Rug heb ik maar minimaal last van gehad vandaag. Ik voel hem nu wel, maar niet erg. Morgen is het over. Bij volleybal ga ik ook altijd de eerste set helemaal kapot en daarna gaat het allemaal vanzelfquote:Op zondag 27 juli 2008 21:59 schreef FJD het volgende:
Let wel even goed op je rug Jorrit. Ja het is normaal dat je je rug gaat voelen als je lang gebogen zit maar als je er last van blijft houden dan kun je je stuur nog hoger zetten door de spacer van je stuurkolum onder je stuur te plaatsen en dat verbindingsbalkje tussen je stuur en de stuurkolum (waar je ook je GPS op vast zou plakken) zo te draaien dat ie naar boven wijst. Toen ik dat niet toen kreeg ik opeens een tik in m'n rug en kon ik een paar dagen niet fatsoenlijk lopen, vandaag had ik wel last van m'n rug maar na afloop is dat weg en is er niets aan de hand. Tijdens normale ritten naar m'n werk heb ik nergens last van.
Andere tip om je rug te ontlasten is om heel bewust jezelf te corrigeren als je je op wilt trekken aan je stuur om kracht te zetten. Die krachten schijnen erg belastend te zijn voor je rug.
Qua doodgaan zijn de eerste 20 minuten altijd wel funest jaDat heb ik altijd als ik terugfiets van m'n werk, de eerste 20 minuten schreeuwen m'n benen "joh flikker op, vindt je 1x per dag niet genoeg, doe het lekker zelf" maar na die 20 minuten gaan ze toch aan het werk en dan lukt het wel weer. Was bij hardlopen ook altijd zo. Alsof je lichaam pas na die tijd in sportstand terecht komt.
Nu weer verder met Top GearSabine zit er nu
quote:Op maandag 28 juli 2008 07:50 schreef staticdata het volgende:
Mogguh
Volgens mij ben ik vandaag de enige op mijn afdeling die aan het werk aanwezig is.
had je net zo goed nog later kunnen komenquote:Op maandag 28 juli 2008 09:13 schreef ursel het volgende:
[..]Mogguh..
Hier om 9 uur aangekomen en alsnog als eerste binnen zijn..
Was ook mijn planning, echter werd ik al gek gesmst deze ochtend dat ik uit ellende maar eruit ben gegaan..quote:Op maandag 28 juli 2008 09:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
had je net zo goed nog later kunnen komen
Tsss, sms'en je dat jij moet komen werken en zelf zijn ze er nog nietquote:Op maandag 28 juli 2008 09:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Was ook mijn planning, echter werd ik al gek gesmst deze ochtend dat ik uit ellende maar eruit ben gegaan..
Zie hun aanbod voor mijn nieuwe contract..quote:Op maandag 28 juli 2008 10:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tsss, sms'en je dat jij moet komen werken en zelf zijn ze er nog niet
Raar bedrijf
Heb je aan het bier van Baus gezeten ofzo..??quote:Op maandag 28 juli 2008 16:26 schreef RudyCarell het volgende:
Geef me een hey, ho, mammie en een wopwopwop, geef me een hey, ho, pappie en een wopwopwop...
KERK!
Je weet ut he.. mensen met een grote bek moeten dat wel waar kunnen maken..quote:Op maandag 28 juli 2008 16:41 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ga ook een fiets kopen! Lekker gezond doen!
[ afbeelding ]
Jeweet! Kan ik nog mee naar de Alpen?
Nee zat de Jeugd te luisteren...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je aan het bier van Baus gezeten ofzo..??
Klinkt goed manquote:Op maandag 28 juli 2008 19:20 schreef jpjedi het volgende:
He Rukkers
Eindelijk weer eens wat internet na een paar daagjes Bali. Man wat een heerlijk eiland is dat en aangezien ik mid 2010 waarschijnlijk een Azie positie krijg zijn we de eerste hengeltjes aan het uitgooien om een huis op Bali te kopen met het oog op een minder tijdelijk karakter. Eten is goed, cultuur klikt goed met de Nederlandse en er zijn zelfs Nederlandse scholen. Bali is zeker geschikt vanwege het betere leefniveau en vanwege het feit dat er de meeste mensen Engels spreken.
Natuurlijk kun je er heerlijk surfen en da hebben we dan ook een paar dagen gedaan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu in Singapore ons verlekkeren op alle gadgets. Ik was er wel eens geweest maar dat het een grote shopping mal is wist ik niet!
37 Sowieso...quote:Op maandag 28 juli 2008 17:05 schreef FJD het volgende:
Voor de mensen met verstand van Full HD televisies:
Welke zal ik kopen? Het meest twijfel ik op dit moment tussen de 32A656 en de 37A552
Je kan wel merken dat je ergens geld over houdt..quote:Op maandag 28 juli 2008 20:42 schreef FJD het volgende:
Ik neigde ook al naar de 37" ja. Iets minder gevuld met opties en aansluitingen dan de 32" maar goed. Enige waar ik even mee moet vogelen is de Xbox maar geloof dat ik de component(Y/Pb/Pr) kabel hier nog wel ergens moet hebben liggen.
