OMFG.
Gisteravond voor het eerst in mijn carriere een wedstrijd van het Nederlands Elftal meegemaakt. Het Olympisch Elftal wel te verstaan. Nu had ik het bij voorbaat al een idee dat het kansloos zou gaan worden met al die klapjosti's op de tribune en jawel hoor mijn vooroordelen werden bevestigd.
Aangekomen in Genk bij het geweldige Christal-stadion

mochten we maar liefst even ¤ 22- afrekenen (+ 2 euro administratiekosten he

). Fucking Championsleague prijzen zo ongeveer. Wat een afzetters.
Ik stap dat stadion binnen in het "uitvak" en kijk om me heen. Even dacht ik dat ik me vergist had en dat het Paralimpisch voetbalelftal vandaag zou spelen. Overal om me heen ouwe taarten met wuppies in de haren en een of andere dikke vetzak met een toeter die me voor de wedstrijd al dusdanig opreeg dat ik zin had om van die toeter zijne 2e luchtpijp te maken. Toen de volksliederen gespeeld werden gingen die mongolen om me heen klappen, zelfs toen het Belgisch volkslied afgelopen was

, terwijl de Belgen er na het Wilhelmus terecht nog een fluitconcert tegenaan gooiden
De wedstrijd was kut voor de mensen die het niet gezien hebben op RTL. Bagger, kliekjesvorming en een Sibon die meent dat hij de Ronaldinho mag uithangen. Echter op de tribune was daar niks van te merken. De supporters bleven allemaal netjes op hun reet zitten en er werd zelfs tot 3x toe HOLLAND HOLLAND gescandeerd door een vrouw van 50+.
Toen ik het echter helemaal gehad had met die lange slungel voorin en ik opstond om die grafhelm te voorzien van een mooie scheldkannonade keek echt iedereen op van:

Men, je bent toch voor Nederland. Positief, jeweetz.
Dat was voor mij de druppel. Ik ben naar huis gegaan in de 65ste. Wat een kutzooi. Eens en nooit meer.
Klacht:
- Kutsupporters in hun Oranje outfits
- Vooral ouwe taarten op de tribune
- Weinig lekkere wijven
- Stil publiek. Geen temperament
- Broodje hamburger dat niet te vreten was
Eindconclusie:
- We worden geen Olympisch kampioen. Er heerst kliekjesvorming. Psv bij elkaar. Negers bij elkaar. Etc.