quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Wanneer ik bijna slaap en die dan op mijn raam? gaan kloppen waar ik onder slaap en doe ook nog wagenwijd los OPEN staat
GA WEG
Ik haat die skaapwachters ook enormquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:45 schreef Queen_Bee het volgende:
En skapen kan ook niet want daar wachten ze natuurlijk op
Nu moest ik lachen terwijl ik juist goed moe tlusiteren of die eikel(s) al eens oprotquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat die skaapwachters ook enorm!
God sate The QueenBee?quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:47 schreef zarGon het volgende:
God sate the queen, QuBe.
Waarom een broek aandoen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay. Ik ga veen kijken of ik ongezien een pyjamabroek kan aantrekken, dan ren ik naar beneden en storm ik naar buiten met mijn telefoon waar 112 vast klaar stat
brb
quote:
Anticlimax, hmm?quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:53 schreef zarGon het volgende:
Houd ons op de hoogte, QB!.
Nee, daar past het niet. De winkel is ook los, moar yeah, soms zeg ik ook wel eens de winkel is open. Wat een toeeeestand, ja.quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:58 schreef NanKing het volgende:
Niet onder je losse raam? Wat een inconsequentie.
Aww, awt een lieve kloon ben jijquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:59 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Als ik bij je in de buurt zou zijn zou ik je beschermen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |