Is echt geniaal jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:07 schreef RudyCarell het volgende:
Het zijn 11 docus, erg vet hoor!
is ook een uk versie van planet eart maar dan in 1080i. maar of je dat verschil ziet denk het niet. PS3 doet automatisch upscalen naar 1080Pquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Is echt geniaal jaIce world was ook schitterend. Gelukkig dat het invoerrechten vrije bedrag is/wordt verhoogd zodat je makkelijk kunt importeren. De BR versie is er alleen in de US
Zal wel eens kijken tegen die tijdquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:25 schreef staticdata het volgende:
is ook een uk versie van planet eart maar dan in 1080i. maar of je dat verschil ziet denk het niet. PS3 doet automatisch upscalen naar 1080P
Ik denk het eerste :pquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal wel eens kijken tegen die tijdBen ook wel benieuwd hoe dat met films e.d. gaat. Scalen ze oude films gewoon op naar die resolutie en verkopen ze die dan als BR films of worden de films standaard al in dat soort resoluties gefilmd maar worden ze kleiner gemaakt voor de DVD releases. Ik heb wel eens gehoord dat het dat laatste is maar wat daar dan weer waar van is weet ik niet
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:37 schreef FJD het volgende:
Zou die Massa weten dat ie nog drie rondjes moet?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:38 schreef staticdata het volgende:hij dacht dat ie er al was en drukte op het knopje, vernietig motor voor inspectie
Blijf ook vandaag maar even van je gezin afquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:17 schreef ursel het volgende:
Zo.. productieve dag vandaag..
Eerst begeeft de versnellings kabel van mijn auto het.
Vervolgens thuis gekomen begeeft de stofzuiger het direct..
Gevaarlijk dagje om mijn computer aan te hebben dus..
Ga wel ff naar mijn schoonouders toe dan..quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
Blijf ook vandaag maar even van je gezin af
Whehehequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga wel ff naar mijn schoonouders toe dan..
Gaat weer lekker.. ik herken die dagen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:17 schreef ursel het volgende:
Zo.. productieve dag vandaag..
Eerst begeeft de versnellings kabel van mijn auto het.
Vervolgens thuis gekomen begeeft de stofzuiger het direct..
Gevaarlijk dagje om mijn computer aan te hebben dus..
dat scheelt weerquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:08 schreef ursel het volgende:
Weet ik veel, ik ben maar het vrouwtje thuis.. Sanne heeft iets meer verstand van auto's dan ik. Maar m'n koppeling heeft totaal geen druk / weerstand meer..
Tis een carisma..
Idem, maar dan na 1 weekje.. Opzich niet zo heel verkeerd; toch weer een ritmequote:Op maandag 4 augustus 2008 04:02 schreef jpjedi het volgende:
kut zeg..ik mag ook weer beginnen na 2 weken vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |