quote:
Die gast heeft het allang verwerkt denk ik.. Want in verdriet leven is ook niet tof als je nog maar een paar weken hebtquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die vent net ook, er is nog een tumor bij hem gevonden en hij doet alsof het niks is.
Die vent lijkt op Theo Maassen, die links zit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:42 schreef deepart het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die gast heeft het allang verwerkt denk ik.. Want in verdriet leven is ook niet tof als je nog maar een paar weken hebt
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die vent lijkt op Theo Maassen, die links zit.
Juist.. Knap welquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar echt respect voor de mensen die in de serie meedoen.
Denkend aan boer zoekt vrouw...quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:40 schreef La_Vita het volgende:
Yvonne Jaspers die het volgende deel gaat presenterenDomme koe
Ah oké. Hoef ik hem ook niet meer op te zoeken op uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:17 schreef Poit- het volgende:
Dit zijn herhalingen btw. Gozert is al dood ondertussen. 31 geworden geloof ik. Vond hem wel de meest symphatieke en optimistische persoon die tenminste nog wat deed met zijn laatste maanden. Lekker zuipen en feesten met vrienden
Ik zag toevallig de laatste compilatie oid vorig jaar, geen dankquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:18 schreef classpc het volgende:
[..]
Ah oké. Hoef ik hem ook niet meer op te zoeken op uitzendinggemist.nl
Thanks man
Idd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:40 schreef La_Vita het volgende:
Yvonne Jaspers die het volgende deel gaat presenterenDomme koe
Ja, het wordt warmer in Nederland dus dan hoeven wij minder de verwarming aan te hebben en dat is goedkoper (tot de regering weer een kutsmoes verzint om dat weer geld te laten kosten).quote:
Maar ook dat zullen we wel weer als zoete koek slikken hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 01:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, het wordt warmer in Nederland dus dan hoeven wij minder de verwarming aan te hebben en dat is goedkoper (tot de regering weer een kutsmoes verzint om dat weer geld te laten kosten).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |