Heb haar weer terug gemaild met de 2 opties, en ik hoor wel van d'r lijkt me.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Als zij zich niet wil aanmelden moet jij maar contactpersoon spelen denk ik.
En als iemand spullen heeft moet diegene even kijken waar een opslagplaats in zijn of haar regio is en dan met die persoon wat afspreken
Dat was wel de bedoeling, maar volgens mij heeft niemand het daar nog met de crew over gehadquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Komt er eigenlijk tzt ook weer een bericht op de FP?
Moet je SF ff pijpen PMmen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling, maar volgens mij heeft niemand het daar nog met de crew over gehad
quote:
Ja. Hoezo, pijp je zo slecht dan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Ik denk dat ie dan helemaal nee zegt.
SF is die fiets?
Laat maar eens zien wat je in huis hebtquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:08 schreef Qwea het volgende:
ik zal fiets wel ff lekker zuigen
De inbox "surveillance_fiets" is niet beschikbaarquote:
euhw, ja dat kan ook nogquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
is het niet - ipv _
Hij zit in Krimpen en afblijven!quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:27 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb op de link geklikt van Antonio.
God dammitDie zit dus in Rotterdam, MB? Zal ik hem aan Heer G geven voor zijn verjaardag?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |