Ik zie dingen gebeuren om me heenquote:
Ik schop het even naar TRUquote:
quote:
Hoax!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:06 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik ben al in gesprek met een vriendelijk doch strenge KLB Mod..
Zeg nou maar niks, jij hebt ook wel eens topics van mij gesloten omdat er al een topic over was.quote:
Hé, hé, héquote:
Wanneer er een shitload aan topics ontstaat dan is willen er weleens topics doorheen glippen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zeg nou maar niks, jij hebt ook wel eens topics van mij gesloten omdat er al een topic over was.
Terecht trouwens......maar nieuwe topics over hetzelfde blijven wel open.
Echt rechtlijnig is dat niet.
Voor je om voorbeelden vraagt: Zoek maar eens op topics die gaan over dat Fok! zo traag was.
dan moeten jullie maar beter kijken dit slaat nergens op en is hartstikke oneerlijk we hebben allemaal gelijke rechten en dan mag er niet gediscrimineert worden ook al zeg je dan dat het aan de werkdruk ligt dan moeten er maar meer beheerders komen het is een schandequote:Op woensdag 23 juli 2008 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wanneer er een shitload aan topics ontstaat dan is willen er weleens topics doorheen glippen.
We zijn mensen, geen bot.
Agree, maar het valt ook op dat sommige "klachten" blijven staan terwijl ze pertinente onzin zijn, vaak slecht omschreven ook.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wanneer er een shitload aan topics ontstaat dan is willen er weleens topics doorheen glippen.
We zijn mensen, geen bot.
Ga staken voor meer rechtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:12 schreef area78 het volgende:
[..]
dan moeten jullie maar beter kijken dit slaat nergens op en is hartstikke oneerlijk we hebben allemaal gelijke rechten en dan mag er niet gediscrimineert worden ook al zeg je dan dat het aan de werkdruk ligt dan moeten er maar meer beheerders komen het is een schande
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |