Denk dat ik dan moet wachten tot boven buurvrouwtje de pijp uit gaat..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:43 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Betekend dit trouwens ook dat je volgend jaar de zolder gaat bijkopen?
Begane grond appartement ofzo?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Denk dat ik dan moet wachten tot boven buurvrouwtje de pijp uit gaat..
Verwacht namelijk niet dat die uit eigen beweging dat huissie gaat verlaten..![]()
Maar gaat idd om tuintje ja..
Zaterdag komt vadertjelief ff helpen straten![]()
![]()
![]()
In case I dont see ya, Good Afternoon, Good Evening, and Goodnightquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:17 schreef Keltie het volgende:
Nog een kwartiertje en dan een week vakantie![]()
Pff.. GEEN ZIN MEER!
Iemand heeft er gisteren TV gekekenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:51 schreef ursel het volgende:
[..]
In case I dont see ya, Good Afternoon, Good Evening, and Goodnight
Truequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:49 schreef FJD het volgende:
Ik vind t niet erg, levert mij weer twee kratten Jupiler op
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:22 schreef ursel het volgende:
Debuggen op een productie server is toch wel vette shit hoor..
Zijn wat kleine probleempjes in het proces die alleen voorkomen op onze productie omgeving..![]()
Leukste van alles is dat ze soms vlak achter elkaar komen, en soms weer een uurtje niet, wat het debuggen dus nog keuner maakt..
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Zaterdag komt vadertjelief ff helpen straten![]()
![]()
![]()
Jullie hele onderdeelquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Overigens ben ik zojuist gekocht door Cap Gemini...
1 op dat je niet binnen het uur binnen bent & 1 op dat je niet als eerste boven komt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Materiaal gewijzigd, maar binnen een uurtje finishen (cq als eerste) ben ik nog steeds van plan
![]()
En een weddenschap werkt motiverend, ... 1 kratje?
Hoe duur ben je? Ik kan nog wel een ober gebruikenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mja, verschil is snel gevondenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Logging en tracing aan en dan maar wachten
Uiteraard kun je ook gewoon wat tooling aanschaffen die verschil kan zien tussen je acceptatie omgeving en je productie omgeving.
Indien ze identiek zijn kun je het gewoon nabootsen op de acceptatie omgeving... Ach fuck it ik heb vakantie.
Ik ga weer verder met de niks doenen genieten van het weekend
Mja, half..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:17 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
en je had er al stenen in liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |