Dan nog denk ik niet dat je zomaar die radio kan plaatsen. Een "normale" radio is namelijk een stuk kleiner dan die standaard ingebouwde dingen. Voor die stuurbediening zou ik eens langsgaan bij een goede car audio zaak, die kunnen je vast wel vertellen wat de mogelijkheden zijn. Dus niet de Halforts ofzoquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:30 schreef MrDrako het volgende:
ik *weet* dat bepaalde radio's een adapter hebben voor de 206, alpine en pioneer *zouden* die moeten hebben, alleen zie ik die nergens op websites staan..
hehe nee daarom wil ik het topic ook volgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:49 schreef Innisdemon het volgende:
Barra, werkt die wel goed op je display? En heb je een meerdere regels display? En hoe oud is je auto (hoop vragen he? hahah)
Dus stel ik koop bij hun een pioneer radio, dan hebben zij een kabel waarbij zowel de stuurbediening en display werken? dat weet je zeker?? bij peugeot zeiden ze dat het sowieso niet mogelijk was, en bij auto audioshop ACR de tunnel in nijmegen zou ik alleen de stuurbediening kunnen behouden, en het display niet..quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:38 schreef Innisdemon het volgende:
Halfords heeft de specifieke kabel om hun eigen merken (jvc, pioneer etc) aan te sluiten op zowel het display als de stuurbediening.
het is mogelijk!quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:11 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Dus stel ik koop bij hun een pioneer radio, dan hebben zij een kabel waarbij zowel de stuurbediening en display werken? dat weet je zeker?? bij peugeot zeiden ze dat het sowieso niet mogelijk was, en bij auto audioshop ACR de tunnel in nijmegen zou ik alleen de stuurbediening kunnen behouden, en het display niet..
Vandaar dat ik het hier vraag, omdat verschillende bronnen verschillende verhalen hebben..
ah ok, zal dan zelf wel een halfords bezoeken, inbouw doen ze toch alleen bij de superstores? dan moet ik helemaal naar arnhemquote:Op zondag 27 juli 2008 21:46 schreef Innisdemon het volgende:
ow sorry, was ff m'n tvp'jes vergeten.
Ik heb zelf een standaard radio erin zitten (cassette) met 6cd wisselaar.
Ik heb destijds bij Halfords geinformeerd, en er werd aangegeven dat ze bij de meeste van hun radios een kable+inbouw konden regelen voor 100, dan draaide ie op display en bediening, maar ik heb het dus niet gedaan (ivm die wisselaar)
nice, bedankt! zal ze eens een mailtje sturen met het hoe en wat..quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:11 schreef djsergio.nl het volgende:
http://www.carmedia.nl/catalog/index.php?cPath=45_51&sort=3a&filter_id=7
Hier kan je diverse kabels bestellen voor diverse autoradio's en auomerken
Ik zou het gewoon bij de betere autospeciaalzaak laten doen, anders krijg je van die puisterige studentjes die aan je audio installatie gaan sleutelen. Mij niet gezien. Dan weet je tenminste zeker dat het allemaal goed wordt uitgevoerd door vakbekwame mensen.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:59 schreef MrDrako het volgende:
[..]
ah ok, zal dan zelf wel een halfords bezoeken, inbouw doen ze toch alleen bij de superstores? dan moet ik helemaal naar arnhem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |