Ik wil nu eigenlijk ook wat vlakkere stukken gaan rijden, zodat ik in ieder geval kilometers kan maken, die klote heuveltjes maken het alleen maar lastigquote:Op zondag 27 juli 2008 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]
MenchovjesAls je dat straks op d'Huez doet dan heb je echt een heel groot probleem
Die 305 is erg handig ja. Ik train niet echt op basis van hartslag en trainingzones maar meer om uit te vinden waar m'n omslagpunt ligt zodat ik weet hoe hard ik straks door kan trekken. Omslagpunt ligt op dit moment iig boven de 170/175.
Net terug van een klein rondje. Was wel erg druk aan het strand zeg, fietsers, kindjes, veel autos. Was druk op Hoek van Holland, op Kijkduin, op Scheveningen, op Katwijk, op Noordwijk en zelfs op Zandvoort was het druk. Gelukkig was het terug alweer een stuk rustiger, toen was iedereen aan het eten ofzo
Uiteindelijk een mooie middag gehad en sinds lange tijd weer eens echt leeggereden. Was alweer zo lang geleden dat ik al bijna vergeten was hoe doodgaan ongeveer voeltTering zeg, uiteindelijk 140km gefietst @ 30.4km/u. Allles aan m'n lijf doet nu pijn
Had ik ook in het begin ja..quote:Op zondag 27 juli 2008 21:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk ook wat vlakkere stukken gaan rijden, zodat ik in ieder geval kilometers kan maken, die klote heuveltjes maken het alleen maar lastig
Ik moet wel zeggen dat ik vooral last van mijn nek, voeten en rug krijg. Benen vallen mee. Na het fietsen ook weinig last van vermoeidheid
Overigens moet ik eerst 1x doodgaan, voordat ik echt op gang kan komen
Morgen maar eens op de fitness kijken of ze goeie oefeningen voor me nek hebben, heb er nu nog last van
Rug heb ik maar minimaal last van gehad vandaag. Ik voel hem nu wel, maar niet erg. Morgen is het over. Bij volleybal ga ik ook altijd de eerste set helemaal kapot en daarna gaat het allemaal vanzelfquote:Op zondag 27 juli 2008 21:59 schreef FJD het volgende:
Let wel even goed op je rug Jorrit. Ja het is normaal dat je je rug gaat voelen als je lang gebogen zit maar als je er last van blijft houden dan kun je je stuur nog hoger zetten door de spacer van je stuurkolum onder je stuur te plaatsen en dat verbindingsbalkje tussen je stuur en de stuurkolum (waar je ook je GPS op vast zou plakken) zo te draaien dat ie naar boven wijst. Toen ik dat niet toen kreeg ik opeens een tik in m'n rug en kon ik een paar dagen niet fatsoenlijk lopen, vandaag had ik wel last van m'n rug maar na afloop is dat weg en is er niets aan de hand. Tijdens normale ritten naar m'n werk heb ik nergens last van.
Andere tip om je rug te ontlasten is om heel bewust jezelf te corrigeren als je je op wilt trekken aan je stuur om kracht te zetten. Die krachten schijnen erg belastend te zijn voor je rug.
Qua doodgaan zijn de eerste 20 minuten altijd wel funest jaDat heb ik altijd als ik terugfiets van m'n werk, de eerste 20 minuten schreeuwen m'n benen "joh flikker op, vindt je 1x per dag niet genoeg, doe het lekker zelf" maar na die 20 minuten gaan ze toch aan het werk en dan lukt het wel weer. Was bij hardlopen ook altijd zo. Alsof je lichaam pas na die tijd in sportstand terecht komt.
Nu weer verder met Top GearSabine zit er nu
quote:Op maandag 28 juli 2008 07:50 schreef staticdata het volgende:
Mogguh
Volgens mij ben ik vandaag de enige op mijn afdeling die aan het werk aanwezig is.
had je net zo goed nog later kunnen komenquote:Op maandag 28 juli 2008 09:13 schreef ursel het volgende:
[..]Mogguh..
Hier om 9 uur aangekomen en alsnog als eerste binnen zijn..
Was ook mijn planning, echter werd ik al gek gesmst deze ochtend dat ik uit ellende maar eruit ben gegaan..quote:Op maandag 28 juli 2008 09:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
had je net zo goed nog later kunnen komen
Tsss, sms'en je dat jij moet komen werken en zelf zijn ze er nog nietquote:Op maandag 28 juli 2008 09:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Was ook mijn planning, echter werd ik al gek gesmst deze ochtend dat ik uit ellende maar eruit ben gegaan..
Zie hun aanbod voor mijn nieuwe contract..quote:Op maandag 28 juli 2008 10:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tsss, sms'en je dat jij moet komen werken en zelf zijn ze er nog niet
Raar bedrijf
Heb je aan het bier van Baus gezeten ofzo..??quote:Op maandag 28 juli 2008 16:26 schreef RudyCarell het volgende:
Geef me een hey, ho, mammie en een wopwopwop, geef me een hey, ho, pappie en een wopwopwop...
KERK!
Je weet ut he.. mensen met een grote bek moeten dat wel waar kunnen maken..quote:Op maandag 28 juli 2008 16:41 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ga ook een fiets kopen! Lekker gezond doen!
[ afbeelding ]
Jeweet! Kan ik nog mee naar de Alpen?
Nee zat de Jeugd te luisteren...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je aan het bier van Baus gezeten ofzo..??
Klinkt goed manquote:Op maandag 28 juli 2008 19:20 schreef jpjedi het volgende:
He Rukkers
Eindelijk weer eens wat internet na een paar daagjes Bali. Man wat een heerlijk eiland is dat en aangezien ik mid 2010 waarschijnlijk een Azie positie krijg zijn we de eerste hengeltjes aan het uitgooien om een huis op Bali te kopen met het oog op een minder tijdelijk karakter. Eten is goed, cultuur klikt goed met de Nederlandse en er zijn zelfs Nederlandse scholen. Bali is zeker geschikt vanwege het betere leefniveau en vanwege het feit dat er de meeste mensen Engels spreken.
Natuurlijk kun je er heerlijk surfen en da hebben we dan ook een paar dagen gedaan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu in Singapore ons verlekkeren op alle gadgets. Ik was er wel eens geweest maar dat het een grote shopping mal is wist ik niet!
37 Sowieso...quote:Op maandag 28 juli 2008 17:05 schreef FJD het volgende:
Voor de mensen met verstand van Full HD televisies:
Welke zal ik kopen? Het meest twijfel ik op dit moment tussen de 32A656 en de 37A552
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |