Ik zie dingen gebeuren om me heenquote:
Ik schop het even naar TRUquote:
quote:
Hoax!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:06 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik ben al in gesprek met een vriendelijk doch strenge KLB Mod..
Zeg nou maar niks, jij hebt ook wel eens topics van mij gesloten omdat er al een topic over was.quote:
Hé, hé, héquote:
Wanneer er een shitload aan topics ontstaat dan is willen er weleens topics doorheen glippen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zeg nou maar niks, jij hebt ook wel eens topics van mij gesloten omdat er al een topic over was.
Terecht trouwens......maar nieuwe topics over hetzelfde blijven wel open.
Echt rechtlijnig is dat niet.
Voor je om voorbeelden vraagt: Zoek maar eens op topics die gaan over dat Fok! zo traag was.
dan moeten jullie maar beter kijken dit slaat nergens op en is hartstikke oneerlijk we hebben allemaal gelijke rechten en dan mag er niet gediscrimineert worden ook al zeg je dan dat het aan de werkdruk ligt dan moeten er maar meer beheerders komen het is een schandequote:Op woensdag 23 juli 2008 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wanneer er een shitload aan topics ontstaat dan is willen er weleens topics doorheen glippen.
We zijn mensen, geen bot.
Agree, maar het valt ook op dat sommige "klachten" blijven staan terwijl ze pertinente onzin zijn, vaak slecht omschreven ook.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wanneer er een shitload aan topics ontstaat dan is willen er weleens topics doorheen glippen.
We zijn mensen, geen bot.
Ga staken voor meer rechtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:12 schreef area78 het volgende:
[..]
dan moeten jullie maar beter kijken dit slaat nergens op en is hartstikke oneerlijk we hebben allemaal gelijke rechten en dan mag er niet gediscrimineert worden ook al zeg je dan dat het aan de werkdruk ligt dan moeten er maar meer beheerders komen het is een schande
FOK! is geen democratie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:12 schreef area78 het volgende:
[..]
dan moeten jullie maar beter kijken dit slaat nergens op en is hartstikke oneerlijk we hebben allemaal gelijke rechten en dan mag er niet gediscrimineert worden ook al zeg je dan dat het aan de werkdruk ligt dan moeten er maar meer beheerders komen het is een schande
Jij bent ook gewoon een kutuserquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:12 schreef reetveter het volgende:
Eens met TS, mij overkomt het ook altijdEn juup misbruikt zijn macht
Ik heb de tijd. Komt vast wel goed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:11 schreef deepart het volgende:
@ De vriendelijk doch strenge KLB mod die me PMde.. In verband met een technische storing is het op dit moment niet mogelijk om een PM terug te sturen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:52 schreef deepart het volgende:
kanker juup kankernerd...Met je kanker kop...
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:52 schreef deepart het volgende:
desss
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:53 schreef deepart het volgende:
met je vriendjes politiek
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:53 schreef deepart het volgende:
ga op GOT modden
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:54 schreef deepart het volgende:
blijf van die kmopjesss domme
vieze mietje
Je bent geen baas
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:55 schreef deepart het volgende:
weetje?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef deepart het volgende:
kweetnie man... gwoon van berichten afblijven juup... blaaskaak
Die gaat zo weer openquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Bio, hoe zit het met dat 'ex'-topic?
Al die quotes bij elkaar lijkt op iemand die boos is dat hij zelf geen mod is geworden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:17 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, dit:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Als we je editten, dan hebben we daar een reden voor. Ben je het daar niet mee eens, dan kun je je melden in ons fb-topic. Dan kijken we er opnieuw naar en kijken we of we misschien niet te snel waren met modereren.
Dat was allemaal in 1 topic achter elkaar nadat een post van mij geedit werd.. Dus niet nu niet zo gaan doen bioquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:17 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, dit:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Als we je editten, dan hebben we daar een reden voor. Ben je het daar niet mee eens, dan kun je je melden in ons fb-topic. Dan kijken we er opnieuw naar en kijken we of we misschien niet te snel waren met modereren.
Welnee. Het is gewoon zwaarbewolkt en de zon gaat net onder.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:19 schreef Anonymouscoward het volgende:
Het is alweer DONKER om 10 uur!!1! Goddammit!
Maar als we dat allemaal één keer doen, dan werken we allemaal mee aan de verpaupering van KLB.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat was allemaal in 1 topic achter elkaar nadat een post van mij geedit werd.. Dus niet nu niet zo gaan doen bio![]()
Als mij geniale grap word weggeedit uit ik mijn emotie door een spam seremonie
Der loopt hier maar 1 deepart rond hèquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar als we dat allemaal één keer doen, dan werken we allemaal mee aan de verpaupering van KLB.
Groetjes,
veldmuis.
zet die verrekte juup buiten dan schijnt het zonnetje weerquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Welnee. Het is gewoon zwaarbewolkt en de zon gaat net onder.
Stuurlui en wal,quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:24 schreef Biogarde het volgende:
Allemaal piepen dat KLB een Hitler nodig heeft, dan hebben we een Hitler die schoon schip maakt en dan is het weer niet goed
Hilter had nog enigzins kwaliteitenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:24 schreef Biogarde het volgende:
Allemaal piepen dat KLB een Hitler nodig heeft, dan hebben we een Hitler die schoon schip maakt en dan is het weer niet goed
Nee hoor, ik was voor een boswachter achtige user.. Zelf in voor een grappig verhaal..quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:24 schreef Biogarde het volgende:
Nou niet gekozen door mij hoor, laat ik dat even vooropstellenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:26 schreef Biogarde het volgende:
En laat ik maar zwijgen over de aanstelling van Bos. Gekozen door jullie, maar hij deugt volgens jullie voor geen meter
Echt wtf
Sympathieke vergelijking... je maakt zeker snel vrienden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:24 schreef Biogarde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |