En dan allemaal van die botjes en veren en bloed tussen aan mijn banden en in het bandenprofiel en als ik dan een lekke band krijg door door zo'n kraaiesnavel die mijn banden doorboort zit ik met bloederige handen banden te wisselen en kom ik te laat op mijn werk en dan denken ze dat ik een seriemoordenaar ben of dat ik mijn familie heb uitgemoord ofzo omdat ik helemaal onder het bloed zit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 06:59 schreef kaakaa het volgende:
Overrijden! Als je auto een 25x splatterbonus aankan bij carmageddon kan hij die domme kut beesten ook wel aan.
Slotje!
Is TS een Turk?quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:08 schreef Metalfrost het volgende:
Toeteren geblazen. Anders rijd je er maar gewoon overheen. Wat nou zeldzame houtduif.
Ik neem aan dat je hem wel de wasstraat kosten hebt laten betalenquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:51 schreef Schunckelstar het volgende:
die stomme beesten snappen het idd niet
Ik had laatst een duif tegen de voorruit,overal veren
Zeg, we gaan hier geen Turken beledigen door te insinueren dat een Nederlander misschien een Turk zou kunnen zijn, dat is de omgedraaide wereld..quote:
Hoezo?quote:
Ik kan best wel harder hoor, echt wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:10 schreef Devlinsect het volgende:
Straks als je niet meer in het 25 km wagentje rijdt, gaan ze wel aan de kant
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:10 schreef Devlinsect het volgende:
Straks als je niet meer in het 25 km wagentje rijdt, gaan ze wel aan de kant
Ik ben er snel vandoor gereden voordat zijn familie boos op mij zou wordenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem wel de wasstraat kosten hebt laten betalen
Als ze je kenteken hebben gezien achterhalen ze je wel..quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik ben er snel vandoor gereden voordat zijn familie boos op mij zou worden
Nijmegen idem dito dus..quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:09 schreef Scoobysnacks het volgende:
Was jij vanmorgen zoms ook in Eindhoven? Daar zat werkelijk de hele weg vol met die pauperbeesten. Ik dacht ook WTF en ging maar slalommen...
En een goed traceerbaar spoor van dode vogels achterlaten zeker.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:40 schreef Het_hupt het volgende:
gewoon door rijden, kraaien geven mooie vlekken op de weg
TS toetertquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hoezo?
Niet dat ik het voor TS opneem, maar ach ja gut.
Jij hebt zeker een batmobiel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:05 schreef fotostarter het volgende:
Gewoon doorrijden.
Ik stop voor geen enkel beest, tenzij het een koe of ree of hert is![]()
Katten en honden, eenden en die kleine zut moete oprotten, anders jakker ik er over heen.
Kutbeesten
Je bent verplicht te remmen/uit te wijken voor alles van formaat baby (mens) of groter.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:05 schreef fotostarter het volgende:
Gewoon doorrijden.
Ik stop voor geen enkel beest, tenzij het een koe of ree of hert is![]()
Katten en honden, eenden en die kleine zut moete oprotten, anders jakker ik er over heen.
Kutbeesten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |