Ik heb wel eens nachten doorgehaald omdat ik tijd te kort kwamquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
Ach we doen het nu gewoon weer lekker samen
Maar ik kan me voorstellen dat het heel heftig en tijdrovend was voor je met de Makatsi actie!
Ik dacht zelf na de Asielactie Rotterdam dat ik er voorlopig geen trek meer in zou hebben (ondanks dat het gewèldig was, het heeft er flink ingehakt toen) maar die kriebels zijn niet te stoppen
Ik wilde heel hard roepen "Maar jij zit nu toch in alkmaar!" maar daar heb je die dekens enzo natuurlijk nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wel een hele berg dekens en speeltjes die ik wil doneren, maar er komt zeker niemand wel es in de buurt van Maastricht?
Oh yay.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:24 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve mensen, we zijn pas nèt van start en nu al de 100 euro over!![]()
Enorme dank aan de volgende donateurs wiens centjes al binnen zijn!
- Conleche
- DancingPhoebe & Zovty
- Godigita
************************************************************************************************************************
quote:Hoi Qube,
Naar aanleiding van ons telefoongesprek van vanmiddag laten we je graag weten welke spullen we hier goed kunnen gebruiken.
Hier is met name een tekort aan:
dekens / katoenen lappen ( geen dekbedden / matrassen en/of hoofdkussens )
speeltjes voor de honden
speeltjes voor de katten
blikvoer voor de katten
blikvoer voor de honden
snoepjes / koekjes voor de honden
snoepjes voor de katten
en .... alles eigenlijk waarvan jullie denken dat het van pas kan komen!
Wij vinden het een super initiatief en laten ons verrassen!
Mocht je vragen hebben, of gewoon eens willen komen kijken, dan bel gerust!
Met vriendelijke groet,
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben bereid om vanaf mijn woonplaats (regio Leeuwarden) naar dat asiel te rijden hoorEn heb genoeg ruimte in huis om ook wat spulletjes kwijt te kunnen. En als jullie niemand anders vinden zou ik ook vanuit Groningen wat spul mee kunnen nemen, aangezien ik ook wel eens in die stad ben.
En de lange houdbaarheidsdatum is zo speciaal aan blikvoer
wil je geen hond?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb net een Kitten gekocht en vorig jaar heb ik Evert geadopteert. Ik denk dat ik dit jaar oversla.
Ohja, we hebben nog een Arko voor hem in de aanbieding. Smart thinking!quote:
pedigree! mail pedigree! en bonzoquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Maakt dus ook geen flauwsaus wat voor blikvoer? Dan ga ik in de winkel ook wel op zoek naar blikvoer
Pedigree had ik al gemailedquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:55 schreef Greys het volgende:
Hoe gaat het metEvert
?
Kan je niet even een foto plaatsen? Dat was een van de succesnummers van de Rotterdam Asielactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |