Een pleister op een kogelgat...quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat is iets anders... Ik ben dagelijks opzoek naar me sleutels, moet minuten denken aan hoe mensen ook alweer heten...
Maar ik heb dus maar 1 keer per zoveel tijd wat pleisters nodig. En pleisters moeten snel open...
Stel hè.. Der ligt een vent op de grond dood te bloeden na een schietpartij, en jij kan der niet optijd een pleister opplakken.. Dan is die vent gewoon dood..
50 is de helft van 100 daarom 50quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:34 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je geen gelijk hebt. Je had echter beter over 60 years kunnen zeggen
Wens je mij nou dood of jezelf?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef Gebruiker437 het volgende:
[..]
Inlezen? Nee, innemen. En het liefst een dodelijke hoeveelheid.
Doen! Vaarwel hèquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef Gebruiker437 het volgende:
[..]
Inlezen? Nee, innemen. En het liefst een dodelijke hoeveelheid.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon een topic openen!
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:38 schreef Gierigesloeber het volgende:
De eerste foto van het KBL mod meeting:
[ afbeelding ]
Zo op het eerste gezicht gesloten. Wellicht na later nog eens bekijken en afhankelijk van de topics in KLB wellicht heropend.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Juist...
Laat ik het zo eens doen.. Wat had JIJ gedaan.. dat topic opslot gezet, of open gelaten.. Ik weet dat jij mijn creaties altijd een kans geeft![]()
Toen was het nog georganiseerd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:38 schreef Gierigesloeber het volgende:
De eerste foto van het KBL mod meeting:
[ afbeelding ]
Mag ik even weten wat je van plan bent?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:40 schreef Gebruiker437 het volgende:
[..]
Nee, sorry. Want 3 keer 6 is 18.
De topics van gisteravond waren niet veel beter.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
afhankelijk van de topics in KLB wellicht heropend.
En 1+1 = 2.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:40 schreef Gebruiker437 het volgende:
[..]
Nee, sorry. Want 3 keer 6 is 18.
Na 3 kontkusjes was hij dus gewoon open gebleven..quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht gesloten. Wellicht na later nog eens bekijken en afhankelijk van de topics in KLB wellicht heropend.
Volgens mij zie ik Breathtaking er ook tussen staan. Zou ze zich weer proberen omhoog te likken?quote:
Kloptquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik Breathtaking er ook tussen staan. Zou ze zich weer proberen omhoog te likken?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:42 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Klopt
Dit zijn JuupC en Breathtaking
[ afbeelding ]
kom maar is lekker op schootje zitten
Zoals mijn oude baas zou zeggen: dat kán toch niet. Met een sarcastische toon welteverstaanquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:42 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Klopt
Dit zijn JuupC en Breathtaking
[ afbeelding ]
kom maar is lekker op schootje zitten
Denk eens aan zo een prachtige bak bij de zeeman.. Uitverkoop.. Allemaal leuke kleuren in die bak. Een groot feest.. Voor ieder wat wils..quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
Jullie zijn gewoon een stelletje zeikers. En Bob-B is toch geen mod meer?
Ik heb me laten bekeren tot het baggervrij Juup© geloof en sinds ik die keuze gemaakt heb is er een wereld voor mij open gegaan. Zo heb ik nu ook de neiging om kasten en de kelder op slot te doen, want dat geeft een heel opgeruimd gevoel. Zo kan ik er niet heel makkelijk weer zooi bij gooien maar vraag ik me eerst af: "Is het nu nodig dat ik die troep er bij gooi?" waardoor 9 van de 10 gevallen het alsnog in de afvalbak belandt. Echt ideaal.
Wilt u meer informatie dan kunt u bellen met 0900-JUUP© .
[ Bericht 100% approved by Juup© op 23-07-2008 22:47 ]
Dít was me nog niet eens opgevallen. Positief. Dat Juup en DB mod zijn maakt me niks uit, ik heb nadat ik terug kwam van vakantie toch al besloten dat ik niet meer zo wou baggerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |