dat ziet er toch vies uit?quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:19 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ach, zweetlucht snap ik...
Maar voor de rest? Who cares. Zolang jij er maar verzorgd uit ziet.
Zo, jij bent niet verder gekomen dan de bassischool, lees ik.quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:25 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
dat ziet er toch vies uit?![]()
volgens mij ben jij zelf zo'n viezerd of niet?![]()
busted!!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:27 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zo, jij bent niet verder gekomen dan de bassischool, lees ik.
Als ik jou was zou ik mezelf ophangenquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:42 schreef Biogarde het volgende:
Ik bijt nagels. Ik ben nu idd vies. Bah, ik walg echt van mezelf. Poepoe.
Ja, ga ik zo ook doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mezelf ophangen
Nee, doe maar niet. We kunnen je nog niet missen.quote:
Wel iemand op de hoogte stellen heh, gaat zo stinken anders op den duurquote:
Waarom knip je ze niet gewoon? Dat is veel handigerquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:42 schreef Biogarde het volgende:
Ik bijt nagels. Ik ben nu idd vies. Bah, ik walg echt van mezelf. Poepoe.
Haha dat doe ik soms expres. Of lekker een scheet laten naast iemand, of een vinger in mijn anus stoppen en daarna poep op de ramen smeren in de treinquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:53 schreef Sno0ze het volgende:
Als het een beetje warm begint te worden, dan beginnen sommige mensen echt te meuren, niet normaal meer! Lekker in een overvolle treincoupé zitten met van die lui in vergaande staat van ontbinding
quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:55 schreef john88 het volgende:
[..]
Haha dat doe ik soms expres. Of lekker een scheet laten naast iemand, of een vinger in mijn anus stoppen en daarna poep op de ramen smeren in de trein
Leugens! Kijk maar naar de reclamesquote:Op donderdag 24 juli 2008 03:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als je naar Nina Hagen luistert is er toch wel iets ernstig met je mis hoor![]()
Ontopic: het lichaam reinigt zichzelf al op natuurlijke wijze, raar maar waar...
quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wel een video van maken he...anders hebben wij er niks aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |