ik vindt het af en toe wel grappig, behalve als je weer een keer kijkt en dan je hele inbox volgekankerd is met die shit van 17 jarige jochiesquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:59 schreef G3rtjuh het volgende:
Vragen of zijn luier al verschoond is?
(en waarschijnlijk is hyves om te janken, volgens vele die het toch ook zelf hebben met honderden vriendjes)
Verkapte check-mij-eens-populair-zijn postquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:13 schreef Boxkeeper het volgende:
Ik word zo moe van die kettingbrieven, geluksbrieven en viruswaarschuwingen die ik in die box van me vind.
Hyves ben ik al maanden mee gestopt nam mij teveel tijd in beslag.
Ik wens de mensen die 100+ "vrienden" hebben veel succes met het onderhouden van je contacten.
Ik blijf gewoon netjes terug sturen dat ze dat soort berichten niet meer aan mij moeten sturen. En de 2de keer word ik bozer dan dat ze van mij verwachten, dan houdt het opquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:13 schreef Boxkeeper het volgende:
Ik word zo moe van die kettingbrieven, geluksbrieven en viruswaarschuwingen die ik in die box van me vind.
Hyves ben ik al maanden mee gestopt nam mij teveel tijd in beslag.
Ik wens de mensen die 100+ "vrienden" hebben veel succes met het onderhouden van je contacten.
editquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wel on-topic blijven we proberen een gangstah-neger het leven zuur te maken
Wel on-topic blijven we proberen een gangstah-neger het leven zuur te makenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:25 schreef Metalfrost het volgende:
Edwinuss, waar ken jij Rutger van dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |