequote:Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet al langer dat ik het niet nodig heb om plezier te maken, echter als je eenmaal begint met drinken dan gaat het met bier gewoon zo makkelijk achter elkaar dat je aan het einde van de avond heel wat op hebt
Toch raar, aangezien ik het met cola niet hoef te proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |