abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60311358
Ik merk dat er ineens allemaal topics van boswachter worden gekicked. Waar is dit nou weer voor nodig? Hou toch eens op met dat trieste gedoe zeg

Voor al die stakkers die massaal topics gingen aanmaken nadat boswachter mod werd: wat hebben jullie nu precies bereikt? Jullie hebben alleen bewezen dat jullie een stel kleine kinderen zijn en jullie zullen de FOK! geschiedenis ingaan als 'die zielige mensen die het niet konden hebben dat boswachter mod werd.'

Moge het banwater rijkelijk vloeien
pi_60311416
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 01:29 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik merk dat er ineens allemaal topics van boswachter worden gekicked. Waar is dit nou weer voor nodig? Hou toch eens op met dat trieste gedoe zeg

Voor al die stakkers die massaal topics gingen aanmaken nadat boswachter mod werd: wat hebben jullie nu precies bereikt? Jullie hebben alleen bewezen dat jullie een stel kleine kinderen zijn en jullie zullen de FOK! geschiedenis ingaan als 'die zielige mensen die het niet konden hebben dat boswachter mod werd.'

pi_60311473
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 01:29 schreef elfzesendertig het volgende:

ga weg meeloper "r
  donderdag 24 juli 2008 @ 01:40:24 #4
137556 L.no
Midlife crisis
pi_60311480
Ah, ik vond het al vreemd dat er nu ineens zoveel boswachter-topics zijn...
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  donderdag 24 juli 2008 @ 01:40:58 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60311489
Vooral geen aandacht aan besteden.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 24 juli 2008 @ 02:01:26 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60311634
Open.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60311687
Mensen die alles cursief typen en het dan hebben over triest gedoe en kleine kinderen hebben
Kanker sadface
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  donderdag 24 juli 2008 @ 02:37:53 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60311859
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')