Dan is het alleen nog even wachten op de PS3 voor Blueray
hehehequote:Op maandag 28 juli 2008 19:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klinkt goed man
Maar sta je nu gewoon je buik in te houden op de foto
Nou, ik sta echt te springenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:46 schreef ursel het volgende:
Je kan wel merken dat je ergens geld over houdt..
Waarom niet HDMI? En WHVHD?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:42 schreef FJD het volgende:
Ik neigde ook al naar de 37" ja. Iets minder gevuld met opties en aansluitingen dan de 32" maar goed. Enige waar ik even mee moet vogelen is de Xbox maar geloof dat ik de component(Y/Pb/Pr) kabel hier nog wel ergens moet hebben liggen.
Dan is het alleen nog even wachten op de PS3 voor Blueray
Zit hier geen HDMI op. Tis al een oude Xbox. Zo ongeveer de laatste die sinds de launch nog werkt gok ikquote:
als niet pinda zal je nooit een huis kunnen kopen daarquote:Op maandag 28 juli 2008 19:20 schreef jpjedi het volgende:
... een Azie positie krijg zijn we de eerste hengeltjes aan het uitgooien om een huis op Bali te kopen met het oog op een minder tijdelijk karakter.
TE VET! Doe er voor maar mij ook een! Misschien wordt het ooit geld waard!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:05 schreef IJsmuts het volgende:
owja, ik ben trouwens sinds net miljardair![]()
![]()
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=270258039858
auction ended, ik heb 1 briefje van de aangeboden 10quote:Op maandag 28 juli 2008 22:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
TE VET! Doe er voor maar mij ook een! Misschien wordt het ooit geld waard!
Ja weet ik. Moet op de naam van een local maar dat is weer vast te leggen via de notaris dat het toch jouw exclusief eigendom is. Bij verkoop wil die local dan 5% van de executie waarde.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als niet pinda zal je nooit een huis kunnen kopen daarzelfs niet als je trouwt met een local, dan nog gaat het op haar naam en zal het nooit jouw bezit zijn.
je kan wel een prachtig huis incl alles aan de zee huren voor 100 jaar, kost je dan wel een paar honderd euro per maand![]()
maar bali is zoo mooien dan te bedenken dat het nog de rottigste plek van pindaland is
als ik jou was zou ik nog even wachten met kopen. In september zijn altijd nieuwe electronica beurzen en worden er nieuwe modellen gepresenteerd. De modellen van nu worden dan meestal weer een stukje goedkoper. Of er komt iets moois in september aan wat het wachten waard is.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit hier geen HDMI op. Tis al een oude Xbox. Zo ongeveer de laatste die sinds de launch nog werkt gok ikAls ik dan toch extra geld uit ga geven dan liever aan een BR-speler (lees:PS3).
Al die HD formats snap ik nog weinig van. Weet wel dat er wat gedoe was met die WMV HD en de Xbox. Iets heel achterlijks, DVDs met WMVHD konden niet afgespeeld worden omdat de Xbox die codec niet ondersteunde oid. Maakt verder ook geen ruk uit want BR is de grote winnaar geworden dus de rest kan me weinig boeien. Heb hier ook de HD speler voor de Xdoos liggen, de rest komt gewoon vanaf m'n PC af. Die staat een paar meter van m'n TV dus met een beetje HDMI kabel is dat ook geregeld.
Ik ben iig al wel de eerste aflevering van Band of Brothers aan t kopen op 1080p. Toch eens kijkenZal ook de normale versie eens kopen zodat het verschil duidelijk wordt.
Even kijken wanneer ik m op kan pikken. Het zou met wat geluk morgen middag al kunnen bedenk ik me net.
is hotlinken tegenwoordige verboden vanaf de fokke en sukke sitequote:
Kan ook lekker zijn..quote:Op maandag 28 juli 2008 23:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
auction ended, ik heb 1 briefje van de aangeboden 10![]()
@ ursel > niet gedoken, wel kansloos op het strand gehangen en briljant snorkelen op een plek die nokkie vol zat met octopoesjes
Doet ut hier gewoon hoor..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
is hotlinken tegenwoordige verboden vanaf de fokke en sukke site
de link dan maar http://www.foksuk.nl/cont(...)2b5f07b59549fb5c.gif
dus het ligt aan zeelandquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Doet ut hier gewoon hoor..
[ afbeelding ]
Ach ja, net zoals de meeste gemeentes geen belhuizen meer willen hebben, willen de makers van Fokke en Sukke dat ze niet meer in Zeeland te zien zijn..quote:
nee knurft!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
is hotlinken tegenwoordige verboden vanaf de fokke en sukke site
de link dan maar http://www.foksuk.nl/cont(...)2b5f07b59549fb5c.gif
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee knurft!
je snapt de grap niet
jij post Druk hier...
Ach laten we eerlijk zijn, je verwacht ook geen humor vanuit zeelandquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:19 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Na tig-duizend posts komt die opeens met deze grap..
![]()
Ik vatte uhm ook niet..![]()
Mja, tis wel een import he.. Kan af en toe nog spastische trekjes hebben..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach laten we eerlijk zijn, je verwacht ook geen humor vanuit zeeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |